Strona 68 z 73 PierwszyPierwszy ... 18586667686970 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 671 do 680 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #671
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Tak spróbuj z odłaczeniem klemy.U Ciebie na 99.9 % winowajcą jest wysypany wsad jaegera.

  2. #672

    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Odłączyłem klemy na 20 min podłączyłem ponownie i wszystkie problemy z komputera zniknęły czyli pokazuje normalną temperaturę 5 stopni i 430 km do przejechania i nie piszczy na brak żadnych płynów ale akumulator tak się rozładował że nie ma już siły odpalić więc zobaczę w poniedziałek czy to pomogło. Dzięki wielkie za pomoc, Pozdrawiam


    Dzisiaj dojechały do mnie zapasowe kluczyki i auto odpaliło nimi bez problemu, mało tego teraz odpala też na tych które rzekomo się zepsuły więc nie wiem już co o tym myśleć i co wypadało by wymienić.
    Ostatnio edytowany przez MoPro1220 - 26-12-16 o 20:31

  3. #673
    magicstudio.glt.pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3 8L
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny Ciężko odpala...

    Cześć, mam problem z odpalaniem po nocy. Ostatnio zauważyłem że dłużej kręci z rana gdy odpalam, dziś była temperatura -1 i było jeszcze gorzej. Czy ktoś miał może podobny problem? Aby dokładniej zobaczyć co się dzieje mam filmik.



    Pozdrawiam

  4. #674

    Data dołączenia
    Nov 2017
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    pomorskie
    Auto
    Audi A3 8L benzyna-lpg
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny

    Witajcie.

    Jestem posiadaczką Audi a3 8l, 1.6 benzyna-gaz z roku 2000 i mam następujący problem:
    Przejrzałam wiele wątków, ale każdy przypadek jest inny i mój chyba też.

    Mam problem z odpaleniem mojego auta, niezależnie od temp. od tego czy silnik jest ciepły czy zimny.
    Czasami zapala i jeździ normalnie, ale podczas jazdy czasami gaśnie np. na światłach.
    Po przekręceniu kluczyka auto kręci, zapalają się wszystkie kontrolki, jeśli normalnie pali, ale jeśli nie zapala to nie świeci się kontrolka silnika lub jeśli się zapali to po jakimś czasie gaśnie i auto w ogóle nie chce zapalić.
    Przypadki były różne, po zdjęciu klemy czasami zapalał, potem już nie, ostatnio został podładowany akumulator do pełna i wtedy też zapalił, ale po kilku odpaleniach znowu się to nie udawało.
    Na gazie (odpalanie awaryjne) też nie zapala.
    Został wymieniony akumulator na nowy i pompa paliwa, bo w przewodach nie było paliwa, filtr paliwa także.
    U mechanika na komputerze nie wskazuje żadnych błędów.
    Czytałam o przekaźniku pompy (167) i uszkodzeniu (zablokowaniu) przepustnicy- mechanik ma to sprawdzić, ale czy przy takich objawach jak u mnie może to wskazywać właśnie na to?
    Jakie są objawy uszkodzenia przekaźnika, skoro komp niczego nie wykrywa?
    Pomóżcie mi jeśli możecie i macie jakieś pomysły, będę wdzięczna.

  5. #675

    Data dołączenia
    Aug 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec św.
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Uszkodzenie przekaźnika pompy objawia się tym, że po przekręceniu kluczyka nie słychać pracującej pompy (buczenie trwające kilka sekund). Ja u siebie tak miałem, że raz było słychać a raz nie.

  6. #676
    Czary's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KOS
    Auto
    Audi quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez magicstudio.glt.pl Pokaż post
    Cześć, mam problem z odpalaniem po nocy. Ostatnio zauważyłem że dłużej kręci z rana gdy odpalam, dziś była temperatura -1 i było jeszcze gorzej. Czy ktoś miał może podobny problem? Aby dokładniej zobaczyć co się dzieje mam filmik.
    nie cytuje się całego posta bo nie ma takiej potrzeby, zasada jest taka sama na wszystkich forach
    odpowiada się stosując cytowanie selektywne bez zdjęć i filmów



    Pozdrawiam
    Dawka rozruchowa paliwa. Pompa vacum nie ma ciśnienia przy odpalaniu i dlatego kręcisz żeby nabiła. Choć brat mojej mamy miał taka akcje i okazało się ze jakiś kanalik w pompie vacum mial zasyfiony.


    Sam mam z tym problem ale nie ma kiedy tego zrobić nawet.. u mnie jak jest zimny odpali od strzału dopiero jak jest rozgrzany to trzeba kręcić.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 18-11-17 o 16:01

  7. #677
    Dawid_szakal's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Aleksandrów Łódzki
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kate23 Pokaż post
    Witajcie.

    Jestem posiadaczką Audi a3 8l, 1.6 benzyna-gaz z roku 2000 i mam następujący problem:
    Przejrzałam wiele wątków, ale każdy przypadek jest inny i mój chyba też.

    Mam problem z odpaleniem mojego auta, niezależnie od temp. od tego czy silnik jest ciepły czy zimny.
    Czasami zapala i jeździ normalnie, ale podczas jazdy czasami gaśnie np. na światłach.
    Po przekręceniu kluczyka auto kręci, zapalają się wszystkie kontrolki, jeśli normalnie pali, ale jeśli nie zapala to nie świeci się kontrolka silnika lub jeśli się zapali to po jakimś czasie gaśnie i auto w ogóle nie chce zapalić.
    Przypadki były różne, po zdjęciu klemy czasami zapalał, potem już nie, ostatnio został podładowany akumulator do pełna i wtedy też zapalił, ale po kilku odpaleniach znowu się to nie udawało.
    Na gazie (odpalanie awaryjne) też nie zapala.
    Został wymieniony akumulator na nowy i pompa paliwa, bo w przewodach nie było paliwa, filtr paliwa także.
    U mechanika na komputerze nie wskazuje żadnych błędów.
    Czytałam o przekaźniku pompy (167) i uszkodzeniu (zablokowaniu) przepustnicy- mechanik ma to sprawdzić, ale czy przy takich objawach jak u mnie może to wskazywać właśnie na to?
    Jakie są objawy uszkodzenia przekaźnika, skoro komp niczego nie wykrywa?
    Pomóżcie mi jeśli możecie i macie jakieś pomysły, będę wdzięczna.
    Rozumiem ,że takie rzeczy dzieją się jak jeździsz nawet na gazie? Jeżeli tak to wykluczyłbym uszkodzony przekaźnik pompy paliwa bo w czasie pracy na lpg nie jest on potrzebny do niczego. Natomiast jeżeli sytuacja ma się tylko w czasie jazdy na PB to jest to jak najbardziej możliwe, sam spotkałem sie z takimi cyrkami w 2 autach (A3 w dieslu i moje byłe A4 w benzynie) i w obu przypadkach winny był przekaźnik. Koszt nowego ori ok 50zł, wymiana chwila a kłopot z głowy

  8. #678
    magicstudio.glt.pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3 8L
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Czary Pokaż post
    Dawka rozruchowa paliwa. Pompa vacum nie ma ciśnienia przy odpalaniu i dlatego kręcisz żeby nabiła. Choć brat mojej mamy miał taka akcje i okazało się ze jakiś kanalik w pompie vacum mial zasyfiony.


    Sam mam z tym problem ale nie ma kiedy tego zrobić nawet.. u mnie jak jest zimny odpali od strzału dopiero jak jest rozgrzany to trzeba kręcić.




    Wczoraj zauważyłem że pompa vacum jest rozszczelniona, przy tym czarnym dekielku widać było jak wychodzi paliwo, tak więc był efekt cofania paliwa po wyłączeniu silnika. Wymieniłem uszczelki pomy vacum jednak dziś znowu trzeba było bardzo długo kręcić, znowu układ był zapowietrzony ale nie wiem gdzie się cofnęło paliwo.

  9. #679

    Data dołączenia
    Nov 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Siedlce
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Witajcie podepnę się pod temat bo mam problem z porannym odpalaniem A3 1.9 130 Asz wymieniłem już pompę w baku pompe vacum wszystkie świece filtr paliwa i dalej to samo potrafi zapalić od razu a czasami trzeba ją dłużej kręcić

  10. #680

    Data dołączenia
    Nov 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kaniów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    Witajcie forumowicze.
    Również jak kolega wyżej podepnę się pod temat, ponieważ również mam od czasu gdy temp. zewnętrza zeszła w okolice 4*C pojawił się problem z odpaleniem po dłuższym postoju(kilkugodzinnym lub po całej nocy).
    Opiszę w skrócie co zrobiłem i jakie występują objawy.
    Silnik to 1.9TDI 90KM AGR.
    -Zregenerowana jest pompa wtryskowa
    -Wymieniony filtr paliwa
    -Odpowietrzony układa paliwowy
    -Akumulator w świetnym stanie 77ah (sprawdzany w sobote na gwarancji pod obiążeniem)
    -Alternator również po regeneracji
    -Nówki świece żarowe

    Tutaj wrzucam filmik jak próboje go odpalić po całej nocy (zobaczcie że temp. na zewnątrz wynosi 9*C więc dość ciepło)
    Zaraz po zgaszeniu i ponownej próbie pali na strzał więc teraz kieruję pytanie do Was bardziej doświadczonych z tym autem i silnikiem. Może kogoś dopadły podobne objawy.
    Czuć to jakby miał ciężko zakręcić wałem co sądzicie?
    Pozdrawiam

Strona 68 z 73 PierwszyPierwszy ... 18586667686970 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •