Pokazane rezultaty 1 do 10 z 1512

Temat: Pompka centralnego zamka

Threaded View

  1. #11

    Data dołączenia
    Feb 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, mam identyczny problem jak henrykbakaka, z tą różnicą, że nie mogę włożyć kluczyka do zamka w klapie i przycisk na drzwiach kierowcy działa normalnie. Sygnał zamykania jest podłączony do szarego kabla w brązowej kostce koło dźwigni otwierania maski. Sygnał otwierania do kabla czerwono-brązowego. Podczas sterowania centralnym z pilota na przewodach tych pojawiają się masy, czyli wszystko wygląda w porządku. Z tego wniosek taki, że albo mam przerwę między pompką a tą kostką, albo pompka już siada. Oskrobałem przy jednej z kostek czerwono-brązowy i zwarłem go do masy, ale nie było reakcji a sprawdzając multimetrem ciągłość między takim samym kablem w kostce pod kierownicą a tym koło pompki wyszło mi, że albo jest przerwany, albo to nie ten sam. Teraz pytanie, który kabel przy pompce odpowiada temu czerwono-brązowemu?

    Dzięki szparag za linka. Przyczyną była woda - dostała się gniazd i powstało zwarcie, które przepaliło 2 ścieżki (T12 / 6 i T16 / 8 ). Nie było tego widać na pierwszy rzut oka bo nie spaliły się w całości tylko punktowo. Polutowałem i pompka działa jak dawniej, a nawet lepiej bo naprawiłem przy okazji światło w bagażniku (skorodował pin T16 / 10).
    Ostatnio edytowany przez Denio9 - 02-06-16 o 19:12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •