AHF/ASV jak były nowe to 15 lat po sofcie wychodziło maks 140-145 kucy
AHF/ASV jak były nowe to 15 lat po sofcie wychodziło maks 140-145 kucy
|
U mnie ALH z wtryskami ASV bez programu miało 120KM a po mapie 140KM
ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???
piteroo21
silnik ASV mozna zrobic do 160 KM ( na niemieckim forum golf i toledo mozna spotkac takie autka)lecz granica rozsadku jest 140-145 KM
W mocy silnika sie mierzy Nm a one przekladaja sie na KM. 300Nm dla tych silnikow to juz tez zbilza sie granica bezpieczenstwa dla sprzegla.
Ale duzo wazniejsza wartosc to Nm niz ile ma KM, i oczywiscie zeby Nm byl plasko poprowadzony. (KM obicza sie z Nm i obrowtow silnika)
Wracajac do watku kopcenia po chipie, jak chip np z 1.9 tdi 110 koni zrobisz na wiecej niz 150-160 koni to bedzie bardzo kopcic (znam przypadki 180-190 koni)
Tak samo jak silnik nie bedzie do konca zdrowy to moze tez bardzo kopcic nawet jak nie ma chipa.
Z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec ze przy chipie ASV (ori wykazalo na hamowni 115KM ) wyszlo mi 142 KM/292Nm zrobilem 220tys km na chipie, i po spokojnej jezdzie w miescie przez pare dni, jak sie wreszcie wyjechalo na autostarde to zawsze zakopcil ale tylko przy pierwszym przyszpieszaniu, ale nie byla to czarna chmura zeby nic nie bylo widac za mna. Raczej standardowe zadymienie jak w kazdyn TDI bez DPF.
Teraz: A3 8PA Sportback 2.0 TDI CFGB 170KM/350Nm Quattro S-Line
Wczesniej: A3 8L 1.9 TDI ASV 142KM/292Nm oddane rodzinie z przebiegiem 488 tys km
Dokładnie nie wiem ile. Tamte audi miało w serii ok 120km z tego co widziałem na wykresie i właściciel twierdził, że nie było nic robione, chociaż może poprzedni właściciel robił coś z samochodem. Wracając do mojego samochodu, wg Was jest potrzeba poprawienia Nm czy tak może zostać? Jutro jadę do znajomego mechanika to sprawdzi przepustnicę i co tam jeszcze będzie mógł w miarę łatwo sprawdzić, może znajdzie przyczynę tego spadku przy 2600-3000 obr. i dymienia
przepływomierz miało być, ehh o jednym myślę a drugie piszę
Moze zle napisalem o tych 180-190 Koni z tego silnika, oczywiscie wtedy juz trzeba pare gratow wymienic wieksze wtryski, Turbo, FMIC, wydech bo na wiecej go nie stac, mozna wrzucic podtlenek
Teraz: A3 8PA Sportback 2.0 TDI CFGB 170KM/350Nm Quattro S-Line
Wczesniej: A3 8L 1.9 TDI ASV 142KM/292Nm oddane rodzinie z przebiegiem 488 tys km
Chyba malo o tym wiesz
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)