Witam, mam identyczny problem jak henrykbakaka, z tą różnicą, że nie mogę włożyć kluczyka do zamka w klapie i przycisk na drzwiach kierowcy działa normalnie. Sygnał zamykania jest podłączony do szarego kabla w brązowej kostce koło dźwigni otwierania maski. Sygnał otwierania do kabla czerwono-brązowego. Podczas sterowania centralnym z pilota na przewodach tych pojawiają się masy, czyli wszystko wygląda w porządku. Z tego wniosek taki, że albo mam przerwę między pompką a tą kostką, albo pompka już siada. Oskrobałem przy jednej z kostek czerwono-brązowy i zwarłem go do masy, ale nie było reakcji a sprawdzając multimetrem ciągłość między takim samym kablem w kostce pod kierownicą a tym koło pompki wyszło mi, że albo jest przerwany, albo to nie ten sam. Teraz pytanie, który kabel przy pompce odpowiada temu czerwono-brązowemu?
Dzięki szparag za linka. Przyczyną była woda - dostała się gniazd i powstało zwarcie, które przepaliło 2 ścieżki (T12 / 6 i T16 / 8 ). Nie było tego widać na pierwszy rzut oka bo nie spaliły się w całości tylko punktowo. Polutowałem i pompka działa jak dawniej, a nawet lepiej bo naprawiłem przy okazji światło w bagażniku (skorodował pin T16 / 10).