na początek zostały wymienione uszczelniacze lecz to niewiele dało, poźniej mechanik wymienił pompe vacum. Problem został rozwiązany.
na początek zostały wymienione uszczelniacze lecz to niewiele dało, poźniej mechanik wymienił pompe vacum. Problem został rozwiązany.
|
panowie szuka i znaleźć nie mogę może mi ktoś link podrzuci lub pomoże ...
ostatnio jadąc samochodem pacjent to 1,8 T 180km zaczął mi przerywać samochód aż mi zgasł wymieniłem pompke paliw bo stara padła i sprawdziłem pompuje przed listwą do dobrze teraz paliwo lecz samochód dalej nie odpala kręci i nawet nie chce zaskoczyć :/ gdzie można szukać przyczyny jeszcze .. ???
https://www.facebook.com/FAKEs3byKacper zapraszam!
Panowie co może być przyczyną długiego kręcenia zanim zapali wywala błąd 16705. Dodam tylko że raz na 5 zapali od strzala. Jak ciężko pali to świeci się kontrolka ABS. Dziś na zewnątrz jest -5 pierwsze odpalanie tak samo jak na ciepło 1z5 jest Ok
Kontrolka ABS przy odpalaniu świadczy o dużym spadku napięcia. Jaki stan aku i rozrusznika? Napięcie rano przed odpaleniem?
Dziś na klimatroniku przed porannym odpaleniem 0.0 stopni ( odpalił od strzała) było 12.0 akumulator bosch ma 3 lata jak go kupowałem regenerowany był rozrusznik.
Problem z odpalaniem mam podczas pierwszego odpalenia jak i na ciepłym silniku 90° czy po długiej trasie gdzie Aku jest naladowany rozrusznik kręci jak głupi a tu nic...
Co da się zaobserwować to że podczas długiego kręcenia gdy nie chce zapalić i zaświeci się ABS to wtedy wskazówka obrotomierza spada do 0 błąd jaki pokazuje to 16705.
Po odpaleniu chodzi równo siły mu nie brakuje.
szarak w tym wątku już padło rozwiąnie Twojego problemu/poczytaj go oraz
16705 https://translate.google.pl/translat...P0321%2F000801
Witam. Wczoraj po pracy przestał działać prędkościomierz ale auto jechało normalnie,prosto z pracy pojechałem do sklepu jednak nie udało mi się wrócić do domu ponieważ auto po przekręceniu kluczyka uruchamia się i od razu gaśnie, komputer zwariował pokazywał braki płynów, brak paliwa przy pełnym baku i wszystkie inne możliwe błędy tak jakby wcale nie był połączony z autem. Dziś byłem spróbować ponownie niestety auto nadal nie odpala i dziś pokazuje tylko brak płynu chłodniczego którego również jest pełny zbiorniczek oraz dziwną temperaturę jak i km do przejechania (zawsze na pełnym baku około 700 km). Auto to audi a3 1.8T benzyna+lpg. Największy problem w tym że auto stoi na parkingu w Niemczech przez co mi na święta również nie udało się dotrzeć do Polski więc najprawdopodobniej będzie trzeba załatwić lawetę po świętach ale jednak może ktoś będzie wiedział co jest przyczyną.Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Który rok auta i jaki masz licznik vdo czy jaeger? A próbowałeś odłączać kleme od aku dla resetu ecu?
Prawdopodobnie immo blokuje ecu.
Rok auta 2000, licznik jaeger, nie odłączałem klemy, myślisz że warto iść spróbować ? kilka forum przeszukałem i własnie też dużo było o immo, szkoda że nie mam tu zapasowego kluczyka od auta bo czytałem że warto było by spróbować odpalić drugim kluczykiem. Mam tu jeszcze filmik z samego przekręcenia stacyjki i właśnie kontrolka od immo tutaj mryga.
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)