Kupowałeś też u niego?
Kupowałeś też u niego?
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata !
|
Spider004 (02-04-17)
Bardzo dziękuję
PS. A orientuje się ktoś jak z prześwitem po zamontowaniu takiej osłony metalowej gdy auto jest na glebie ? bardzo się zmniejsza ? Bo teraz jeżdżę co prawda na grubej plastikowej i o dziwo coś tam pomaga.
Znalazłem takie fotki z tą osłoną i jest masakrycznie nisko i nie wiem czy na glebie nie będzie problemu z jazdą
http://www.cupra.net/Leon/Mein_Cupra...hutz/index.htm
Ostatnio edytowany przez Spider004 - 02-04-17 o 01:19
Pany, potrzebuje z przodu urwac 1,5-2cm, jakie talerzyki obnizajace?
Ja bym kupił krótsze spręzyny do gwintu, zamiast bawic sie w jakieś talerzyki. Wyjąłeś helpery? Jaki gwint?
There's only one word you need to know. Low.
Ja założyłem talerzyki z A4B5 i przód siedzi niżej 😎 ale nie wiem czy Ci coś dadzą w 8L
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] → A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] → A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] → A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]
cześć,
czy zakładając gwint do A3 ASZ, muszę mieć na względzie wymianę innych podzespołów zawieszenia?
Stabilizator, łączniki stabi? Cokolwiek innego? Podpowiedzcie, nawet jeśli chodzi o najgorszą pierdołę czy drobnostkę.
Nie chciałbym się zawieść przy zakładaniu gwintu, że coś nie pasuje/nie działa
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)