Witam, to mój pierwszy post i bardzo liczę na to ,że przyjmiecie mnie jakoś w miarę ciepło i przyjaźnie
'od pewnego czasu funduje kurację sterydową silnikowi 2.0 TDI CR 170 w Audi TT Quattro manual .
Pacjent niewdzięczny w strojeniu , i niechętnie współpracujący z racji tego ,że jest na CR i mało jest do tych sterowników
dobrej jakości DAMOSÓW , tudzież SUPERMAPPACK i trzeba operować na żywym organiźmie metodą prób i błędów
Pompki każdy przyzwoity tuner ma obcykane, więc pora zmierzyć się z tym ciekawym wyzwaniem .
Fabryczne turbo jest nieduże , a ciśnienie buduje głównie szalonymi prędkościami obrotowymi:/
Fabryczny intercooler jest wcisnięty pomiędzy chłodnice. Jedni mówią,że daje rady , inni odwrotnie.Do wyższych stage postanowiłem tego nie sprawdzać i po prostu je zmieniłem.
Ale do rzeczy :
SERIA
Samochód posiadał mocną serię :
STAGE 1
CHIP TUNING - uzyskałem 207 km i 421 Nm
STAGE 2
z usunięciem DPF pozwala dorzucić po 10 km i 10 Nm do powyższego wyniku.czyli ok 215 km i 430 Nm ( wykresu na tę chwile nie posiadam )
STAGE 3
Intercooler ,
dolot,
turbina hybrydowa
4 bar map sensor
STROJENIE
mam już w tej chwili ponad 480 Nm , i 230 km ( w niektórych próbach ponad 250 km ) , ale sprzęgło juz daje znać o sobie .
Optymalnie zostawił bym to na ok 450-460 Nm i 240-260 km ,ale jeszcze przeprowadzę próby i po nich na pewno bedziemy wiedzieć jaki setup jest najbardziej akuratny
Tak samochód przyspieszał na ok 450 Nm i 220 km ( usunąłem też tłumik końcowy , co słychac na końcu filmu )
Choinka n a desce rozdzielczej - objaw tęsknoty za mijajacymi świetami , wywołany pominięciem jednego bajciku w sofcie ( juz poprawione )
:
Stage 4.
Na pewno kompletne sprzęgło ,
GTB 2260,
Jeśli standardowe wtryski nie obsłużą , to też zmienię.
Możliwe ,że go zakuję
STROJENIE
Jeśli będziecie zainteresowani tym tematem to na bieżąco mogę tutaj wrzucić wyniki