Ze bzdura jest wadliwy naped pompy oleju w A3 8P.
Ze bzdura jest wadliwy naped pompy oleju w A3 8P.
|
przeczytaj temat to sie dowiesz .
Who I am? I am a the Champion.
Przewertowałem temat ! Wynika z niego że nie ma z tym problemów. Sprawdzałem Etkę. Według Etki napęd ten sam co w 1.9 TDI ..
Jest sens zrzucać michę przy wymianie oleju ? i sprawdzać ?
Ostatnio edytowany przez Proxaa - 11-03-17 o 13:23
Witam! Przewertowałem pół forum i mam już pewną jasność. Zbieram się do kupna A3 - na pewno będzie to 1.9 TDI. Może opinie o 2.0 TDI są przesadzone ale zależy mi bardziej na bezawaryjności niż na mocy. Ale do rzeczy... Interesuję mnie Sportback rocznik 2006-2009. Który wg Was silnik byłby najrozsądniejszym rozwiązaniem?? BXE podobno ma problemy z panewkami. Czytałem że najlepiej celować w BKC (bez DPF) lub BLS (ten ma nieszczęsny DPF). Można zgłupieć Proszę o jakąś podpowiedź.
problemy z dpfem sa troche przesadzone, akurat w audi wiekszych problemow nie ma. tylko trzeba wymienic przynajmniej raz kilka lat. najlepiej wybierz bmm lub dozbieraj do polifta z common rail 2.0 tdi.
Nie wiem czemu ale jak słyszę 2.0 TDI to od razu mam czerwone światło... Jak jest z tymi na CR?? Ogólnie za wiele opinii o nich nie ma niestety bo za krótko jeżdżą. Jeśli miałbym do wyboru BKC i BMM to lepszy jest BMM?
lepszy, bo ma 140km.
CR duzy temat
https://www.a3-club.net/forum/showth...47#post1531947
I skrzynie 6b
Sprzedam | Felgi BBS Skręcane 18 cali | Kierownica 3 ramienna + Poduszka | Bixenony Nieskrętne | Zbiorniczek + Czujnik + Spryski pod Xenon
Bo tak ale... Masa tu postów o pękających głowicach - także w BMM. Dochodzą problemy z imbusem. Dlatego mam obawy a aż tak bardzo na mocy mi nie zależy. Chyba będę celował w 1.9 ale jak się naczytałem o panewkach i dziurach w BXE to już sam nie wiem. Pozostaje szukać BKC ale pewnie mało ich będzie i jak szukanie igły... Już zaczynam myśleć o 1.6 w benzynie tylko że przyzwyczaiłem się do klekota. Mam A4 B5 z silnikiem AHU.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)