
Oryginalnie napisane przez
AdiGTI
Może popełnię zbrodnię
uważając że Golf GTI 2.0 TFSI to prawie A3/S3
choć prawe robi wielką różnicę (zależy)
więc podaje kilka informacji jak to wygląda sprawa wokół modyfikacji tego silnika 2.0TFSI:
może komuś to pomoże...
Taki jest początek wydechu: zamiast 2 jest tylko 1 katalizator sportowy
dalej jest taki zestaw tylko tłumik jest inny:
Tłumik końcowy mam taki: (marzyły mi się 4 końcówki wydechu)

teraz jest 265 PS
http://kocar.pl/pl/aktualnosci/golf_...i_dsg_by_kocar
Kierunek działań?
dostałem w Kocarze takie plany na mody:
na 310 PS -> wymiana turbo i wtryski od s3 (zestaw niżej)
(bo seryjna turbinka na wysokich obrotach słabnie; znany problem w GTI że powyżej 200km/h auto w serii ma spowolnione przyśpieszenie; u mnie po chipie ciągnie ostro do jakieś 240, ale turbina na max bezpiecznych mozliwosci)
na 350-360PS -> kit Garreta + wtryski s3:
na 350-360PS -> wymiana pompy paliwa
Z czasem kute tłoki i korbowody
martwią mnie tylko nieznane granice możliwości DSG (z Nm-ami musieliby zjechać)
i przednia oś ile może przenieść??? jak teraz jest już ciężko i boksują koła przy 265 PS (370 Nm)
Pozdrawiam
