Strona 142 z 161 PierwszyPierwszy ... 4292132140141142143144152 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1,411 do 1,420 z 1603

Temat: Zegary bez FIS na FIS

  1. #1411
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    trzeba przerabiać bo będą nie dolegały

  2. #1412

    Data dołączenia
    Jun 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podkarpackie
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR

    Domyślny

    Co im trzeba zrobić żeby dolegały?

  3. #1413
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Jeżeli chcesz zakładać tarcze z Jeegera to nawet jak ich przerobisz to nie będą ładnie wyglądały. Różnią się. Do tego te okienka na date i i licznik km. mają inne wymiary.
    Jeżeli chcesz żeby to ładnie wyglądało załóż ori tarcze VDO albo dobre zamienniki np. od momana.
    Co do skalowania to trzeba część mapy wsadu przerabiać odpowiedzialnej za wychylenie wskazówki (przeliczyć sumy kontrolne) prędkości obrotomierza.
    I ostrzegam lepiej nie wgrywać całych wsadów bo można uwalić licznik bezpowrotnie. Chodzi o liczniki crypto z różna wersją masek szyfrujących.

  4. #1414
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez renegat207 Pokaż post
    Jeżeli chcesz żeby to ładnie wyglądało załóż ori tarcze VDO albo dobre zamienniki np. od momana.
    Oryginalnej VDO ze 130km/h centralnie na gorze to chyba nie ma i dlatego pozostaje kupic tarcze od "Momana" gdzie 130km/h jest na górze(tak jak ma oryginalnie anglik na malej skali).Nie musi wtedy robic nic przy wsadzie ,bo stary i nowy licznik to diesel ,wiec obrotomierz bedzie chodzil dobrze.

  5. #1415
    redwater's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mała Wieś
    Auto
    audi A3x2 AGU+AUM
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez renegat207 Pokaż post
    ...
    Co do skalowania to trzeba część mapy wsadu przerabiać odpowiedzialnej za wychylenie wskazówki (przeliczyć sumy kontrolne) prędkości obrotomierza.
    I ostrzegam lepiej nie wgrywać całych wsadów bo można uwalić licznik bezpowrotnie. Chodzi o liczniki crypto z różna wersją masek szyfrujących.
    Wiesz moze jak sie to przelicza ?, bo jesli chodzi o skale obrotomierza, to nie trzeba nic przeliczac jesli chodzi o sumy kontrolne, natomiast jakakolwiek ingerencja w predkosciomierz wywala def-a. Aktualnie mam wlozona tarcze od wersji 240 km/h, ale oryginalnie mialem do 260, tarcza od obrotomierza juz przelozona i przerobiony wsad, ale zalezy mi tez na predkosciomierzu.
    A3 8L - 1,8T AGU+DET3+K03S+FMIC (230ps/320Nm) + A3 8L - 1,8T AUM (angol/dawca)

  6. #1416
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez redwater Pokaż post
    Wiesz moze jak sie to przelicza ?, bo jesli chodzi o skale obrotomierza, to nie trzeba nic przeliczac jesli chodzi o sumy kontrolne, natomiast jakakolwiek ingerencja w predkosciomierz wywala def-a. Aktualnie mam wlozona tarcze od wersji 240 km/h, ale oryginalnie mialem do 260, tarcza od obrotomierza juz przelozona i przerobiony wsad, ale zalezy mi tez na predkosciomierzu.
    Napisz do kolegi inhoss, tutaj cos robil ze wsadem,moze ogarnal juz predkosciomierz.Obrotomierz zmienial we wsadzie z benz. na diesla.
    https://www.a3-club.net/forum/showth...-softami/page2

  7. #1417
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Odnośnie immo 2 liczniki 919.. jest tu https://www.a3-club.net/forum/showth...uktura-Eepromu
    immo 3 920 jest tu http://www.a6klub.pl/liczniki-xxx-92...mu-vt71730.htm struktura wsadu jest taka sama jak w A3 920 więc i sposób przeliczania też.

  8. Podziękowania dla renegat207 za pomoc w problemie

    redwater (03-05-17)

  9. #1418
    redwater's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mała Wieś
    Auto
    audi A3x2 AGU+AUM
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez renegat207 Pokaż post
    Odnośnie immo 2 liczniki 919.. jest tu https://www.a3-club.net/forum/showth...uktura-Eepromu
    immo 3 920 jest tu http://www.a6klub.pl/liczniki-xxx-92...mu-vt71730.htm struktura wsadu jest taka sama jak w A3 920 więc i sposób przeliczania też.
    Ja mam licznik 919 i jest immo1, struktura jest tez inna niz w tych z immo2. I co ciekawe z immo1 sa 2 rodzaje: pierwsze bez literki na koncu i z literka A, a drugi rodzaj to litery na koncu B i C. Od D jest juz immo2. I te dwa rodzaje z immo1 tez sie roznia struktura wsadu miedzy soba. Namieszali w tych romach, przeszukalem juz pol internetu w poszukiwaniu wsadu 919880C (benzyna) i nie znalazlem. W linkach ktore podales nie ma sposobu na sumy kontrolne (moze we wsadach z immo2 ich nie ma i nie sa potrzebne), jest tylko jak sie skaluje wychylenie wskazowki i dopasowuje to do predkosci i wszystko dziala pieknie poza tym, ze wywala w liczniku dziennym kilometrow "def". Widocznie gdzies sa sumy kontrolne, ktore trzeba wyliczyc wg jakiegos wzoru. I albo trzeba wiedziec jak sie to wylicza i gdzie to wklepac, albo inzynieria wsteczna i bardzo duzo czasu. :/


    EDIT:
    Dzięki koledze renegat207 (dzieki za pomoc) wszystko nareszcie dziala jak nalezy.

    EDIT2: zrobilem sobie dzis wtyczke 20 pin i podlaczylem i w temacie o montazu fis nie ma nic o pinie 16 - reverse light, a bez zmasowania go, lub podlaczenia do zarowki cofania komputer sie pluje o przepalonej zarowce.
    Doszedlem tez ktory kabel z wtyczki od termometru jest od temperatury, to ten czerwono-czarny, laczymy go z pinem nr 5 w srodkowej wtyczce.

    EDIT3: podkladane wszystko do kupy, ladnie dziala, sygnal komsumpcji faktycznie zielono bialy kabelek, ale u mnie ta wtyczka jest pomaranczowa, jednak w tym samym miejscu co na fotce biala.

    Ostatnio edytowany przez redwater - 13-05-17 o 17:32
    A3 8L - 1,8T AGU+DET3+K03S+FMIC (230ps/320Nm) + A3 8L - 1,8T AUM (angol/dawca)

  10. #1419

    Data dołączenia
    Apr 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ...
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Siemka mam takie pytanie bo mam obecnie licznik Jegara 920 i chce zmienić na pełen FIS. Moje auto to 02r Benzyna.

    .Na co mam zwrócić uwagę przy kupnie pełnego FIS-a??

    Jak rozpoznać jakie mam immo?? i jakie ma immo nowy licznik fis przed zakupem? z tego co słyszałem to najlepiej żeby był na immo2.

    Czy przy pomocy kabla viaken odczytam PIN z jegera?

    Jak wpisać swój stary przebieg do nowego fisa to się robi przez modyfikacje wsadu?

    Zauważyłem że niektóre liczniki FIS chyba europa mają prędkość 100km/h "prosto jak w jegerze" a niektóre tam gdzie 80-90km/h w jegerze bardziej na lewo, czym to się rożni?? W moim zepsutym jegerze mam 100km/h na wprost, to jak zamontuje licznik fis z angola tam gdzie 100km/h będzie na 90km/h to prędkość będzie źle pokazywało?

    Przeszukałem wszystkie aukcje i same angole są nie mogę nigdzie znaleźć wersji Europejskiej licznika fis, czy jeśli bym kupił tarcze to muszę robić coś jeszcze?? .
    Ostatnio edytowany przez a3kuba - 31-05-17 o 00:22

  11. #1420
    redwater's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mała Wieś
    Auto
    audi A3x2 AGU+AUM
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Do angielskiego licznika mozesz dokupic same tarcze:
    http://moman.pl/audi-a3-(8l-i-8l0)-1...19,443004.html

    Albo wersja budzetowa - kupic zwykly licznik VDO bez fis za 30 pln z odpowiednimi tarczami, trzeba wtedy tylko przyciac odpowiednio okienko na fis, da sie zrobic tak ze nic nie widac - sam tak zrobilem, bo mialem tarcze od diesla.

    Potem musisz przekodowac licznik vcds-em na europejski i turbobenzyne, liczniki z CAN sie przyjemnie przekodowuje. Aha i te liczniki po lifcie (920) to chyba raczej wszystkie maja immo3.
    Ostatnio edytowany przez redwater - 31-05-17 o 08:59
    A3 8L - 1,8T AGU+DET3+K03S+FMIC (230ps/320Nm) + A3 8L - 1,8T AUM (angol/dawca)

Strona 142 z 161 PierwszyPierwszy ... 4292132140141142143144152 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •