Chłopaki jestem całkiem zielony w temacie. Kupiłem s3 8l i chciałbym w rozsądnych kwotach doprowadzić ją do ok 300 KM, a co ważniejsze większej ilości Nm. Podpowiecie coś w temacie lub skierujecie na odpowiedni wątek ?
Chłopaki jestem całkiem zielony w temacie. Kupiłem s3 8l i chciałbym w rozsądnych kwotach doprowadzić ją do ok 300 KM, a co ważniejsze większej ilości Nm. Podpowiecie coś w temacie lub skierujecie na odpowiedni wątek ?
|
http://gregor10.pl/seat-leon-1-8t-22...04rs2-hybryda/ w modach nie ma "rozsądnych pieniędzy"
ok rozumie a czy mógłbyś mi przybliżyć względny koszt ? ustalmy że gramy o 280-300 KM. Wydech już jest Milltek i intercooler airtec ( http://www.airtec-cooling.co.uk/prod...onversion-kit/ ) . Nie interesuje mnie osiągnięcie maksymalnej mocy , wolę 10-15 KM mniej a większy moment .
Jesteś z Rzeszowa także masz blisko do Jasla a tam "działa" Gregor10. Zadzwoń pogadaj, ciężko będzie o bardziej rzetelne informacje .
Pora na mały up:
Podsumowując wszystkie modyfikacje, obecny stage jest następujący:
- Turbo K04-064 z S3 8P 2.0 TFSI,
- Pompa paliwa DeatschWerks DW65V,
- Wtryskiwacze BOSCH 525cc,
- Kute korby IntegratedEngineering,
- Układ wydechowy 3",
- Układ dolotowy 3",
- Sprzęgło Sachs Performance,
- Fmic 550x230x65,
- Odprężony silnik,
- Filtr oleju k&n,
- Olej Valvoline VR1 Racing 10w60,
- Customowe strojenie GTO,
Większość modyfikacji wykonane przez DIGITUN.
Setup jest ciągle dopieszczany pod kątem obniżenia temperatur panujących w komorze silnika oraz poprawie przepływów. Przed nadchodzącym sezonem chciałbym odwiedzić MAHA aby ostatecznie zweryfikować wynik. Uprzedzając przypuszczalne uwagi: wstawanie turbo na powyższym wykresie gdzie pomiar odbył się na niskim biegu, ma się nijak do tego co jest w rzeczywistości.
Ostatnio edytowany przez killerx - 18-01-17 o 11:51
pewnie hamowane na niskim biegu pewnie i obroty za szybko poleciały w górę, zanim turbo zdążyło napompować.
DSG Das iSt Gówno
Grabek, jak Ci pasuje
Tak jak pisze FF2004. Hamowane było na 3 biegu.
żeby nie było, że się czepiam, ale zaraz sporo osób może sobie pomyśleć, że dynomet to też na drodze więc wtf
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)