Strona 14 z 16 PierwszyPierwszy ... 41213141516 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 131 do 140 z 158

Temat: Problem Immobiliser

  1. #131

    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Witam,

    mam następujący problem. Samochód stał ponad pół roku. Po wyjęciu, naładowaniu i włożeniu akumulatora immobilizer przestał rozpoznawać kluczyk.
    Z pomocą VAG Commander odczytałem PIN i zaprogramowałem kluczyk, co pozwoliło odpalić auto.
    Jednak po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i włożeniu ponownie, immobilizer nie rozpoznaje kluczyka. Zapomina go. Muszę od nowa ten kluczyk programować, aby odpalić auto.
    Gdzie szukać przyczyny, co sprawdzić?

    Dzięki z góry za podpowiedzi!

    p.s. na chwilę obecną dysponuję tylko jednym kluczem. Gdzieś się schował drugi klucz i plastikowy.
    Ostatnio edytowany przez belgrand - 29-03-17 o 10:22

  2. #132

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Panowie, proszę o pomoc, dałem trochę ciała.

    A3 1.8T AUM 2001 rok, licznik jaeger 1/2 FIS.

    Problem polega na tym, że auto odpala i po sekundzie gaśnie, błąd na VAGu - silnik blokowany przez immo. Błąd po skasowaniu znika do czasu próby uruchomienia silnika.
    Zaczęło się od tego, że wyciągnąłem licznik na chwilę, jednak nie odpiąłem akumulatora i co gorsza - na wyjętym liczniku włączyłem zapłon. Po włożeniu licznika bez problemu komunikuje się VAGiem i z licznikiem i z silnikiem, błędów nie ma(oprócz tego błędu z immo) jednak silnika nie odpale. Sprawdzałem kilka razy czy wtyczki dobrze wpięte, wszystko wydaje się być ok. Mogłem w ten sposób rozkodować to immo? Dodam, że kontrolka immobilizera normalnie gaśnie na zegarach, a mimo to silnik gaśnie. I teraz pytanie do Was - co się mogło stać? Jak temu zaradzić ? Z tego co wyczytałem tutaj: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...I_ECU_Swapping
    to przydałby mi się pin ECU, tylko jak go odczytać? Poza tym, ta instrukcja jest przy zmianie ECU, a przecież ja mam ten sam sterownik. No i ta kontrolka immobilizera na liczniku, która nie miga ani nic - zachowuje się tak jak przed awarią. Może takim wyciągnięciem uwaliłem licznik/sterownik?
    Byłbym wdzięczny bardzo, za jakąś podpowiedź, co w tej sytuacji.

    Z góry dzięki
    Ostatnio edytowany przez Kloszard - 17-05-17 o 20:22

  3. #133
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Zdejmij kleme z aku na minimum 2 minuty.

  4. #134

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cały dzień stał na odpiętym aku, także to nie to niestety.

  5. #135
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Ogólnie te liczniki Jaegera nadają się na śmietnik. W tym wypadku tak jakby ecu nie jest dopasowane do licznika i od nowa trzeba tą procedure (dopasowania ecu niezbędny pin) przeprowadzić skoro kontrolka immo gaśnie na zegarach.
    Pin możesz odczytać vag tacho z zegarów jeśli wsad nie jest jeszcze bardzo uszkodzony.Ogólnie w tych licznikach jest ciężko to zrobić po kablu najlepiej robić to programatorem przez wylut pamięci z ecu albo licznika.

  6. #136

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Próbowałem vag commanderem wyłączyć immo, ale to nic nie dało, silnik jak gasł tak gaśnie, chociaż pin z ECU odczytałem poprawny, bo udaje mi się zalogować nim do ECU. Ale wyłączenie immo w vag commanderze nic nie daje. Spróbuje jeszcze w poniedziałek odczytać ten pin z licznika przez VAG Tacho, ale jak to nic nie da to masakra.

    Ogólnie z tego co czytałem, to ludzie na pracującym silniku liczniki wyciągają, a tu takie jaka się podziały. Możliwe jest, że szlak trafił licznik/sterownik ECU?


    Znacie może jakiegoś magika z Krakowa lub okolic, który byłby wstanie to ogarnąć?
    Ostatnio edytowany przez Kloszard - 18-05-17 o 17:09

  7. #137
    redwater's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mała Wieś
    Auto
    audi A3x2 AGU+AUM
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Mi jakby padl licznik jeager, to bym kupil VDO z pelnym fis i wtedy robil, naprawa pewnie wyjdzie tyle co uzywka VDO, albo i drozej.
    A3 8L - 1,8T AGU+DET3+K03S+FMIC (230ps/320Nm) + A3 8L - 1,8T AUM (angol/dawca)

  8. #138

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Szczerze mówiąc, to stała się rzecz dziwna. Wyciągnąłem licznik, styki licznika przetarłem wacikiem z alkoholem, a kostki zapsikałem środkiem do czyszczenia przepływki(tylko to miałem ), złożyłem do kupy i... odpalił jak gdyby nigdy nic. Także w sumie najprostsza rzecz, a ja już kupiłem kabelek za stówkę, który nic nie dał

  9. #139

    Data dołączenia
    Oct 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    SLU
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Mam problem z A3 8L (ASZ, 2001)

    Nie wiem czy ktoś wcześniej nie próbował gmerać przy zegarach, ale samochód odpala na 2 sekundy i gaśnie. Trzyma go immo, centralny z pilota nie działa. Na wyświetlaczu miga naprzemiennie kontrolka świec żarowych i kontrolka immo. Wskazania temperatury ok 70 stopni przy kompletnie zimnym silniku i prędkość ok 10km/h na samym włączonym zapłonie.

    Nie mogę połączyć się z ECU (VCDS) - czy może to być związane z blokującym immo? Bezpieczniki sprawdzone.

    Vag Commander również brak identyfikacji i brak komunikacji z licznikiem oraz ECU.

    Gdzie szukać przyczyny? Chciałbym przynajmniej tymczasowo wyłączyć programowo immo, żeby samochód w ogóle odpalił

  10. #140
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Odepnij licznik i wtedy się spróbuj połączyć z ecu. Padający licznik Jaegera może zakłócać komunikację.

Strona 14 z 16 PierwszyPierwszy ... 41213141516 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •