Jak to jest niedostepna, w ASO jest wszystko: 1K0407452RX/1K0407454HX - 2 043,24 zł (bez rabatow, do sciagniecia z Niemcowni)
Jak to jest niedostepna, w ASO jest wszystko: 1K0407452RX/1K0407454HX - 2 043,24 zł (bez rabatow, do sciagniecia z Niemcowni)
|
No bez jaj, ASO odpada, nie bede placil 2000 za poloske.Moze gdzies ktos ma uzywke. Niemozliwe jest, ze tego nigdzie nie ma oprocz ASO. Ebay przepatrzylem tez nie ma... Tak wyglada to u mnie od spodu
Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowany przez rajder - 13-03-16 o 21:25
Cześć,
Mam podobny problem w mojej Audi 2.0 FSI 8P 2003 roku i powyżej 110 km/h na 5,6 biegu podczas przyspieszania dodawania gazu słychac takie chrobotanie, trykotanie od silnika nie ma żadnych szarpnięć ani drgań, jak puszczam gaz to cichnie. Czy to może być problem z przegubem wewnętrznym? Czy za duże obciążenie silnika i poduszki? podczas przyspieszenia poniżej 110km/h żadne objawy nie występują. Prosba o pomoc,
Z góry dzięki.
Witam, czy ktoś wie co może być przyczyną stukania na biegach 3,4 i 5 tylko przy dodawaniu gazu. Zaznaczę że stukanie występowało do niedawna tylko na 4 i 5 ale teraz już i na 3. Przy puszczeniu gazu jest cisza natomiast przy dodawaniu zaczyna się stukot i jest dość głośny. Audi A3 8P 1.9 TDI. Przeglądałam podobne wątki ale nikt nie dał odpowiedzi co ostatecznie jest przyczyną tego stukotu. Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
Sprawdź przeguby wewnętrzne i półośki. Ja stawiam na przeguby. A przy dodawaniu gazu nie czujesz drgań tak przy około 3-4 k obrotów?
przeguby nówki, drgań właśnie nie ma, tylko jest to stukanie od 1800 się zaczyna i poźniej tłucze się, najgłośniej na 5 biegu, ale co dziwne puszczam pedał gazu i cisza
Witam ponownie, aktualnie jestem po wymianie dwumasu i skrzyni biegów plus poduszki pod skrzynią i stukanie jak było tak nadal jest. Wywaliłam kasę w błoto bo jeszcze do tego całego stukania przy dodawaniu gazu doszło jakieś dziwne nie wiem chrobotanie tarcie czy coś takiego na 1 bez dodawaniu gazu. Objawiło się to zaraz na drugi dzień po odebraniu samochodu z warsztatu jak jechałam w korku. Ktoś ma jakiś pomysł? Co może być winą pierwotnego problemu czy stukotu 4 i 5? Jak i nowego problemu który wystąpił po wymianie skrzyni i dwumasu? Proszę o pomoc.
Tyle że przed tą wymianą skrzyni i dwumasu była cisza na 1 w korkach bez dodawania gazu, płynnie cicho bez chrobotania
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)