Mam ac r01 czerwony i 180km i działa dobrze
Mam ac r01 czerwony i 180km i działa dobrze
|
a co panowie polecacie zamiast golda gt bo podobno w silniku turbo momentalnie go zamroże. A zalezy mi na tym żeby i ogrzewanie wnetrza nie cierpiało przez termike parownika.
Witam. Chce założyć gaz firmy BRC sequent 32, chyba coś nowego. Wtryski BRC, Reduktor BRC 1500, Butla STAKO 55L. Cena 2700. Jak myślicie o tej konfiguracji do A3 8L 1.8 T AUM.?
Hej,
temat strasznie długi... więc do rzeczy. Potrzebuje podpowiedzi, gdzie macie reduktor lpg w 8l 1.8t Q, chce to ładnie pochować wszystko i nie ciągnąć węży przez pół samochodu. Chętnie zobaczę zdjęcia lub jakieś linki.
pozdrawiam
Obecnie:
B3Q US/B5/B3Q/A3Q 8L/B4Q
R5/R4 TDI/R5EFI/R4 1.8T/R41.8T
Ja mam przyczepiony praktycznie do sciany grodziowej po lewej stronie (patrząc pod maske). Pod wlotami rur od klimy do kabiny
Obok rozrządu? Myślałem o tym, tylko temperatury mnie tak troszkę przerażają :/ a sterownik gdzie masz? Planuje upchnąć pod kompa od silnika ew. w kabinie.
Obecnie:
B3Q US/B5/B3Q/A3Q 8L/B4Q
R5/R4 TDI/R5EFI/R4 1.8T/R41.8T
Chyba właśnie o to chodzi, żeby parownik miał ciepło Sterownik mam na wierzchu +/- nad zbiornikiem od pompy hamulcowej (przyczepiony do ściany grodziowej). Co do sterownika to można go schować ładnie w okolicy filtra powietrza.
Wiem, że o to chodzi, ale temperatury temperaturą nie równe Swoją drogą już kiedyś widziałem tam reduktor w 8l, wierciłeś się w ścianę grodziową?
Obecnie:
B3Q US/B5/B3Q/A3Q 8L/B4Q
R5/R4 TDI/R5EFI/R4 1.8T/R41.8T
Samodzielnie nie zakładałem instalacji. Robił mi to znajomy monter. Sam myślałem aby zrobić osłonkę na reduktor z uwagi na temperatury od turbo, ale jeżdżę tak już prawie 2 lata i jest elegancko, nic się nie dzieje
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)