Strona 46 z 84 PierwszyPierwszy ... 36444546474856 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 451 do 460 z 838

Temat: SWAP hamulce 280 > 288 > 312 oraz tylne 232 > 256

  1. #451
    pomocnik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdansk
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    481 razy

    Domyślny

    Ja nie mowie, ze nie masz racji, bo set 280/280 albo 288/280 jest totalnie bez sensu, ale to juz zostalo powiedziane, teraz licza sie konkrety, czyli wlasnie tak jak mowisz - co i za ile. Przegladajac 45 stron, zamiast konkretnych odpowiedzi widze czesto tylko "wiadomo co", "wiadomo z czego", a nie po to jest ten watek.

  2. #452
    tomekb164's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wejherowo
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Set 280/280 nie jest całkiem bez sensu. Jest dużo samochodów w których tarcze tylnie są praktycznie takich samych wymiarów jak przednie.
    Różnica tkwi w wielkości / ilości tłoczka /tloczkow w zaciskach.
    288/280 w tym przypadku ma 54/38mm.

  3. #453
    OLIVIER08's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sląsk
    Auto
    Audi A3 8V Sedan Quattro USA
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomekb164 Pokaż post
    Set 280/280 nie jest całkiem bez sensu. Jest dużo samochodów w których tarcze tylnie są praktycznie takich samych wymiarów jak przednie.
    Przy takim rozwiązaniu auto się staje podsterowne i tył w pewnym momencie zaczyna Ci wcześniej hamować niż przód ,już był taki tu na forum co miał podobne rozwiązanie,później wracał do mniejszych tarcz. Auto jest mniej przewidywalne.Nie masz możliwości nawet zbalansować hamulców ręcznie np bo steruje tym elektronika jeśli chodzi o auta cywilne (drogowe)

  4. #454
    pomocnik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdansk
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    481 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez OLIVIER08 Pokaż post
    Jarzma tył z 256 mm
    Adaptery masz poniżej za 180 zeta
    http://olx.pl/oferta/adaptery-256mm-...tml#077003102e
    Niestety już niedostępne, ma ktoś namiary na innego sprzedawcę?
    Ewentualnie co zrobić z 232mm, poza standardowym rozwiązaniem, tj. swap na 256mm + adapter, żeby mieć 280? Jest w ogóle jakaś inna opcja?

  5. #455
    OLIVIER08's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sląsk
    Auto
    Audi A3 8V Sedan Quattro USA
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pomocnik Pokaż post
    Niestety już niedostępne, ma ktoś namiary na innego sprzedawcę?
    Ewentualnie co zrobić z 232mm, poza standardowym rozwiązaniem, tj. swap na 256mm + adapter, żeby mieć 280? Jest w ogóle jakaś inna opcja?
    Te adaptery są robione z myślą pod 256 z wykorzystaniem zacisku i jarzma z tego co mi wiadomo po rozmowie ze sprzedającymi Zacisk w 232 mm jest mniejszy niż 256 no i oczywiście jarzmo wiec możesz zapomnieć .

  6. #456
    pomocnik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdansk
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    481 razy

    Domyślny

    Ze zacisk 232 do niczego sie nie przyda to wiem . Myslalem raczej o jakims jarzmie, gdzie mozna byloby pominac adapter .
    Jesli nie, to jakis nowy namiar na te adaptery?

  7. #457

    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Moze ktos z Was wie lub osobiscie zakladal jarzma z phaetona i moze podpowiedziec czego dokladnie szukac lub zna numery jarzm?

  8. #458
    OLIVIER08's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sląsk
    Auto
    Audi A3 8V Sedan Quattro USA
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pomocnik Pokaż post
    Ze zacisk 232 do niczego sie nie przyda to wiem . Myslalem raczej o jakims jarzmie, gdzie mozna byloby pominac adapter .
    Jesli nie, to jakis nowy namiar na te adaptery?
    Kolega z forum nasz sprzedaje na olx takie adaptery tylko cena jest nie co inna

  9. #459
    pomocnik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdansk
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    481 razy

    Domyślny

    No wlasnie, a cos w podobnej cenie co wrzuciles wczesniej?
    Ostatnio edytowany przez pomocnik - 23-08-16 o 21:04

  10. #460
    OLIVIER08's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sląsk
    Auto
    Audi A3 8V Sedan Quattro USA
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    Napisz sobie do killerxa w sprawie adapterów o nim pisałem post wcześniej

Strona 46 z 84 PierwszyPierwszy ... 36444546474856 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •