Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 45

Temat: pytanie o audi A6

  1. #31

    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olkusz
    Auto
    A6 C5 4.2 V8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Pytanie zadam tutaj. Jedynie że tutaj widzę rozkminę na temat nowszych modeli. Bądź co bądź - AUDI A6 C5 4.2V8 - potrzebne mi są informacje


    Od pewnego czasu chodzi mi po głowie kupno takiego auta, ale złapałem się na tym że niewiele o nim wiem. Może ktoś z was ma jakąś bliższą styczność z takim modelem? Generalnie coraz mniej mi się podoba wożenie tyłka małym pierdkiem i uważanie na każdą dziurę w drodze z racji gwintu i moja uwaga skupia się już na ciut większych samochodach. Jednakże, nie chciałbym stracić osiągów które teraz daje mi A3, więc przesiadka na coś co jest wielkie a ma 190-200ps zupełnie mija się z celem. Swój obszar zainteresowań zawęziłem generalnie do dwóch modeli: E39 540i przedlift, lub Audi A6 C5 4.2 V8. Betę mam rozpracowaną w każdym detalu, ale o audi wiem niewiele, stąd kilka pytań:
    - jak silnik znosi zasilanie LPG?
    - jak realnie kształtuje się spalanie w cyklu mieszanym?
    - jak wygląda trwałość zespołu napędowego (silnik, skrzynia, quattro)?
    - na co trzeba uważać i czemu się przyglądać w szczególności?
    - i wszystko pozostałe co trzeba wiedzieć o tej furze

    Pod uwagę biorę zarówno wersje sedan jak i avant, i na 99% byłoby to auto już wyposażone w instalację LPG. Z tego co do tej pory udało mi się ustalić, to skrzynia nie robi specjalnego szału w tym aucie, ale wg oglądanych filmów czy testów poziom dynamiki byłby mnie w stanie zadowolić (choć tyłka jeszcze tym nie woziłem). Budżet na auto zapewne to będzie coś w przedziale 10-15+tys, więc dosyć niski - dlatego każda uwaga na co zwracać uwagę jest cenna. A no i oczywiście w grę wchodzi również S6 C5 - nie mam pojęcia jak bardzo się różni od zwykłej A6, tak więc info o tym też chętnie przyjmę.
    No to koledzy, rozkminę czas zacząć
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 17-11-15 o 15:10

  2. #32
    kamil1905's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    58 razy
    Podziękował
    46 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez yezozwierz Pokaż post
    A no i oczywiście w grę wchodzi również S6 C5 - nie mam pojęcia jak bardzo się różni od zwykłej A6,
    Np. kosztem utrzymania. Nie sztuka kupić teraz S6 C5 czy S4 B6,B7 tylko je utrzymać. Nie mam tu na myśli paliwa...
    Jeśli dysponujesz budżetem 10-15 tys. i myślisz o S6 to szczerze powodzenia

    Audi A3 1.8 AGN 125 KM ---> Audi A3 1.8 T Quattro 180 KM - 252 KM ---> Audi S5 F5 3.0 TFSI 354 KM ----> ......

  3. #33

    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olkusz
    Auto
    A6 C5 4.2 V8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Dużo wniosłeś, z drzewa nie spadłem, domyślam się że pod względem części będzie na pewno droższa - pytanie jakie są różnice między tymi silnikami, zawieszeniowe, skrzyniowe itd. To nie jest taka przepaść patrząc na pierwszy rzut oka jak np pomiędzy A3 i S3. Generalnie, prosiłem o konkrety a nie stwierdzenia "nie stać cię bo drogo"... Co do samej S6 to zdaję sobie sprawę że budżet może nie być wystarczający, jednakże biorę pod uwagę również auta uszkodzone lub drobniejszych wypadkach (jestem w stanie dużo sam ogarnąć) i tutaj może już by się dało coś wyrwać a potem dłubać pomalutku.

  4. #34
    Mordeliuss's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi A4 B5 +
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AVF
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    Brat w tym silniku w s8 na gazie miał spalanie rzedu 18 i więcej litrów. Skrzynie akurat wymieniał bo szlag ją trafił więc było okej. Generalnie rozrząd czy wszelkie części do s6 juz nie są dostepne w zamiennikach przez co ratuje Cię ASO gdzie ceny nie są niskie Poza tym w takim budżecie nie kupisz nic sensownego na pewno. Wolałbm 2,7 bit w manualu i 6 skrzyni + quattro. Autko świetne i moim zdaniem tez nie brakuje mu mocy.
    Czarno-biały AGN


  5. #35

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    43 razy

    Domyślny

    silnik znosi gaz bardzo dobrze, mając taki budżet będziesz szukał a6 (bo o s6 zapomnij) z dolnej półki cenowej, a pamiętaj ze przy tym silniku szybko może pęknąć 5 tysięcy na jakieś naprawy silnika. generalnie bardzo mało miejsca na jakiekolwiek zabiegi pod maska. v8 a więc wszystko razy 2. znajomy ma co prawda a8 4.2, ale ponizej 17 lpg nie udało nigdy mu sie zejść. skrzynia to tiptronic napęd torsen, wiec w teorii pancerny układ, w praktyce wychodzi różnie (szczególnie skrzynia). na co zwrócic uwage? na to samo co w kazdym samochodzie z silnikiem v8, to jakby nie patrzec stary samochód i kosmicznej technologii w nim nie ma na szczescie. czytałem o padających fazatorach (bardzo droga sprawa) ale u znajomego jak narazie spokoj z nimi. vag + miernik + najlepiej ktoś ogarniety kto usłyszy wczasie jazdy wszelkiego rodzaju zgrzyty szarpania szumy w napedzie itd. tak jak pisałem wyżej, po zakupie NA PEWNO coś wyskoczy do zrobienia, kwestia tylko jak poważne to beda naprawy. moim zdaniem masz za mały budżet na taki samochód, no ale jak sie uprzesz to kupisz. jak ktoś wyżej napisał jest to już auto z serii "nie sztuka kupic, sztuka utrzymać w dobrym stanie technicznym". powodzenia

  6. #36
    kamil1905's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    58 razy
    Podziękował
    46 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez yezozwierz Pokaż post
    prosiłem o konkrety a nie stwierdzenia "nie stać cię bo drogo"...
    Przecież to Ty podałeś przedział cenowy więc się do niego odniosłem

    Audi A3 1.8 AGN 125 KM ---> Audi A3 1.8 T Quattro 180 KM - 252 KM ---> Audi S5 F5 3.0 TFSI 354 KM ----> ......

  7. #37

    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olkusz
    Auto
    A6 C5 4.2 V8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    No i jak, ma ktoś jeszcze jakieś eksploatacyjne info? jak się sprawuje zawieszenie w tych autach? Jakieś typowe usterki samochodu są?

  8. #38
    ADAMS91's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WARSZAWA
    Auto
    Brak :(
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    164 razy
    Podziękował
    942 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez yezozwierz Pokaż post
    No i jak, ma ktoś jeszcze jakieś eksploatacyjne info? jak się sprawuje zawieszenie w tych autach? Jakieś typowe usterki samochodu są?
    ja śmigam A6 C5 2.7 już od pół roku, prawie 15k km przebiegu i po za klockami, tarczami i przegubami nie muszę przy zawieszeniu robić kompletnie nic.
    szukałem V8 tak jak Ty, ale odpuściłem ze względu na brak możliwości rozwoju pod względem mocy.
    poza paliwem, olejem i ww częściami przy aucie nie muszę robić nic, bo kupiłem zadbany egzemplarz, co odbiło się na braku konieczności bezsensownego inwestowania w auto.
    OOOO
    ADAMS

  9. #39

    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olkusz
    Auto
    A6 C5 4.2 V8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    No w temacie rozwojowości to masz zupełną rację Jednakże wydaje mi się że moc oferowana przez V8 wystarczy, no i powinno być mniej awaryjne niż pomodzone cokolwiek innego Jeśli mogę wiedzieć, to ile Cię kosztowała instalacja LPG?

  10. #40
    ADAMS91's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WARSZAWA
    Auto
    Brak :(
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    164 razy
    Podziękował
    942 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez yezozwierz Pokaż post
    ile Cię kosztowała instalacja LPG?
    kupiłem już z LPG, ale jest faktura i wszystkie dokumenty które wskazują na instalację za prawie 4000 zł.
    taka instalacja jak u mnie obsługuje około 350 KM.
    OOOO
    ADAMS

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •