Strona 66 z 73 PierwszyPierwszy ... 16566465666768 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 651 do 660 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #651
    sobut10's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łaziska Górne
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Witam. Może ktoś pomoże. W moim aucie dzieje się prawdziwa magia. Auto stało około miesiąca, w którym go tylko czasami przepalałem ale nie miałem żadnego problemu z odpaleniem itd. Ostatnio jednak auto stało 2 dni bez kół na dworze bo jechałem zakładać opony i od tego czasu mam problem z odpalaniem. Pierwszego dnia kiedy próbowałem je odpalić to kręcił normalnie, ale tak jakby paliwo nie dochodziło, co dziwne bo świece były zalane. dwa razy o dziwo auto zapaliło i chodziło za każdym razem ok 20 minut po czym gasiłem i już nie umiałem ponownie go zapalić. Kolejnego dnia gdy ponownie próbowałem odpalić auto, zaczął mi szwankować licznik i świeciła się na nim tylko kontrolka akumulatora. Rozrusznik normalnie kręcił, ale auto nie odpalało. Zdjąłem przewód idący do listwy wtryskowej i okazało się, że paliwo nie dochodzi. No więc rozpiąłem kostke z pompy paliwa no i nie było na niej napięcia. Później sprawdziłem napięcie na przekaźniku pompy pod kierownicą i tam prąd był, więc znowu miernik do kostki z pompy i o dziwo samo z siebie pojawił się prąd. Licznik świecił normalnie. Paliwo tryskało z węża. No więc wyłączyłem zapłon w celu założenia węża na listwę i znów te same objawy. Na liczniku tylko kontrolka akumulatora i na pompie brak napięcia. Dodam tylko, że mam wyciągnięty dywan w aucie a silnik to 1,8t AGU. Miał ktoś podobne problemy?
    "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."[*]Colin McRae

    https://www.facebook.com/a3sobut

  2. #652

    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowiny City
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Witajcie ponownie.
    Juz nie mam pomyslow co moze byc nie tak z moim autem,sprawdzone wszystko,kazdy czujnik,pompa paliwa ,kompresja itd,auto odpala i nie pracuje na wszystkie cylindry,ewidentnie jest objaw zalania,komputerowo dawki pokazuje dobre,natomiast caly czas go zalewa,ma ktos jakis pomysl co jeszcze moze byc przyczyna takiego zachowania??nie mam LPG.
    pozdrawiam
    pacjent s3 1.8t AMK

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez sobut10 Pokaż post
    Witam. Może ktoś pomoże. W moim aucie dzieje się prawdziwa magia. Auto stało około miesiąca, w którym go tylko czasami przepalałem ale nie miałem żadnego problemu z odpaleniem itd. Ostatnio jednak auto stało 2 dni bez kół na dworze bo jechałem zakładać opony i od tego czasu mam problem z odpalaniem. Pierwszego dnia kiedy próbowałem je odpalić to kręcił normalnie, ale tak jakby paliwo nie dochodziło, co dziwne bo świece były zalane. dwa razy o dziwo auto zapaliło i chodziło za każdym razem ok 20 minut po czym gasiłem i już nie umiałem ponownie go zapalić. Kolejnego dnia gdy ponownie próbowałem odpalić auto, zaczął mi szwankować licznik i świeciła się na nim tylko kontrolka akumulatora. Rozrusznik normalnie kręcił, ale auto nie odpalało. Zdjąłem przewód idący do listwy wtryskowej i okazało się, że paliwo nie dochodzi. No więc rozpiąłem kostke z pompy paliwa no i nie było na niej napięcia. Później sprawdziłem napięcie na przekaźniku pompy pod kierownicą i tam prąd był, więc znowu miernik do kostki z pompy i o dziwo samo z siebie pojawił się prąd. Licznik świecił normalnie. Paliwo tryskało z węża. No więc wyłączyłem zapłon w celu założenia węża na listwę i znów te same objawy. Na liczniku tylko kontrolka akumulatora i na pompie brak napięcia. Dodam tylko, że mam wyciągnięty dywan w aucie a silnik to 1,8t AGU. Miał ktoś podobne problemy?
    mialem podobne objawy w leonie 1.8t,przyczyna byl zepsuty przekaznik pod kierownica,nr bodajze 409,ale nie pamietam dokladnie,taki duzy przekaznik odpowiedzialny za pomke paliwa.raz odpalal,raz nie.

  3. #653
    psok20's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pułtusk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, pacjent audi a3 8l 1.8 125 km. Pare dni temu audi nie chciało odpalić tak jak by coś odcięło jej zapłon, poruszałem kostkami, pobawiłem sie centralnym i odpaliła. Wczoraj odpaliłem i po 2-3 sekundach znowu zgasła i nie chciała odpalić, znowu pomogło pobawienie sie centralnym no i na razie odpala z pierwszego. Wiecie o co może chodzić?

  4. #654

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tuchola
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Piastowski_2007 Pokaż post
    Ja w swojej a3 1.9 Tdi ASZ mam taki problem ze raz odpali mi dobrze a raz nie...
    Jak zapale to na chwile zalapie i po sekundzie gasnie, trzesie silnikiem i dopiero pozniej wchodzi na obroty, musze delikatnie dodac gazu.
    Nieraz po kilka razy musze go tak odpalac i dopiero pozniej zalapie.
    A raz jest tak ze odpali mi bezproblemu.
    Swiece wymienilem, czujnik temperatury i problem nadal ten sam.
    Podlaczylem go pod komputer ale nie wykrywa bledow.
    Od czego jeszcze moge zaczac? czym to moze byc spowodowane? Bo kazdy pisze o tym, ale tez kazdy ma inne zdanie na ten temat.

    Prosze was o pomoc.
    Siema ja mam identyczny problem przy odpaleniu z rana. nieraz odpali i po 2 sek zgaśnie i wtedy trzeba długo kręcić żeby załapał, a nieraz odpali normalnie. później z odpalaniem nie ma problemu tylko po nocy. sprawdziłem synchronizacje wałka jest w przedziale -0.6 do 0.Dawka paliwa na wtryskach mieści się w przedziale -2.8:2.8 świece grzeją choć w tej temp to chyba nie ma znaczenia, zastanawia mnie przekaźnik od styku roboczego jak go sprawdzić i jak sprawdzić pompe paliwa?

    a3 1.9 TDI ASZ

  5. #655
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Pompe paliwa (tandemową) sprawdza się specjalnym manometrem jest tam taka specjalna śrubka ją się wykręca i w to miejsce wkręca się króciec manometru.
    Ciśnienie powinno wynosić około 3 bar przy 1500 ob/min.
    Do tego jeszcze jest jedna pompa w baku (elektryczna doprowadzająca) ona też może mieć wpływ na odpalanie.
    Ona też powinna dawać odpowiednie ciśnienie podejrzewam,że ok. 1 bar. Tą pompe powinno być słychać chwilowo jak pracuje zaraz po przekręceniu kluczyka na ON.

  6. #656

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tuchola
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez renegat207 Pokaż post
    Pompe paliwa (tandemową) sprawdza się specjalnym manometrem jest tam taka specjalna śrubka ją się wykręca i w to miejsce wkręca się króciec manometru.
    Ciśnienie powinno wynosić około 3 bar przy 1500 ob/min.
    Do tego jeszcze jest jedna pompa w baku (elektryczna doprowadzająca) ona też może mieć wpływ na odpalanie.
    Ona też powinna dawać odpowiednie ciśnienie podejrzewam,że ok. 1 bar. Tą pompe powinno być słychać chwilowo jak pracuje zaraz po przekręceniu kluczyka na ON.

    Po przekręceniu kluczyka słychać jak przez 2 sek zasysa w baku. Ile może wynieść takie sprawdzenie tych dwóch pomp?
    Dodam że na vcds brak błędów, kiedyś po dłuższym kręceniu rozrusznikiem był błąd g28 ale może to miało wpływ na zakłócenie sygnału przez rozrusznik?

  7. #657
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Nie mam pojęcia o koszcie bo głownie taką diagnostyke w serwisie robią. Ja sobie sam dorobiłem taki manometr. Co do tego czujnika pr. obrotowej wału to możesz go wykręcić i sprawdzić. Nie jest tam trudny dostęp. Znajduje się na prawo od filtra oleju na dole silnika przy łączeniu skrzyni.

  8. #658

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tuchola
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez renegat207 Pokaż post
    Nie mam pojęcia o koszcie bo głownie taką diagnostyke w serwisie robią. Ja sobie sam dorobiłem taki manometr. Co do tego czujnika pr. obrotowej wału to możesz go wykręcić i sprawdzić. Nie jest tam trudny dostęp. Znajduje się na prawo od filtra oleju na dole silnika przy łączeniu skrzyni.

    czujnik został wymieniony, problem z odpalaniem pozostał...teraz na vcds brak błędów.

  9. #659
    MrEdi's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kret2592 Pokaż post
    Siema ja mam identyczny problem przy odpaleniu z rana. nieraz odpali i po 2 sek zgaśnie i wtedy trzeba długo kręcić żeby załapał, a nieraz odpali normalnie. później z odpalaniem nie ma problemu tylko po nocy. sprawdziłem synchronizacje wałka jest w przedziale -0.6 do 0.Dawka paliwa na wtryskach mieści się w przedziale -2.8:2.8 świece grzeją choć w tej temp to chyba nie ma znaczenia, zastanawia mnie przekaźnik od styku roboczego jak go sprawdzić i jak sprawdzić pompe paliwa?

    a3 1.9 TDI ASZ
    Miałem taki sam problem z moim 1.9 TDI ASZ. Czym mniej paliwa miałem w baku, tym problem pojawiał się po krótszym postoju (z pełnym bakiem po nocnym postoju odpalał praktycznie bez problemu). Rozwiązaniem była wymiana uszczelek pompowtryskiwaczy. Przeglądając forum dowiesz się, że to dosyć częsta przyczyna problemów z odpalaniem w naszych silnikach.

  10. #660

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tuchola
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Jutro jadę do mechanika zobaczymy co powie

Strona 66 z 73 PierwszyPierwszy ... 16566465666768 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •