|
ja do swojej a3 zalałem zielony syntetyk febiego po wymianie magla na borsehunga
evinci (12-01-16)
@klamamoto - poprawiłeś mi humor
@adam458 - hmmm syntetyk czyli 06161 w przypadku febiego? Sprawuje się bez problemów? Jak febi to już myślałem, żeby lać 06162, czyli zielony mineralny.
evinci (12-01-16)
Panowie, dzięki za wszystkie podpowiedzi. Decyzja już podjęta - zalewam ori G00400 z ASO. Dam później znać jak się miewa "pacjent"
Zgodnie z obietnicą zdaje raport. Od tygodnia latam na wymienionej maglownicy. Tak jak pisałem - zalałem oryginalnym płynem G 004 000 M2 z ASO. Kierownica chodzi bardzo lekko, pompy nie słychać. Ogólnie polecam taki zestaw.
Koledzy, mam do was pytanie. Mam maglownice po naprawie bo ciekła. Ale teraz trochę ciężej chodzi kierownica niż wcześniej. Szczególnie jest to odczuwalne w położeniu neutralnym kiedy koła są prosto - brak precyzji w prowadzeniu - trochę nie czuć kół.
Czy mogę troszkę poluźnić tę śrubę na maglownicy, czy to nie będzie miało wpływu na opór pracy?
Byłby ktoś tak miły i przedstawił z technicznego punktu widzenia co "dociska" ta śruba?
Czy jej lekkie poluzowanie może spowodować wyciek czy tylko wpływa na luzy?
Pozdrawiam
Ta śruba ma zadanie dociśniecie listwy zębatej do zębatki - kasowanie luzów. Pod nakrętka jest sprężyna a na niej jest palstykowy element po którym przesuwa sie wcześniej wspomniana listwa. Jak popuścisz zabardzo bedziesz wyczuwac luzy w układzie kierowniczym.
ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???
piteroo21
Może ktoś opisać procedurę kasowania luzów na maglu jakim kluczem i w jaki sposób? jakieś zdjęcie?
poczytaj i ew.tam kontynuuj
http://www.a3-club.net/forum/showthr...i-kierowniczej
http://www.a3-club.net/forum/showthr...y-kierowniczej
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)