Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 71

Temat: brak mocy - BKD

  1. #51

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Dla 100% pewności podepnij wężyk od gruszki przy turbinie, bezpośrednio do podciśnienia, sprawdzisz wtedy czy chodzi sztanga zmiennej geometrii. Jeżeli siłownik będzie przestawiał sztangę to blok do wymiany. Przed założeniem nowego proponuję sprawdzić ciągłość i szczelność wężyka do gruszki, blok sam z siebie się nie popsuł, pewnie przez jakąś nieszczelność dostał się do niego syf i dlatego umarł.

  2. #52
    _danielllo_'s Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KRAKÓW/CHRZANÓW
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Zamiana z paskiem niestety nie wypaliła bo tam jeszcze starsza wersja zaworki n75 , właśnie jak wypiałem ten blok zaworów to ta siateczka przy 2 dolnych wezykach m.in od turbiny były brudne wręcz brązowe ,pozostałe czyste więc pewnie padł ten blok .Wężyk do gruszki sprawdzałem cały szczelny .

  3. #53

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bogatynia
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Witam, podpinam się pod temat. Jestem po remoncie silnika. Wymieniłem głowicę na AMC, turbo regenerowane cała reszta wyczyszczona i złożona do kupy. Z początku problem polegał na braku mocy - winne było turbo (źle złożone?) dostałem kolejne regenerowane i doładowanie wróciło. Teraz pojawił się kolejny problem mianowicie silnik nadal nie ma takiej mocy jak przed remontem. Podczas ruszania z miejsca nie ma tzw. "buta" jedzie jak czołg i w momencie jak turbo zaskoczy zaczyna wgniatać w fotel. Auto nie rozpędza się płynnie. Doszło do tego spore spalanie tzn. na rozgrzanym silniku przy spokojnej jeździe komputer pokazuje średnie spalanie w granicy 12 litrów/100km. U kolegi dla porównania ten sam styl jazdy to 7-7,5 l/100. Chwilowe spalanie na wyświetlaczu wynosi ok 9 litrów! Natomiast po podpięciu pod kompa chwilowe spalanie w normie tj. 0.6 litra. Synchronizacja wałka rozrządu w normie, korekcje dawek oraz bipy w normie (wtryski sprawdzane po wyjęciu na maszynie). Silnik odpala od strzała, nie kopci, pracuje nienagannie lecz coś jeszcze jest nie tak. Brak błędów w sterowniku.
    Czekam na jakieś sugestie Aaaa zapewne padnie stwierdzenie "wykonaj logi" - zrobię to na dniach ale chciałbym też wiedzieć które grupy logować? (logi tylko dynamiczne czy też statyczne?)

    Autko: Audi A3 8P - 2.0 TDI BKD 2005 rok

    Pozdrawiam

  4. #54
    _danielllo_'s Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KRAKÓW/CHRZANÓW
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    U mnie problem rozwiązany problemem nie był jednak ten blok zaworów tylko czujnik ciśnienia doładowania pomimo ,że go czyściłem to był uwalony.
    dzięki za pomoc :]

  5. #55
    Deroyter's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    .
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Mam taki problem - jakies 2 tygodnie temu wyskoczył mi komunikat check engine natomiast nie zauważyłem różnicy w pracy silnika ( troche sobie to zignorowałem - stwierdziłem, że zajme sie tym jak bede miec wiecej czasu ) W piątek zrobiłem nowe sprzęgło + dwumase a w sobote wybrałem się na małe testy na autostrade. Rozpędziłem sie do ok 140 km/h wrzuciłem 6 bieg i auto przeszło w tryb awaryjny - obroty max 2000 i 100 km/h. Zjechałem na MOPa, wyłączylem silnik, włączyłem ponownie, rozpedziłem sie tak jak wczesniej i znowu na 6 tryb awaryjny. Czy moze miec to zwiazek z nowym sprzegłem i dwumasa ? Czy raczej doszukiwac sie błędów z check engine. Zaznaczam ze na codzien poruszam sie po miescie i tak do 5 biegu max wrzucam i silnik normalnie sie wkręca.

  6. #56
    Kamil20392's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    Audi quattro
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    23 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Nie ma to nic wspólnego, miałem takie same objawy i pomogła dopiero regeneracja turbiny, możesz ją jeszcze oddać na czyszczenie ale u mnie nie dało to zbyt wiele

  7. #57
    _danielllo_'s Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KRAKÓW/CHRZANÓW
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Dokładnie też tak miałem jak mi się turbo kończyło przy delikatnym dodawaniu gazu było ok a tylko mocniejsze wciśniecie i check engine i brak mocy bo przeładowanie turbiny i tryb awaryjny. Warto się od razu zastanowić na większym turbo jeśli masz taką okazje

  8. #58
    Deroyter's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    .
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Turbina.... Tak sie spodziewałem, bo już slychac gwizdanie ale po cichu wierzyłem, że jak od 1 do 5 biegu auto wkreca sie dobrze to turbo jeszcze jest ok.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez _danielllo_ Pokaż post
    Warto się od razu zastanowić na większym turbo jeśli masz taką okazje
    Masz na mysli tą od 170 km ?

  9. #59
    Kamil20392's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    Audi quattro
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    23 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Gwizda też nowa i tym się nie kieruj ,wkręca się pewnie dobrze ale do pewnych obrotów , jak chcesz zostać przy tej turbinie to im wcześniej oddasz na regeneracje tym lepiej

  10. #60
    Deroyter's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    .
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Kamil20392 Pokaż post
    Gwizda też nowa i tym się nie kieruj ,wkręca się pewnie dobrze ale do pewnych obrotów , jak chcesz zostać przy tej turbinie to im wcześniej oddasz na regeneracje tym lepiej
    Jest cos w tym prawdy co mówisz, bo jak dzis wracałem do domu to z zwiekszona uwaga obserwowałem jak wkreca sie. I raz normalnie przyspieszał a raz cos jakby słabiej taka jakby mega duza turbo dziure miał. Na ostatnich swiatłach troche bardziej go pociagnałem i buchneło dosyć głośno jakby powietrzem, taki dzwiek ala blow off... trzeba jak najszybciej mechanika odwiedzic...

Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •