U mnie skonczylo sie tym samym, tj. wymianie calych kompletnych zwrotek + cale zestawy naprawcze do zaciskow i nowe klocki i tarcze - dopiero to pomoglo
U mnie skonczylo sie tym samym, tj. wymianie calych kompletnych zwrotek + cale zestawy naprawcze do zaciskow i nowe klocki i tarcze - dopiero to pomoglo
|
zwrotnice kupowaliście używkę (choć nie sądze bo to mija się z celem) czy zamiennik, jakiej firmy?
a piast to przód i tył ? kuuu.. przecież to worek kasy na to pójdzie
a idzie w jakiś sposób sprawdzić zwrotnice i piasty
UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29
aby aby aby aby aby aby
ja kupilem uzywke
zwrotnice razem z piata i zaciskiem dalem 100 zł
tyle ze z auta pewnego - angola
pojechalem po czesci bo mialem 20 km i przy mnie to demontowali
powiem szczerze że tez mam nie daleko do pewnego handlarza z tym ze jak zrobić jeszcze jak auto będzie nie rozebrane , pojeździć tym autem tak aby zagrzać tarcze podczas hamowania i obserwować kierownice czy nie będzie biło?
UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29
aby aby aby aby aby aby
Czy mial ktos z was przypadek drgania kierownicy przy hamowaniu (z powyzej 100 km/h) przez luzy na przekladni kierowniczej (a tym samym krzywienie tarcz przez to)?
ja wymieniłem u siebie piasty i ustało
UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29
aby aby aby aby aby aby
Witam Panowie też mam problem z trzęsieniem kierownicy podczas hamowania . Podczas skrecaniu w prawo i przy hamowaniu słychać lekki bicie w kole. co to moze byc ?? Również jak podniosłem samochód na podnosniku i zacząłem ruszać kołem lewym są lekkie luzy tak jakb coś w maglownicy. Czy to moze byc przyczyna.????
Nikt z fusuf nie będzie wrozyl
Podjeździe na stacje diagnostyczna niech Ci sprawdza zawieszenie
UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29
aby aby aby aby aby aby
Moje uszanowanie.
Pozwolę sobie zadać pytanie odnośnie drgającej kierownicy przy silniejszym hamowaniu niż lekkie zwalnianie.
Otóż kilka tys. km temu wymieniałem wszystkie klocki oraz tarcze z przodu na nowe (uściślając - nie ja, tylko mechanik). Powodem był fakt, że przednie były już zwichrowane.
Po owu kilku tys. km - nie pamietam - może po ok. 8000km zauważam ponownie wyraźne drgania na kierownicy, szczególnie hamując z dużych prędkości. Sądzę, że trochę za szybko pojawiło się zwichrowanie.
Jako, że jestem laikiem w tych sprawach, przedstawię zdjęcia, jak to wygląda w Audi A3 8l:
Można zauważyć, że jedynie wewnętrzna krawędź klocka dotyka tarczy. Czy tak powinno być? Czy to tylko taki "skośny" typ klocka? Klocki z przodu firmy ICER. Tarcze nie wiem, jakie założono.
Dla porównania, z "bliźniaczego" Golfa IV używanego w rodzinie, klocki są "płaskie":
Być może to porównanie nie ma nic do rzeczy, nie wiem. Dodam, że w auto w niecały rok zrobiło ok. 14000km, a w ostatnim czasie miało za sobą 2 wyjazdy wakacyjne, wyszło niecałe 1600km prawie ciągłej jazdy - czy mogło dojść do przegrzania? Na owe drgania zwróciłem w sumie uwagę niedawno, co nie oznacza, że nie było ich wcześniej.
Jakby coś, hamulcy staram się używać możliwie mało, tzn. zwyczajnie hamuję silnikiem tam gdzie się da .
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)