Strona 66 z 105 PierwszyPierwszy ... 1656646566676876 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 651 do 660 z 1044

Temat: Klimatyzacja w 8P - problemy, porady, serwis

  1. #651
    Proxaa's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Białystok
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    35 razy
    Podziękował
    154 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    Dwa wentylatory na I biegu zawsze mają pracować jak załączysz klimatyzację.
    Zawsze czyli na zimnym tez...a co jesli na zimnym nie chodza ? Mam szukac przyczyn slabego chlodzenia w wentylatorach ? btw. Na moje oko przy kole sprezarki nie widze zadnej roznicy w obrotach przy wlaczonej /wylaczonej klimie. Cisnienia tez mi sie jie zgadzaja ;/ na niskim chyba dobrze mowie powinno spasc do okolo 4 ja mialem 5 a na wysokich od 10do 15 mialem 9.

  2. #652
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Proxaa Pokaż post
    Na moje oko przy kole sprezarki nie widze zadnej roznicy w obrotach przy wlaczonej /wylaczonej klimie.
    a kto Ci napial ze masz widziec, twierdziles uparcie ze ma przestac krecic jak jest wylaczona, a to nieprawda

    obciazeniem steruje elektrozawor a to ile " obciaza " zalezy od zapotrzebowania klimatronika
    stad raz jest to 3, raz 1.2 a raz 9 ( a nie ze musi byc 4 albo 15 )
    a jak depniesz mocno w gaz to odcina sprezarke calkowicie do 0.00 i sprezarka OFF ..
    we wczesniejszych postach nawet podawalem w ktorych blokach silnika mozna to zobaczyc, lacznie w wylaczaniem i zalaczaniem sprezarki pod obciazeniem ( wystarczy siedziec w aucie na postoju i deptac gaz, lub naciskac pedal reka )

    trzeba szukac fachowca, niech " maca "


    z mojej strony tyle.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  3. #653

    Data dołączenia
    May 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wa-wa
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez thonk Pokaż post
    Ponawiam pytanie:
    Auto z 2006 roku 2.0 Tdi przy jeździe po miesicie bardzo rzadko zaskoczy klima jak już to szybko się wyłączy. Na trasie przy prędkości powyżej 120 km/h działa normalnie.

    Na kompie nie ma błędów jedynie czujnik G89 pokazuje -50 stopni był zmieniany panel climatronika pod szerokie radio, niestety nie mogę znaleźć czujnika za wentylatorem z prawej strony schowka nie ma nic co by przypominało ten czujnik. Może być tak, że nie montowali go już w tym modelu zaś na kompie pokazuje graniczną wartość???
    Z jakim indexem części kupiłeś climatronic? Podaj numer katalogowy. Jeżeli index jest części jest >M to climatronic nie obsługuje czujnika G89 i będzie pokazywał na VAGu(not installed..), a klima będzie działała. W innym przypadku czujnik ten należy wymienić. Sam czujnik jest czujnikiem świeżego powietrza(Fresh Air) jeżeli pokazuje -50C to nie ma co chłodzić, bo komputer widzi -50C. Czujnik ten znajduje się na ścianie grodziowej, stąd też jest podatny na wilgoć. Odkręć schowek, weź latarkę i szukaj go między prawym słupkiem A, a kokpitem, powyżej schowka. Jeżeli jesteś z wa-wy mogę pomóc Ci sprawdzić.

  4. #654

    Data dołączenia
    Jun 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    okolice Krakowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    Cześć
    Sprawa wygląda tak że mam uzupełniony czynnik chłodzący, instalacja jest szczelna a mimo to klima nie działa. Tam gdzie uzupełniali gaz powiedzieli że jest coś z czujnikiem ciśnienia czynnika klimatyzacji ( to tak na szybko pierwsze wrażenie ) następnie pojechałem do serwisu gdzie sprawdzili wszystko i powiedzieli że sprężarka / klimatyzacja wszystko działa jak należy ale jest problem z nawiewem do środka. Zdziwili się że gdy włączę tryb Auto nie chodzi nawiew ( w zasadzie nic się nie dzieje ) a dopiero gdy włączę Auto + Econ zaczyna chodzić nawiew do środka. Mówią że tak nie powinno być i że pierwszy raz coś takiego widzą bo nawiew powinien chodzić bez róznicy czy na Auto czy na Econie i że to sprawa dla elektromechanika. Auto posiadam od nie dawana i może to być coś z elektryką bo już kilka cudów mialem np podczas włączania silnika wyłącza się radio lub tylnia wycieraczka chodzi jak jej się podoba. Jakieś pomysły ? Podłączenie pod Vag będzie możliwe dopiero w weekend

    Być może śmieszne rzeczy ale przy okazji ( jak możecie się ustosunkować do tego )
    1.Sprężarka w modelach 8P i wyżej jest włączona cały czas więc nie ma różnicy czy jeździ się na Auto czy a Econ ( to samo spalanie itp )
    2. Auto - po prostu naciskam i w aucie ma panować wybrana temperatura
    3. Econ - Nawiew
    4. Auto + Econ - ?

    niestety nie znalazłem instrukcji do mojego hatchbacka a w internecie krąży tylko do sportbacka

  5. #655

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Econ + auto utrzymuje Ci zadana temperaturę ale bez chłodzenia, sprężarka po prostu nie chodzi

    Mi4 WCDMA 3GB RAM
    Miui Polska 5.11.13

  6. #656

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Trier
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny

    witam,

    a3 1.6, rocznik 2006. nastepujacy problem: klima z dnia na dzien przestala chlodzic. uklad jest szczelny, ilosc czynnika sprawdzona, brak bledow w vcds. po wylaczeniu econ podnosza sie obroty silnika, jednak wentylator chlodnicy (w 1.6 jest tylko jeden duzy) nie rusza. podczas jazdy w korku zauwazylem, ze po osiagnieciu odpowiedniej temperatury plynu w chlodnicy wentylator sie wlacza i wtedy klima chlodzi. co moze byc przyczyna?

  7. #657

    Data dołączenia
    Jun 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Toruń
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN

    Domyślny

    Witajcie - to mój pierwszy post na forum

    Mam takowy problem... właściwie już zleciłem naprawę... ale... w sobotę rano podczas jazdy nagle poszła para spod kół, zatrzymałem się myślałem, że to coś z chłodzeniem - okazało się, że rozszczelniła się klimatyzacja - pękła rura prowadząca ciesz od chłodnicy do bodajże sprężarki - no przynajmniej nie układ chłodzenia.... W poniedziałek dostałem info od serwisu Audi w Toruniu, jak powyżej - że trzeba wymienić*rurkę - ale jej cena??? 1090 zł. brutto??? czy to możliwe?? Ja rozumiem, że to serwis autoryzowany itd... ale rurka??? Czy ktoś może mi potwierdzić*taką*cenę... w czwartek będę mieć numer części... ew starą i dam fotę... całość z napełnieniem klimy itd... 1200 zł. brutto po rabacie... Pozdrawiam i czekam na jaką radę.. ew. wyjaśnienie czy ta część tyle rzeczywiście może kosztować

  8. #658
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Na podstawie przedstawionych przez Ciebie informacji moge tylko stwierdzic ze da rade tyle kosztowac.

  9. #659

    Data dołączenia
    May 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 Sportback S-tronic 2005r.
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX

    Domyślny

    Witam, mam problem z wentylatorami przy chłodnicy. Po włączeniu klimy żaden się nie uruchamia, jak auto osiągnie ponad 90st to włączają się dwa wentylatory i klima zaczyna działać. Wentylatory działają chwilowo i się wyłączają, odpowiednio klima tez przestaje działać. Ma ktoś może pomysł w czym może być problem ?
    Brak błędów w VCDS.

  10. #660

    Data dołączenia
    Jun 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    okolice Krakowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    U mnie już po kłopocie problem był w silniczkach wewnętrznego obiegu ( dostęp od schowka ) które nie działały, po odpięciu ich wszystko działa należycie

Strona 66 z 105 PierwszyPierwszy ... 1656646566676876 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •