Strona 38 z 46 PierwszyPierwszy ... 283637383940 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 371 do 380 z 458

Temat: uszkodzony licznik

  1. #371

    Data dołączenia
    Jun 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    OPOLE
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Rozumiem że liczniki VDO są mniej awaryjne? Jaka jest pewność że zakupiony licznik ( on handlarza ) będzie hulał? Czy może lepiej dać ten do naprawy?

  2. #372
    damian3449's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ełk
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Witam, chciałem sie zapytać czy idzie spokojnie wsadzić licznik od s3 do 1.9 tdi ASZ i go przekodować zwykłym kablem. Tarcze bym wsadził od starego licznika, dodam że licznik by był od angola a obecnie też mam z full fisem i tempomatem.

    edit. troche sie zorientowałem, mam licznik vdo więc kabla innego nie musze mieć, zgrałem już wsad eepromem, mam pin itp, jeśli bym miał teraz nowy licznik z s3 to bym musiał wgrać do niego wsad ze starego, zakodować immo, kluczyki i to wszystko? Czy po zmianie kodowania z uk na eu wskazówki same się wyskalują pod tarcze europejskie czy bym musiał kupywać specjalne zamienniki tarczy?
    Ostatnio edytowany przez damian3449 - 08-07-16 o 14:30

  3. #373
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez damian3449 Pokaż post
    Witam, chciałem sie zapytać czy idzie spokojnie wsadzić licznik od s3 do 1.9 tdi ASZ i go przekodować zwykłym kablem. Tarcze bym wsadził od starego licznika, dodam że licznik by był od angola a obecnie też mam z full fisem i tempomatem.

    edit. troche sie zorientowałem, mam licznik vdo więc kabla innego nie musze mieć, zgrałem już wsad eepromem, mam pin itp, jeśli bym miał teraz nowy licznik z s3 to bym musiał wgrać do niego wsad ze starego, zakodować immo, kluczyki i to wszystko? Czy po zmianie kodowania z uk na eu wskazówki same się wyskalują pod tarcze europejskie czy bym musiał kupywać specjalne zamienniki tarczy?
    Kolego uważaj z tym wgrywaniem wsadów do S3 bo możesz uwalić licznik są wersje krypto. Lepiej po prostu zaadoptować nowy licznik VCDS-em znając piny.
    Dodam,że sam mam licznik od anglika w ASZ dokładnie S3.
    Jeżeli chciałbyś się bawić wsadami to tylko po wylutowaniu kości np. 93c86 i zapisaniu ori wsadu.
    Prościej można edytować (hex edytor) stary i nowy wsad i przekopiować VIN nr immo i nr ID tylko musisz wiedzieć w których miejscach są zapisane.
    Kopiując cały wsad uszkodzisz licznik czasami bezpowrotnie.
    Odnośnie zmiany wyskalowanie prościej jest kupić zamienniki tarcz wtedy nie ingerujesz we wsad.

  4. Podziękowania dla renegat207 za pomoc w problemie

    damian3449 (08-07-16)

  5. #374
    damian3449's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ełk
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Czyli znając same piny obu liczników moge spokojnie wszystko zrobić? jeśli tak to jeszcze lepiej potem rozumiem wystarczy przekodować na wersje eu tdi, wsadzić tarcze ze starego licznika i cieszyć się podświetleniem ala s3?zmieni się wtedy też wyskalowanie tarcz pod tdi?

  6. #375
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez damian3449 Pokaż post
    Czyli znając same piny obu liczników moge spokojnie wszystko zrobić? jeśli tak to jeszcze lepiej potem rozumiem wystarczy przekodować na wersje eu tdi, wsadzić tarcze ze starego licznika i cieszyć się podświetleniem ala s3?zmieni się wtedy też wyskalowanie tarcz pod tdi?
    Tak znając obydwa piny możesz sam to spokojne zrobić ale pamiętaj,że czasami są bardziej "uparte" sterowniki silnika i trzeba zmieniać pastylkę w kluczyku tzw ID48 na czystą. Napisz dokładnie jaki masz licznik a jaki chcesz zaadoptować.

  7. #376
    damian3449's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ełk
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Aktualnie mam: 8L0 920 931E
    a chce kupić ten:http://allegro.pl/audi-s3-8l-1-8t-22...309271730.html
    Jeszcze się chciałem spytać czy da rade wyciągnąć pin z nowego eepromem jak podepnę pod autko?

  8. #377
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Tak da radę sczytać jeśli nie ma żadnych zakłóceń na lini K-line. Tylko sprawdź najpierw czy tym pinem co sczytałeś ze starego licznika zalogujesz się w sterowniku silnika.
    Do tego z tego co się orientuje to masz licznik Jaeger tzw. pół-fis?
    Edit:
    Skoro masz pełen FIS VDO to zegary Plug & Play proces adaptacji max 2min wszystko jest na forum adaptacja immo 3.
    Używaj opcji edytuj żeby nie pisać posta pod postem
    Ostatnio edytowany przez renegat207 - 08-07-16 o 17:16

  9. Podziękowania dla renegat207 za pomoc w problemie

    damian3449 (08-07-16)

  10. #378
    damian3449's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ełk
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Pinem normalnie sie loguje no i idzie od nowa zaadaptowac kluczyk

    Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka

  11. #379
    Rayban's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Witam, Panowie mam problem z obrotomierzem w liczniku. Nie działa. Auto mam od niecałego tygodnia, audi a3 2001 rok, 73 tyś przebiegu. Czasami również nie wyłącza mi się podświetlenie wskazówek licznika. Ruszanie w prawo/lewo włącznikiem świateł rozwiązuje ten problem. Nie wiem czy jest to jakoś ze sobą powiązane ?

  12. #380
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Rayban Pokaż post
    ...Ruszanie w prawo/lewo włącznikiem świateł rozwiązuje ten problem...
    podmień włącznik na początek/2 minuty pracy

Strona 38 z 46 PierwszyPierwszy ... 283637383940 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •