Strona 18 z 24 PierwszyPierwszy ... 81617181920 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 171 do 180 z 233

Temat: Gwint do A3/S3 8L

  1. #171
    Spider004's Avatar
    Data dołączenia
    May 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    No właśnie i ja mam pytanie odnośnie gwintu MTS. Posiadam w swojej A3 właśnie ten gwint wersja gold z czarnymi pierścieniami i przód można tak fajnie wyregulować znaczy dać na glebę że z podwórka ledwo co da rade wyjechać. Natomiast tył lipa totalna, regulacja na sam dół a i tak pieje o co kaman ? Zmieniać sprężyny na jakieś inne ? czy wywalić regulacje i śmigać na samej sprężynie ? I czy oby na pewno jest to bezpieczne.

  2. #172
    pawelx91's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    44 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    jeśli masz quattro to możesz na samej sprężynie nie wiem jak jest na osce ale pewnie tak samo

  3. #173
    Spider004's Avatar
    Data dołączenia
    May 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pawelx91 Pokaż post
    jeśli masz quattro to możesz na samej sprężynie nie wiem jak jest na osce ale pewnie tak samo
    Niestety bez quattro

  4. #174
    pawelx91's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    44 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    no w quattro sprężyna jest osobno nie wiem jak w ośce jest czy też osobno czy może na amorze

  5. #175
    Spider004's Avatar
    Data dołączenia
    May 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Tak jak mówisz, sprężyna z regulacją osobno i obok amorek. Więc teoretycznie chyba da rade bez regulacji. Tylko czy oby to bezpieczne, w końcu niby ta sprężyna osadza się na tej regulacji od dołu. Czym ma się potem podpierać.

  6. #176
    pawelx91's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    44 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    jak osobno to raczej bez różnicy czy jest regulacja czy nie bo regulacja też się na czymś trzyma a jak nie będzie regulacji to będzie mniej miejsca tam więc masa auta powinna trzymać sprężynę na miejscu bo w końcu zwykłe zawieszenie też jest bez regulacji xD

  7. Podziękowania dla pawelx91 za pomoc w problemie

    Spider004 (10-03-17)

  8. #177
    Spider004's Avatar
    Data dołączenia
    May 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    No niby tak zgadza się. Bez regulacji powinno być elegancko. Dzięki

  9. #178
    Mazowieckie dmdash's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    211 razy
    Podziękował
    183 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Spider004 Pokaż post
    No właśnie i ja mam pytanie odnośnie gwintu MTS. Posiadam w swojej A3 właśnie ten gwint wersja gold z czarnymi pierścieniami i przód można tak fajnie wyregulować znaczy dać na glebę że z podwórka ledwo co da rade wyjechać. Natomiast tył lipa totalna, regulacja na sam dół a i tak pieje o co kaman ? Zmieniać sprężyny na jakieś inne ? czy wywalić regulacje i śmigać na samej sprężynie ? I czy oby na pewno jest to bezpieczne.
    masz dwa wyjscia:
    1. niżej - wyjmujesz tą srubę zwaną helperem/regulacją i jezdzisz na samej sprężynie
    2. jeszcze niżej - zmieniasz sprężyny na te sprawdzone na forum do 8L najbardziej - FK żółte.

    Pozdro
    There's only one word you need to know. Low.

  10. Podziękowania dla dmdash za pomoc w problemie

    Spider004 (11-03-17)

  11. #179
    Spider004's Avatar
    Data dołączenia
    May 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    No to git bede mial wolny czas to wywale tą regulacje w cholere i zobaczymy. Jakies odboje pod te sprężyny warto montować by usztywnic tył ?

  12. #180
    Mazowieckie dmdash's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    211 razy
    Podziękował
    183 razy

    Domyślny

    Zobaczysz jak sie bedzie zachowywal, bo jak bedzie dupa podskakiwac to odboje mozna zmienic na te od mapeta
    There's only one word you need to know. Low.

Strona 18 z 24 PierwszyPierwszy ... 81617181920 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •