Strona 11 z 24 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 101 do 110 z 233

Temat: Gwint do A3/S3 8L

  1. #101
    Mazowieckie dmdash's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    211 razy
    Podziękował
    183 razy

    Domyślny

    załóż sprężyny i jeździj, z tym, że takie obniżenie ubije Ci standardowe amory, mam nadzieje, że zakładasz jakieś o krótszym skoku. Odboje to zostaw, 45mm to w sumie żadna "gleba", odboje zmienia się głównie dlatego, że auto nie chce usiąść niżej lub mamy efekt tzw. pinponga. Problemów z łącznikami mieć nie będziesz, ja jeździłem na krótkich mimo wiekszego obniżenia.
    There's only one word you need to know. Low.

  2. Podziękowania dla dmdash za pomoc w problemie

    Arek_8l (23-01-16)

  3. #102
    Arek_8l's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    To super. Tak zmieniam razem z amortyzatorami

  4. #103
    Koniec69's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    co do odbojów dodałbym jeszcze że usuwanie lub zmniejszanie ich wys zmniejsza twardość np gwintu i niektórzy zarazz po zakupie robią ten mod żeby bardziej komfortowy jeździć na glebie
    "If one day the speed kills me, don't cry because I was smiling" - Paul Walker

    Podpis niezgodny z regulaminem forum
    Patrz pkt 22

  5. #104
    Arek_8l's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Czyli założyć seryjne?

  6. #105
    Mazowieckie dmdash's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    211 razy
    Podziękował
    183 razy

    Domyślny

    Zmien tylko amorki i sprezyny, nic wiecej nie ruszaj
    There's only one word you need to know. Low.

  7. #106
    deville's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    A jakie macie opinie na temat gwintu AP by KW, warto w to inwestować, jak zmienia się komfort jazdy? Teraz mam sprężyny mts -40 na ori amorkach i koło 18' opona 225/40

  8. #107
    Mazowieckie dmdash's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    211 razy
    Podziękował
    183 razy

    Domyślny

    Na pewno lepszy niz mts czy te technix. Chyba Duds mial lub ma ten gwint, moze sie wypowie?
    There's only one word you need to know. Low.

  9. #108
    deville's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    W tych samych pieniądzach jest też SuperSport

  10. #109
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez dmdash Pokaż post
    Na pewno lepszy niz mts czy te technix. Chyba Duds mial lub ma ten gwint, moze sie wypowie?
    DudsA4 ma ap, Theo miał i teraz Chudy go przejął, Radziu miał KW.

  11. #110
    Wiac's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    119 razy
    Podziękował
    54 razy

    Domyślny

    Cześć.
    Jeśli zależy mi na obniżeniu auta, ale chciałbym zachować w miare komfort jazdy, to lepszym rozwiązaniem będą krótsze sprężyny czy kompletny gwint?
    Jeśli krótsze sprężyny to wystarczy zaopatrzyć się w same springi czy coś jeszcze trzeba wymienić?

Strona 11 z 24 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •