Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 113

Temat: Problem z odpalaniem silnika 1.9 BKC

  1. #61

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    limanowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Jarol Pokaż post
    Vagiem nie można sprawdzić mapy rozruchowej, trzeba zgrać soft i wtedy pooglądać.
    A vagiem moge go zgrac?

  2. #62
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez malojk Pokaż post
    A vagiem moge go zgrac?
    nie, do tego służą inne programy
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  3. #63
    darewo's Avatar
    Data dołączenia
    May 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice skrzyżowania autostrad A1/A2
    Auto
    AUDI A3 8P
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    siemka a vag002 i inny program zczyta mi mape ????

  4. #64
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    żaden vag002 ani 004 ani żaden inny vcds nie

    http://www.galingas.lt/cmd-flasher
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  5. #65
    darewo's Avatar
    Data dołączenia
    May 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice skrzyżowania autostrad A1/A2
    Auto
    AUDI A3 8P
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    oki metti a czym moge dpf programowo wywalic

  6. #66
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    ale to chyba nie temat o tym taka moja szczera rada płynąca z głębi serca jeśli pytasz o tak błahe rzeczy jak wyżej to lepiej sam się nie zabieraj za programowe usuwanie DPF, zleć to specjalistom
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  7. #67

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    limanowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ok a rozrusznik jak zdiagnozowac czy rzeczywiscie nadaje sie do wymiany? Z tego co patrzylem nowy okolo 600 zl uzywka 200 ... Czy moze regeneracja ?

  8. #68
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    a po co chcesz wymieniać? łożysko zatarte? sprzęgiełko uwalone? szczotki czy komutator skończony?, jest jakiś objaw - kontrolka ładowania się pali? jeśli nie to zmierzyć multimetrem ładowanie a jeśli jest powyżej 14V to jest OK
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  9. #69

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    limanowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    No wlasnie nie ma chyba objawow przynajmniej ja ich nie widze. Chodzi o to odpalanie na cieplym niby jeden z powodow szarpniecia przy odpalaniu na cieplym to roxrusznik. Aku nowe dawka zwiekszona ale jak rozrusznik ma na to wplyw to nie wiem. Na zimnym pali idealnie na cieplym prawie tez z tym, jak pisze od czasu do czasu strasznie szarpnie motorem . i co z tym zrobic?

  10. #70
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    przepraszam, odpowiedzi udzieliłem pod kątem alternatora, jakoś umknęło mi że pytasz o rozrusznik, niemniej jednak wygląda to trochę podobnie, warto rozrusznik przeczyścić czy też zregenerować, zawsze spowoduje to jego szybsze i lepsze kręcenie aczkolwiek na szarpnięcia jednym z kilku - powtarzam - jednym z kilku i to najczęstszym powodem jest zbyt mały prąd rozruchu akumulatora, jeśli aku ma już swoje lata to właśnie na to stawiam, przerabiałem to dwa razy i wielu userów forum http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?...0611&start=615 jak też forum OCP i innych, optymalnym wyborem do TDI jest 76Ah 780A wg EN Varty, chodzi głównie o ten drugi parametr 780A aby posiadał jak największy prąd rozruchu, temat o akumulatorach też jest gdzieś na forum
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •