Marka/model: Audi A3 8P
Silnik: 1.9TDI BLS DPF 105KM
Modyfikacje: turbina z wersji 130KM
Moc: 161KM 355Nm
Jak na razie udało mi się tyle osiągnąć, nie sadzicie że turbo trochę późno wstaje?
Marka/model: Audi A3 8P
Silnik: 1.9TDI BLS DPF 105KM
Modyfikacje: turbina z wersji 130KM
Moc: 161KM 355Nm
Jak na razie udało mi się tyle osiągnąć, nie sadzicie że turbo trochę późno wstaje?
|
Mam dwa pytania:
1. Jakie było ciśnienie atmosferyczne podczas pomiaru - pytam bo z tego co widzę nie realne...
2. Od jakich obrotów jest rozpoczęty pomiar.
ponad 160hp z BLS to jeszcze nie widziałem.
Modyifkacje silników spalinowych TDI i TFSI
Kompleksowy serwis Twojego Audi
https://www.facebook.com/pages/KingSoft/165797800120548
Takich logow nie mam sugeruje sie tym wykresem nie znam sie na tym, a turbo nr podam jutro
- - - Aktualizacja postu - - -
Dalem sie namowic na wieksze turbo pozniej zestroili mi to tak wiec pokazuje co wyszlo, chcialbym sie dowiedziec czy to jest mozliwe takie cos i czy takie wstawanie turba przy 2200 to normalne?
Turbo źle działa i tyle, max moment mógłbyś mieć w okolicach 2100-2200orb/min
Musisz odwiedzić osobę, która wykonywała moda i spytać w czym jest problem.
Modyifkacje silników spalinowych TDI i TFSI
Kompleksowy serwis Twojego Audi
https://www.facebook.com/pages/KingSoft/165797800120548
DPF nie robi tutaj problemu przy podniesionej mocy ?
Witam po dlugim czasie opowiem co dalej sie wydazylo. wzielem sie za samochod sam i doszedlem do tego ze moja vakum pompa jest luck i ma nabijany kruciec i gubilo cisnienie, po tym zabiegu turbo zaczelo wstawac od 1900 wiec juz jakis progres... ale zludny poniewaz pojechalem do tunera w Pl aby skorygowal mape po poprzednim tunerze bo poprzedni tuner na wiecznych wakacjach, wiec tuner mi poustawial ale na przebitej chlodnicy spalin wiec ta mapa byla zle zrobiona, po wymianie chlodnicy spalin auto jezdzi ale czesto zapala sie wypalanie dpf chodz wiem ze jest czysty bo sam osobiscie go czyscilem 2 razy, auto nie traci na mocy lata elegancko ale irytuje mnie te wypalanie dpf wiec postanowilem ze zabiore sie za to sam, kabelki ciach mape moja mam teraz walcze z tym jak to zrobic zeby bylo dobrze, przypomne ze turbo z 2.0tdi z tzw rozwiertem.
Jestem laikiem moje myslenie jest takie ze jak teraz bym mape ustawil pod 2.0 tdi 140ps to powinno to jezdzic, ale do tego dluga droga dopiero sie ucze heh
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)