Czy ktoś mógłby mi pomóc w temacie ?
Czy ktoś mógłby mi pomóc w temacie ?
|
instalacja powinna byc podzielona na lewy i prawy fotel, z jednym wspolnym przewodem do dobu foteli.
Montujesz instalacje , ciagniesz zasilanie do panelu , wymieniasz panel i czesc pracy mas zz glowy.
Rozbierasz fotele/ lub wymieniasz zakladasz maty grzewcze , skladasz wszystko i wpinasz sie w kostke z instalacja do skrzynki pod fotelem.
To cala praca jaka musisz wykonac .
Interesuje Cie bezpiecznik 37 i to od niego musisz pociagnac zasilanie.
ponizej rozpiska bezpiecznikow
http://www.a3-club.net/forum/showthr...243#post872243
Who I am? I am a the Champion.
Dawid231 (11-01-16)
No Kolego na coś takiego czekałem ! Dziękuję za info!!
Zrobi mi ktos zdjecie kostki pod oslona podlogi idaca do fotela. Potrzebuje od tych co maja grzane stolki i czujnik zapiecia pasa. Robie wiazke pod grzane stokki z a5 i musze widziec jak fabrycznie wyglada pinout tej kostki meskiej (mam el. Ledzwie juz podlaczone) Dzieki
Mam juz, dzieki
Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowany przez rajder - 04-02-16 o 21:55
mam do was pytanie jestem w trakcie montażu podgrzewania (czekam tylko na panel klimatronika), wiązkę robiłem sam na ori wtyczkach wszystko zgodnie ze schematem ale zastanawia mnie jedno bo jak podłącze na krótko maty to nie grzeje mi druga mata.
Chodzi o to, że mate oparcia mam oryginalną z a3 8p natomiast ciężko mi było dorwać maty siedziska z a3 i nabyłem okazyjnie nowe maty na siedziska od vw polo - mata ta jest carbonowa a z kolei mata oparcia z a3 jako elemnt grzejny ma splot drucików miedzianych.
Jak podłącze to na krótku pod aku to grzeje tylko mata z a3 natomiast ta carbonowa nie grzeje - nadmienie, że mata ta nie jest przepalona (jest to nowa mata) sprawidziłem miernikiem ciągłość obwodu tej maty i jest OK.
Mata z polo jest na 4 kable, 2 kable zasilanie maty a 2 kable to termistor 10kOhm czyli taki jaki jest też w matach a3.
Tylko dlaczego mata carbonowa nie chce grzać? Ma ktoś jakiś pomysł?
I podłączając na krótko do aku grzeją mi się kable we wiązce którą zrobiłem (a dałem takie zgodnie ze schematem grubość o przekroju 1,5mm)
maty wyglądają tak:
edit: wszystko działa sprawdzałem na krótko i myślałem, że mata carbonowa nie grzeje - grzeje tylko wolniej się nagrzewa
Ostatnio edytowany przez acinr_PL - 27-02-16 o 15:47
Witam kolegów!
Mam pytanie odnośnie podłączenia foteli przednich z a3 8V do 8P. Dodam, że fotele nie są grzane. Kupiłem te z wersji 8V i wiem z forum, że pasują bez problemu i zresztą sam już dokonałem pomiarów otworów montażowych i będzie grało. Jedyne czego nie wiem to jak podłączyć kostki poduszek. W fotelach od 8V wiązka jest ucięta i w tej wiązce jest trochę tych kabelków. Natomiast w mojej 8P są dwie kostki jedna żółta pewnie od airbag z trzema kabelkami a druga mała czarna z dwoma kabelkami. Czy ktoś podpowiedziałby mi jak połączyć te kabelki, w jakiej kolejności? Od czego jest czarna kostka? I rozumiem, że muszę ze swoich foteli też obciąć kostki z kabelkami i wtedy kombinować dolutować do wiązki tej z 8V. Będę wdzięczny bardzo za podpowiedź albo jakiś schemat
Ostatnio edytowany przez robertos70 - 12-10-16 o 09:02
Dysponuje ktoś pinologia 10 pinowej kostki pod fotelami a3 8p? Instalacja kierowcy różni się dodatkowo pinem w małej czarnej kostce.
Fotele podpięte jeszcze tylko airbagi.
Ostatnio edytowany przez Nowy1602 - 07-01-17 o 19:20
Może ktoś borykał się z podobnym problemem. Mam u siebie grzane stołki, fotel pasażera działa idealnie, grzeje super. Fotel kierowcy działa ogrzewanie tyłka, natomiast plecy już nie grzeją. Ktoś wie co mogło polecieć? Mata?
Sprawdź matę oparcia. Pod fotelem powinna być wtyczka 2-pin łącząca matę oparcia z matą siedzenia rozłącz wtyczkę sprawdź miernikiem opór maty oparcia. Albo kabel w rękę i podłącz bezpośrednio pod matę +12V i - z akumulatora powinna robić się ciepła.
Chodzi o wtyczkę nr 6
Cortex (21-08-17)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)