Strona 22 z 26 PierwszyPierwszy ... 122021222324 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 211 do 220 z 255

Temat: wyciek oleju

  1. #211
    Rick's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Cześć,
    Od dłuższego czasu mam niewielki wyciek oleju, za bardzo nie wiem z czego może uciekać..
    Gdzie waszym zdaniem po tych zdjęciach powinienem szukać przyczyny? Pokrywa zaworów - sucha.
    Dzięki za wsparcie.
    http://imgur.com/a/4yhBz

  2. #212
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    z przodu i z tylu zaworu EGR masz takie otwory,sprawdz czy to nie przez nie:
    https://www.google.pl/search?q=ciekn...qrQU3elJmxM%3A

  3. Podziękowania dla monlag1 za pomoc w problemie

    Rick (18-09-16)

  4. #213
    Rick's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez monlag1 Pokaż post
    z przodu i z tylu zaworu EGR masz takie otwory,sprawdz czy to nie przez nie:
    https://www.google.pl/search?q=ciekn...qrQU3elJmxM%3A
    Otwory wydają się być suche

  5. #214
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    One zawsze wydają sie suche ale pomyśl skąd tak wysoko może pojawić sie olej?

    Wyczyść to ładnie, zrób jazde do zgrzania silnika i zobaczysz czy nie masz tam oleju.
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

  6. #215
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez piteroo21 Pokaż post
    One zawsze wydają sie suche ale pomyśl skąd tak wysoko może pojawić sie olej?
    W tym miejscu olej? moze turbo juz puszczac. W dolocie zawsze jakies opary oleju sa ,chocby z zasysanej odmy. Kwestia tylko ile tego oleju w tym dolocie jest i jak szybko sie zbiera. Przewaznie wina lezy po konczacej sie turbosprezarce. A jak cieknie przez dziury w EGR to zawor do wymiany,mozna go jakos regenerowac wlasnymi silami (gdzies na fourm widizalem temat o tym), ale ku...y poleca na 100% .

  7. #216
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Nie musi to być sprężarka. Z odmy wystarczy... :Regenerowanie" to nagwintowanie tych otworów i wkręcenie śrub (ciasno) bez łba na silikonie na wysoka temp. Zabieg kończy sie powodzeniem. Nie masz pewności czy jak kupisz używkę czy bedzie w lepszym stanie.
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

  8. #217
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez piteroo21 Pokaż post
    Nie masz pewności czy jak kupisz używkę czy bedzie w lepszym stanie.
    Ja kupilem nowy i mam spokoj. Czytalem ,ze przy regeneracji ten dekielek z gory byl sciagany i tam cos w srodku sie "grzebalo",problem byl potem ze sklepaniem tego dekielka ,zeby sie mocno trzymal no i estetycznie tez to niezafajnie wygladalo. Widze ,ze Ty masz inna metode,ale widac ze juz cos bylo grzebane. Najlepiej to sie chyba pozbyc tego ustrojstwa

  9. #218
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Szkoda kasy na nowy EGR, gdzie zalecane jest jego "wyłączenie"
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

  10. #219
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez piteroo21 Pokaż post
    Szkoda kasy na nowy EGR, gdzie zalecane jest jego "wyłączenie"
    No jak chcialem miec fabryke,jedynie mam zaslepiony od dolu ze wzgledu na turbo GTB-nie mam wyprowadzenia spalin z kolektora turbiny na zawor egr.

  11. #220

    Data dołączenia
    May 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łódzkie
    Auto
    A3 1.9TDI 2001r.
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ATD

    Domyślny Wyciek oleju i brak mocy

    Witam, pacjentem jest A3 8L z silnikiem 1.9TDI 100KM z silnikiem ATD.
    Opis sprawy: tydzień temu w piątek nagle podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka oleju. Początkowo zignorowałem sygnał (co okazało się dużym błędem) ze względu na to że miałem już problem z czujnikiem oleju i kontrolka zapalała się bez powodu. Tym razem tak nie było - po 300m od zapalenia się kontrolki, gdy byłem już praktycznie jednym kołem na parkingu na którym chciałem stanąć, silnik zaczął tracić obroty, moc i ostatecznie zgasł. Okazało się że pękła mi miska olejowa i cały olej wyciekł. Samochodu nie odpalałem ponownie i zaholowałem do mechanika. Tam miska olejowa została zespawana, przy okazji wymieniony został filtr paliwa, samochodzik ładnie odpalił, ale pojawił się mały problem... Znacząco spadła moc. Przy pedale gazu wciśniętym do dechy czuję jakbym jechał benzynowym 1.0. Powyżej 2100 obrotów wchodzi ciężko. Wiem że to trochę jak wróżenie z kuli, ale jaka może być tego główna przyczyna? Sam silnik? Turbo? Coś innego? Za wszelkie rady będę wdzięczny.

Strona 22 z 26 PierwszyPierwszy ... 122021222324 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •