Tak by wychodziło. Ale jak podlaczylem te zegary i zczytalem eeprom to pokazało że niby immo3. Mam tylko nadzieję że będzie działało jak należy
Tak by wychodziło. Ale jak podlaczylem te zegary i zczytalem eeprom to pokazało że niby immo3. Mam tylko nadzieję że będzie działało jak należy
|
Bo tak jak mówiłem zegary dopasują się do immo 2 i immo 3. Chodzi o to że ecu jest z immo 2 inaczej nie odpaliłbyś auta.
Dobra zegary zmienione, bez problemu poszło immmo itp, teraz jak zmienić żeby wskazówki podeszły pod tarcze diesla i wskazywały prawidłowo. Szukałem opisu kodowania i nic konkretnego nie udało mi się znaleść, jedyne co to przekodowanie z mil na kmdodaje zdj poglądowe; https://zapodaj.net/4fcf6adb5378e.jpg.html https://zapodaj.net/e2d6651bd5003.jpg.html
Jedynie zmiana wsadu zmieni Ci wskazania ale nie we wszystkich licznikach się to udaje bez przeliczenia sum kontrolnych.
Masz to opisane tu troche: http://www.a3-club.net/forum/showthr...czka-z-softami
ale ostrzegam,że możesz przez to bezpowrotnie uwalić licznik. Jedynie takie zabawy po wylutowaniu pamięci i zgraniu czystego eepromu programatorem.
To rozumiem ze na wlasne ryzyko mam eepromem sciagnac oba wsady i wyznaczone wersety przeniesc do nowego licznika, wgrac wsad przerobiony i tyle? Jakim programem najlepiej edytowac te wsady?
Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka
Zwykły hex edytor wystarczy.
damian3449 (15-07-16)
Ok, dzieki. Jak wroce z roboty to powalcze z tym.
Wczoraj pobawiłem się programem żeby ogarnąć jak to się kopiuje , dzisiaj przystąpiłem do ataku no i się udało bez żadnych komplikacji, przy teście zegara wskazówki ładnie się na środku zatrzymują, zostało tylko tarcze przełożyć ale to już nie dziś bo zaraz znowu do pracy;/. Dzięki za pomoc
Ostatnio edytowany przez damian3449 - 15-07-16 o 10:01
Witam Panowie mam problem z zegarami jaegera .Chce je wymienic ale nie mam do nich pinu zaden program nie chce poprawnie ich sciagnac .Moje auto to A3 1.6 2000rok po lift.Mam juz nowy zegar VDO ale nie mam pojecia jak to wszystko ruszyc . Mam vag tacho , commandera i nic nie daje rady z jaegerem moze jakies pomysly ? Commander z czytuje pin na opcji tt lub passat ale te piny nie wchodza eh..... prosze o jakas pomoc ..
napewno sie da
pewnie sprzety slabe ...
auto-DIGITAL, elektronika samochodowa, naprawa kodowanie liczników, sterowników ABS ESP AIR-BAG SRS ECU DPF ... programowanie ochrona komponentu
Spróbuj sczytać pin ze sterownika silnika jeśli masz immo 3. Jeśli masz immo 2 co bardzo prawdopodobne to nie potrzebujesz pinu ze starych zegarów.
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)