W sumie,to po to właśnie napisałem pierwszego posta na tej stronie,tylko z zapytaniem jak wyjąć licznik
Z tego co wiem,to wtyczka czujnika:
pin 1 zasilanie
pin 2 masa
pin 3 sygnał do licznika pin 15 wtyczki zielonej
No i jeszcze mikrostyk zamka maski pin 25 wtyczki zielonej licznika,bo on też może powodować włączanie tej kontrolki.
A T14/11 i T14/12 to piny w kostce przy aku. Jeden z nich zasilanie,a drugi powrót do licznika (i być może tak jak piszesz,też dla ECU),tylko na chwile obecną nie pamiętam,który jest do czego.
No nic,trzeba będzie wyciągać ten nieszczęsny licznik i sprawdzać miernikiem...
Aha,od czujnika do T14 sprawdzałem już kiedyś 1 i 3 drożne,a masa na 2 była uwalona,ale dołożyłem spod śrubki miski olejowej (tak na razie ).Niestety dołożenie masy nie pomogło,choć była nadzieja...