|
no tak tak macie rację ale z Alfy to już nie brzmi tak samo (no i 4tłoki - pewnie przejęzyczenie) a mi się nie chciało myśleć kto mi to proponował... ale skoro każecie AM-brakes - 700-800zł, BRmotoRS - 500zł i jeszcze jakaś trzecia nie pamiętam, generalnie pytam każdą firmę z ciekawości u której tylko zobaczę, że robią takie coś
UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29
aby aby aby aby aby aby
Ja tak szukam i szukam i szukam i nic; skoro dział jest 288-312 na przód, to ja mam podstawowe pytanie: czy blachy osłaniające z np. Golfa IV z 312mm, numery 1J0615311B i 1J0615312B, będą pasowały do A3 8L seryjnie 288mm? ETKA wyrzuca, że nasze A3 mają mieć blachy z S3: 8N0615311A i 8N0615312A. Może ktoś już zakładał jedne lub drugie i wie w czym różnica? Zdecydowanie wolałbym te od Golfa, ponieważ są trzy razy tańsze i dostępne od ręki w ASO.
Dzięki za odpowiedź
Osłony tarcz od S3/TT nie pasują do zwrotnic z A3 8L 288mm.Pasują za to osłony z Leona,Octavii RS,o ile nie mają zwrotnic takich jak w S3/TT/R32/Cupra.Sam się naciąłem,bo najpierw kupiłem osłony z Leona,a potem przy zakładaniu zwrotnic z S3,okazało się,że nie pasują mocowania.Niestety numerów nie pamiętam.Założyłem więc z TT.
blackburn (09-03-16)
Właśnie tak oglądałem zdjęcia i wygląda, że tylko 1J0615311B i 1J0615312B będą pasować. Wyglądają tak samo, jak pod 288 mm, tylko są trochę większe
Panowie a jakie najlepiej większe tarcze na tył wsadzić ? tzn z jakiego auta?
Przeczytałem praktycznie cały temat, niestety w dużej części odnalazłem kłótnie i przepychanki. O ile jeśli chodzi o przód to wszystko wiem, o tyle mam pytanie co do tyłu. Przy konwersji na 256mm klocek jest taki sam jak seria i do tego potrzebuję zaciski od s3, jarzma s3, tarcze 256mm i dystanse 6mm? Wolę się upewnić...
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)