Glodek93 - to raczej nie problem z licznikiem. Jak podpiąłeś się pod kompa mogłeś zapisać sobie numery błędów i wklepać w wyszukiwarkę i poczytać a nie zgadywać
Glodek93 - to raczej nie problem z licznikiem. Jak podpiąłeś się pod kompa mogłeś zapisać sobie numery błędów i wklepać w wyszukiwarkę i poczytać a nie zgadywać
|
No właśnie zapomniałem zapisać, ech :/
witam, mam problem z licznikiem na razie mały ale nie wiem co dalej.
Odpalam na zimnym wszystko jest kontrolki podswietlenie paliwo wskazuje OK zapalam auto odpala jak zawsze na dotyk ale wskazówka obrotów nie działa i dosłownie 3sekundy po zapaleniu załapują i obroty na wskazówce. Na ciepłym jest ok. Wszystko normalnie działa predkosc temp. paliwo itp. Audi jest z 2002r 8l i ma fabrycznie pełny FIS
o co może chodzić? na co zwrócić uwagę?
Wygląda na to ,że masz fabrycznie wadliwy licznik Jaegera. Jeśli tak pozostaje najlepiej wymiana na VDO tej serii.
odświeżam temat, z problemem takim że kontrolka otwartych drzwi zapala mi się chociaż dzrwi są zamknięte i światło gaśnie, co chwile zapala i gaśnie sama kontrolka czasem jak stuknę w kokpit to gaśnie ;p nie wiem co za problem czy to zimne luty jakieś czy co bo i wskazówka paliwa nie tak pokazuje jak powinna chociaż pływak wymieniony... pomoże ktoś ?
Kilka mozliwosci
Problem z licznikiem
Problem z pompka
Lub i az tylko problem z mikrostykiem w zamku
podłączyłem vaga i w liczniku mam błąd 1336 magistrala can moduł komfortu uszkodzenie, coto może być ? czy po prostu ten licznik jaegera już się kończy czy dodatkowo moduł komfortu ?
Raczej licznik Ci się kończy a dodatkowo mogą inne usterki się nakładać. Ogólnie Jaeger = problemy.
Witam,
Proszę o próbę zdiagnozowania usterki; otóż z dnia na dzień zauważyłem, że nie chodzi mi prędkościomierz (wskazówka leży całkowicie na dole i nie daje znaków życia) + do tego wskaźnik paliwa podczas jazdy, hamowania, skręcania ma co jakiś czas większe lub mniejsze odchylenia - mówiąc kolokwialnie wariuje. Natomiast podczas postoju ma właściwe wskazanie, bez wahań.
Doczytałem się, że wina może leżeć w czujniku/impulsatorze na skrzyni biegów.
Co jeszcze pozostaje?
Pozdrawiam
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)