Dokladnie wiec podaruj sobie jakakolwiek zamiane. Uknsi ciezki orzech do zgryzienia
Dokladnie wiec podaruj sobie jakakolwiek zamiane. Uknsi ciezki orzech do zgryzienia
|
Dzięki za odpowiedź Panowie.
Ale ja nie chcę nic zmieniać, potrzebuję tylko pin do immo
Uknsi jest bardzo ciezko zlamac. Tymi programami tego napewno nie zrobisz
Czyli jedyna opcja to programator i wylutowanie kości?
Może jest jeszcze jakiś inny sposób na mało inwazyjne wyciągnięcie pinu immo?
Jestem laikiem ale może z ECU albo kluczyka można odczytać pin?
Samochód z 97 roku.
Po nr. vin możesz spróbować dojść przez serwis.
Z ecu nie z czytasz bo to immo 2 pewnie.
Z tego co ustaliłem to mój transponder w kluczyku to Megamos 13
Pisząc o serwisie miałeś na myśli ASO? podadzą bez problemu czy trzeba się "gimnastykować"
Jeśli to megamos 13 to chyba jeszcze immo 1. Nie wiem kiedyś gdzieś czytałem ,że za tą usługę brali 50 zł w ASO nie wiem jak teraz.
Ok dzięki podjadę do ASO i zapytam
Jakieś pomysły jeszcze?
- - - Aktualizacja postu - - -
Niestety w ASO jedyne co to mogą mi zakodować mój klucz za 150 pln
Żadnych kodów nie podają bo cała procedura odbywa się online...
Jeśli masz immo I to kod pin nie jest w liczniku tylko w tzw. puszce immo. Tu jest procedura adaptacji http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...ing_(Separate)
A jeśli masz już immo II to wtedy pin jest w liczniku w tym przypadku mógłbyś np. za 50 zł kupić drugi licznik z pinem( np. vdo) i zakodować.
No dobrze ale jak sprawdzić czy mam "puszkę" czy nie? gdzie ona się znajduje? szukałem w google ale jakoś mało tego.
A z tej puszki idzie jakoś wyciągnąć pin?
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)