Dzięki kolego to ogłoszenie widziałem wcześniej jeżeli będzie szczelna to się opłaca. Czy często pękają te plastikowe obudowy czy częściej pada termostat ? Jeżeli nie to kupić całość firmy BEHR ?
Dzięki kolego to ogłoszenie widziałem wcześniej jeżeli będzie szczelna to się opłaca. Czy często pękają te plastikowe obudowy czy częściej pada termostat ? Jeżeli nie to kupić całość firmy BEHR ?
Ostatnio edytowany przez asteroid - 22-09-15 o 22:09
|
spoko/tak za te pieniądze raczej nie kupisz samej obudowy a jeśli faktycznie masz dobre czujniki to się opłaca pamiętaj jednak o tym iż jest to część używana i w jakimś stopniu zmęczenie materiały już tam wystąpiło a co za tym idzie może być tak że nie nacieszysz się nim zbyt długo
co do całości z linku jaki podałeś to zawsze masz pewność że to nowe a czujniki które masz obecnie zawsze mogą się przydać bo termostat a dokładnie sam czujnik dość często pada.co do tańszego zamiennika to już raczej nie te czasy kiedy słowo zamiennik kojarzyło się z tandetą.zamienniki dobrych firm są czasami lepsze a na pewno dorównują oryginałowi
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 23-09-15 o 03:09
W Vernecie są oryginalne Behra pakowane więc nie przepłacaj.
Mój termostat otwiera się chyba za wcześnie temperatura waha się miedzy 78-84 st , wiadomo jak postoje to temperatura skoczy. Czy na prace silnika nie wpływa taka temperatura (większe spalanie czy jakieś inne skutki) ? Wymieniać termostat czy nie przejmować się tym ?
Między tymi 80 st a 90 st będzie różnica ? Czytając forum niektórzy specjalnie szukają "zimniejszych" termostatów . Chyba narazie się wstrzymam a zainwestuję w coś innego.
Witam w moim 1.6 AVU chyba też pada termosatat,ale zanim go wymienie chciałem opisać co zauwazyłem i po czym sądze że termostat chyba do wymiany.Otóż auto trzyma równo 90 stopni przy prędkośći do 150 kh/h,ostatnio postanowiłem troszkę podgonić auto także na ładnej prostej rozbujałem auto do 170km i z tą prędkością podjechałem max 2 minuty.Zauwazyłem dziwną rzecz bądź może tak ma być, że w trakcie tej prędkości temperatura spadła mi do 70 stopni i tak trzymała ,zwolniłem do 100-110 km/h i temperatura wróciła automatycznie spowrotem do 90 stopni .Kolejnego dnia znowu zrobiłem test z wyższą prędkością (170 km/h) i sytuacja ta sama temperatura spada do 70 stopni po czym przy prędkośći 100 wzrasta do 90 stopni .Nie wiem ogólnie jak to sprawdzić,ale może przy wyższej prędkości woda się bardziej grzeje i wiatraki chodzą na max temu schładzają płyn do 70 stopni,aby nie przegrzać auta ?Termostat do AVU nie należy do tanich (250 zł) tak więc mam do was pytanie ,czy w tych silnikach jest możliwość wymiany samego wkładu a obudowa niech by została stara ?Dodam ,ze czujnik temperatury wymieniony na ori jakieś pół roku temu .
Dzieki robakh ,po obserwuje jeszcze trochę problem i jeśli na 100% wyjdzie ,ze termostat ... to trzeba wymieniać
A jakiej firmy orginalnie siedzi tam termostat ?BEHR ?
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)