Strona 65 z 73 PierwszyPierwszy ... 15556364656667 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 641 do 650 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #641

    Data dołączenia
    Mar 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lębork
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cześć, mam taki problem: autko ciężko pali, po przekręceniu kluczyka i nagrzaniu świec trzeba kręcić ok 20-30s zanim silnik powoli zaskoczy, trochę lepiej jest na ciepłym silniku, ale trzez trzeba trzymać kluczyk koło 10-15s.. VAG błąd na silniku pokazuje tylko w czujniku temperatury paliwa, ale nie wydaje mi się abu to powodowało takie objawy. Po odpaleniu autko normalnie idzie, jest przyśpieszenie takie jak przed wystąpieniem tej awarii.. ostatnio znajmy popryskał troszkę samostartu w filtr powietrza wtedy ospalił "od strzała"..

    Audi a3 8l 98r 1.9TDI AHF

  2. #642

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM

    Domyślny

    Cześć
    Tydzień temu zaczęły się problemy z samochodem. Najpierw nie chciał się przełączyć na gaz ale samochód odpalał bez żadnego problemu. Po kilku odpaleniach (prawidłowych), już miał problemy, żeby wogóle odpalić. Ale nie chciał odpalać kiedy był wciśnięty pedał sprzęgła, bez wciśniętego sprzęgła zapalał od razu, jednak gaz dalej się nie przełączał, Po kolejnej próbie odpalenia pojawiły się 2 błędy:
    16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High
    P0343 - 35-10 - - - Intermittent
    17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal
    P1539 - 35-00 - -
    Po usunięciu auto odpaliło i przełączyło się na gaz i było sprawne do dzisiaj.
    Dzisiaj znowu mam te 2 błędy, jednak na gaz w ogóle się nie przełącza i od razu po wykasowaniu pierwszego błędu znowu się pojawia. Samochód bardzo ciężko odpalić (dopiero po 2-3 razie) i czasem słychać lekkie wystrzały z rury. Podczas jazdy jakoś nic dziwnego nie zauważyłem, na biegu jałowym obroty nie falują. Raczej to czujnik halla. Jednak jak ma się sprawa z tym czujnikiem położenia pedału sprzęgła? Po prostu zbieg okoliczności czy wysyłał jakieś impulsy które utrudniały odpalenie samochodu? I czy w kwestii gazu można też tu szukać winy? Ze schematu (link poniżej)wynika że instalacja gazowa jest podłączona pod ten czujnik halla. Jak sprawdzić ten czujnik żeby mieć pewność że to jego wina? Czyściłem go, sprawdzałem styki, gdzie idą te kable żeby sprawdzić czy nie są jakieś przetarte? Miernikiem da radę jakoś sprawdzić ten czujnik?

    http://www.lpgtech.pl/wp-content/upl...ączenia_PL.pdf

    Może jakaś cewka uszkodzona, możliwe żeby rozrząd się przestawił?
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez dziadek524 - 05-04-16 o 20:06

  3. #643
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny


  4. #644

    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowiny City
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Witajcie
    mam wkurzajacy problem w s3 1.8t.
    Jak odpalam auto z rana to wszystko sie trzesie tak jakby nie pracowal na wszystkie cylindry i zaraz zgasnie,za drugim razem odpali i ma z 400 obrotow,na gaz nie reaguje,dopiero po 20 sekundach wskoczy na 700 obrotow i mozna ruszac,zaznacze ze czasami podczas jazdy zdusi go w taki sam sposob jak z rana,ale jest to chwilowe...
    vag nie pokazuje zadnych bledow,przeplywka pracuje poprawnie...nie wiem co sprawdzic...poradzcie..
    pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez cubs87 - 06-04-16 o 13:51

  5. #645
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    sprawdź pod vcds-em ale na włączonym silniku czy nie będzie błędów
    wpierw normalnie ogólny skan a później tylko blok silnika

  6. #646

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM

    Domyślny

    Ten filmik dotyczy czujnika wału korbowego. Ja mam błąd na czujniku wałka rozrządu. Na odpiętej wtyczce pomiędzy pinami 1 i 3 jest napięcie 5V (nie pamiętam tylko który to masa a na którym jest te 5 V) czyli jest ok. A na pinie 2 czyli sygnał z czujnika mam prawie 11V. Tam raczej nie powinno być żadnego napięcia na wypiętej kostce, chyba że się mylę. Może jakieś zwarcie mam na wiązce.
    Ostatnio edytowany przez dziadek524 - 06-04-16 o 21:45

  7. #647

    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowiny City
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    A możesz mi powiedzieć gdzie dokładnie taki test robi się w vcds.mam kabel dopiero od tyg

  8. #648
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez cubs87 Pokaż post
    A możesz mi powiedzieć gdzie dokładnie taki test robi się w vcds.mam kabel dopiero od tyg
    ogólny SCAN to:
    odpalasz vcds
    klikasz AUTO SCAN
    wybierasz pojazd z listy(w Twoim przypadku A3 8L)
    klikasz SCAN
    błędy kopiujesz i wrzucasz do tematu
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...56#post1463056


    SCAN samego silnika to:
    odpalasz vcds
    pierwsza ikona SELECT
    tam wybierasz ENGINE
    i klikasz start
    reszta jak w/w

  9. #649

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3 8L
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8 APG
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Hejka,
    Może mi ktoś pomóc zdiagnozować problem z odpalaniem?

    Niestety padający deszcz zagłusza dźwięki z pod maski

    Dodam że problem pojawia się do pierwszego odpalenia, potem za każdym razem już startuje bez problemu.

  10. #650

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Piła
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    Czołem. Podpinam się i odświeżam poprzedni post, ponieważ zależy mi na jak najszybszym naprawieniu usterki.
    Mam identyczny problem - moja audica po całej nocy mrozu potrafi z rana odpalić od razu, czysto, za pierwszym razem. Po pracy gdy wsiadam ma już problemy - odpala przeważnie za 3 razem. Tak samo jest po przejechaniu paru, parunastu kilometrów, kiedy zgaszę auto, a później znowu odpale. Znajomy polecił mi sprawdzić, czy to nie jest wina cewek. Słyszałem też, że to może być wina świec i ich wymiana powinna pomóc, tak więc piszę tutaj o poradę, bo jeśli to wina tylko świec to szkoda wydawać niepotrzebnie pieniądze na cewki.





    Pozdrawiam!

Strona 65 z 73 PierwszyPierwszy ... 15556364656667 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •