Wymieniam cała maglownicę (chciałem tylko fachowej porady co do tego który "magiel" wybrać).
Podobno trzeba dobrego fachowca żeby dokonać wymiany samego sterownika (ja za bardzo nie znam się na tym , ale słyszałem to od kilku elektryków)
Wymieniam cała maglownicę (chciałem tylko fachowej porady co do tego który "magiel" wybrać).
Podobno trzeba dobrego fachowca żeby dokonać wymiany samego sterownika (ja za bardzo nie znam się na tym , ale słyszałem to od kilku elektryków)
|
ja bym załozył z takim samym numerem jak masz, więc najpierw sprawdź numer.
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
to trzeba bylo sie wysilic troche i zapytac w temacie o czesciach
to nie jest forum na ktorym sie placi i za kase otrzymuje odpowiedzi, nikt nie ma obowiazku siedziec i odpowiadac, a jesli to robi, to wolnym czasie i jak ma chec..
jesli nawet zainteresowany nie jest w stanie sie okreslic..
ale do rzeczy
masz VIN auta, to popros we wlasciwym temacie o rozkodowanie, lub w temacie o numerach czesci podaj VIN,
tam koledzy podadza Ci jaki masz aktualny numer magla lub jakie moga byc zastosowane numery nowsze..
w przypadku magla mozna wsadzic nowszy ale trzeba przerabiac wiazki, nie jest to obojetne, bo zalezy czy 1 czy 2 generacja, czy tez 3 gen
i to zapewne mial na mysli sprzedajacy, nowa buda, to zn ze chodzilo mu o tzwa singleframe, sportback i 3d polifta
Ty masz 2004, wiec najstarsze 8p
stawiam ze masz poprzednika 1k1 .... K a najnowsza to M ,MX
de facto taka maglownica jak twoja jest rowniez w 1.6PB BAG i 2.0FSI AXW
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Dziękuję za szerokie wyjaśnienie.
Witam Panowie !
wymieniłem całą maglownice i kontrolka (czerwona) kierownicy już sie nie pali, błedu nie ma ale natomiast jest tak że wspomaganie niby jest ale kierownica i tak cięzko się obraca i pali sie kontrolka trakcji co jest przyczyna ?
- - - Aktualizacja postu - - -
dodam że magiel jest trochę młodszy od mojego auta ale wszystko pasowało i oba zaczynają się na 1K1![]()
gdybys przeczytal kilka pierwwszych postow tego tematu, to dawno bys to wiedzial, nie musail byc czekac kilka dni az ktos odpisze
ale jak wam sie nieche nawet poczytac, tylko klepiecie posty na koncu i jeszcze pretensje macie..
podpiales kabel i zobaczyles jakie sa teraz bledy ? nie , bo po co..
to albo dzownic pod 704 30 40 30
albo podpiac kompa, sprawdzic bledy i na 99% po prostu zrobic adaptacje czujnikow,
panowie czytajcie wczesniejsze posty !
tu nie chodzi o poczatek, bo ten bedzie taki sam, czy to leon, octavia, a3, golf 5, 6 itd, tylko koncowki numeru
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
przyznaje że nie podpiąłem ale skoro nie pali sie kontrolka kierownicy to dziwne żeby wspomaganie nie działało..
trudno nie mam teraz czym podpiąc musze jechac do diagnosty..
No widzisz, a wydac raz 100ke, kupic sobie kabelek
potem zczytac samemu pod domem bledy, zapewne zrobic adaptacje G ( patrz np post nr29 tego tematu )
a tak to bedziesz jezdzil, wrozyl i wydawal tu stowke, tam stowke, a jeszcze nie wiadomo czy Ci zrobi
ale kto bogatemu zabroni![]()
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Po wymianie na magiel z 2007 r (moje auto z 2004 r) działa jak powinno. Pozdrawiam
Myślę, ze można się podpiąć pod ten temat, mój post którym zacząłem nowy temat :
Witam serdecznie, tak jak w temacie mam za mocne wspomaganie w samochodzie i jak przy parkowaniem czy wolnej jeździe jest spoko to przy prędkości powyżej 100Km/h jest już problem bo delikatne ruchy kierownica są w straszliwy sposób przenoszone na kola i samochodem ciężko utrzymać jazdę na wprost. Obiecuje ze szukałem tego tematu na forum i nie znalazłem, jest wiele tematów o wspomaganiu ale większość o adaptacji. Przeszukałem internet i piszą tam ze może to być wina i maglownicy tzn. luzu miedzy zębatkami jak i elektroniki która steruje wspomaganiem. Dodam ze mam uszkodzony tempomat a gdzieś wyczytałem ze Esp, Abs , wspomaganie i tempomat są w jakiś sposób ze sobą związane czy to może być przez to ? Dodam ze była robiona adaptacja Esp z czujnikiem skrętu przez elektryka, samochod sprawdzony na stacji diagnostycznej i wszystkie końcówki, drążki, tuleje są w porządku . Czekam na odpowiedz i z góry dziękuje
Ostatnio edytowany przez Darko - 13-02-16 o 10:50
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)