|
Ale gdzie czujnik walka rozrzadu a gdzie brak komunikacji ze sterownikiem silnika. W przypadku problemu z czujnikiem walka/walu auto kreci ale nie odpala. Jak padnie sterownik silnika to nawet nie zakreci.
Jak na moje oko to sterownik do wyciagniecia, sprawdzenia na stole. Cala instalacja w jego okolicach tez.
mowa o problemie z odpalaniem bo odpalić się da raz na ileś prób
Mój mechanik właśnie twierdzi ze najprawdopodobniej jest to jakiś problem z zasilaniem, napięciem sterownika. Będzie chciał go podmienić jeśli się trafi pasujący do mojego auta. Zasugerowałem mu potencjalny problem z czujnikiem wałka rozrządu to powiedział że to byłoby widoczne jako błąd na komputerze. Trwają poszukiwania sterownika...
Wydaje mi sie ze lepiej byloby wyciagnac obecny sterownik i popatrzec jak sie zachowuje na stole. Jesli bedzie problem na stole to problem ze sterownikiem, jesli nie to instalacja. Kupowanie drugiego sterownika na podmiane zostawilbym na sam koniec - do tego przyda Ci sie ktos kto ma pojecia jak wylaczyc IMMO.
No kilku tygodniach walki pomogła wymiana sterownika. Dziękuje za wszelkie sugestie.
Od dłuższego czasu doskwierał mojej A3 problem jak w temacie, musiałem długo kręcić aby odpalił na rozgrzanym silniku, na zimnym nie było większych problemów.
Wymieniłem nowy aku, nie pomogło, miałem zamiar wgrać nowe mapy ale szwagier polecił mi wymienić rozrusznik iiii dobrze zrobił ponieważ kazało się że był w rozsypce i nie mam tu na myśli tylko szczotek.
Koszt 340zł problem znikł i obyło się bez kombinacji.
Sprzedam zestaw naprawczy kpl. w koło zapasowe --orygniał---
Zmiana map rozruchowych to jest tylko ominiecie problemu a nie rozwiazaniem. Jesli auto wyjezdza z fabryki i pali od strzala a z biegiem czasu przestaje to problemem nie moze byc program w sterowniku.
Tak lepiej od razu wymienić rozrusznik i akumulator na nowy wtedy tez problem zostanie proawdopodobnie rozwiazany.
Wada jest tylko taka ze koszt wyjdzie 4-5 razy wiekszy niż korekta map rozruchowych.
Ja po zakupie Leonie 1,9Tdi BKC mialem problem z odpalaniem na cieplym silniku. Zrobilem korekte map rozruchowych i od 3 lat około 70tys km tak jeżdże i nie widze zadnych skutków ubocznych. Silnik czy zimny czy rozgrzany pali od strzału.
Nie zmienia to faktu ze jest to obejscie problemu.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)