co tylko potwierdza tezę kolegi renegat207
tu masz wszystko opisane
http://www.a3-club.net/forum/showthr...eneracja/page5
co tylko potwierdza tezę kolegi renegat207
tu masz wszystko opisane
http://www.a3-club.net/forum/showthr...eneracja/page5
|
Będzie tarł bo ten mechanizm nie zależy tylko od linki. Jak rozbierzesz to zobaczysz. Na youtube masz filmiki jak się rozbiera taki zacisk. Do tego zapieczona prowadnica.
Na prowadnice klocków można dać troche smaru miedziowego a na tłoczek smar z dodatkiem molibdenu.
Miałem to samo w lewym tylnym kołu. U mnie potrzebna była wymiana tłoczka + przeczyszczenie całego zacisku. Tak jak pisał renegat uważaj żeby płyn nie wyciekł + odpowietrz układ.
A nie będzie lepiej kupic uzywany zacisk?
No i jeszcze jedno. Tarcza i klocku po dupie nie dostaly od tego?
jeśli dopiero wyłapałeś takową sytuację to tarczy i klockowi nic się nie stało
jak kupisz zacisk to może być w jeszcze gorszym stanie niż Twój
Nie no. Sprawdzony byłby i może akurat od kogos zaufanego z forum.
Byłem na przegladzie w styczniu i hamulce ok,pojechałem w kwietniu na stacje,to prawy 30% slabszy..
Jeszcze jedno,moze glupue pytanie. Odhaczylem linke recznego z jednego kola i nie mam ręcznego wcale. To normalne?
Szybko zorientowałem się, że coś jest nie tak, także szkody nie były duże. Lekki ślad na tarczy został, ale to jeszcze nie czas na wymianę. Klocki zmieniłem bo były już trochę zjechane.
Noo. Spojrzałem.
Teraz to nie wiem. Czy zacisk rozbierać. Czy uzywka..
zrób ze Swoim/temat podlinkowałem wcześniej i w nim masz wszystko
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)