Ok ale sorry bo już mam mętlik w głowie... zalogować się do ecu to znaczy? W co wejść w vcds? Wybacz za takie pytanie ale mam już w głowie sajgon.....
Ok ale sorry bo już mam mętlik w głowie... zalogować się do ecu to znaczy? W co wejść w vcds? Wybacz za takie pytanie ale mam już w głowie sajgon.....
|
Wejdź w 01 engine i w opcji login wpisz pin ze starych zegarów poprzedzony zerem, następnie wybierz adaptacje i kanał 00 test save. Tylko wcześniej wykasuj błędy w silniku.
kaczmar (06-07-17)
To znaczy tak... nie ma mnie teraz przy aucie ale robiłem tak wcześniej i nie chciał się zalogować mimo tego że do starych zegary loguje się bez problemu
Jeżeli nie chciał się zalogować do ecu tzn,że masz pin nie poprawny. Chyba,że w ecu jest immo II ale w ASZ to raczej nie możliwe.
W immo 3 pin w ecu i w liczniku powinien być taki sam. Dlatego ważne jest potwierdzenie tego logowaniem.
Pin sczytałem Commander - em znaczy się ten eeprog i w Commanderze wyskoczył pin... ale jeżeli jest zły to czemu tym pinem do starego licznika się loguje?
- - - Updated - - -
A czy da radę hex - can-em sczytać poprawny pin z jaegera? I czy usunięcie błędów "odblokuje" min kanał 50 ?
Powinieneś zalogować się do licznika i do ecu tym samym pinem (immo 3). Jeżeli tak nie jest jest coś nie tak i trzeba odczytać pin bezpośrednio z ecu. Możesz to zrobić po kablu w Twoim aucie np. VAG can dash albo za pomocą programatora.
Szukaj na forum w okolicy swojej kogoś z tym programem to może Ci pomoże.
Pin z jaegera tylko vag tacho ruszy po kablu ale to nie zawsze. A próbowałeś adaptacji wg procedury dla immo 2?
Tak.. ale nie dało rady... to znaczy wszystko ładnie poszło nie wywaliło mi żadnego błędu ale kontrolka i tak miała.... jak zalogowalem się do licznika nowego to kontrolną świeciła światłem ciągłym.. odkryłem że można odpalić silnik i dalej robiłem jak w instrukcji na forum.. ale i tak nic z tego
Problem rozwiązany.. nie mam pojęcia czemu nie mogłem zalogować sie do ecu ale dziś pod wieczór poszedłem do autka popróbować... ku memu zdziwieniu zalogowałem sie do ecu pinem którym próbowałem się wcześniej logować i się udało.. kanały miałem zablokowane ponieważ miałem wyłączone immo.. to znaczy wczoraj próbowałem wyłączyć (commander) ale nie poszło bo dalej nie mogłem odpalić.. Dzisiaj w commander włączyłem immo i dostęp do kanałów wrócił.... reszta poszła według Waszych instrukcji.. Wielkie dzięki za Waszą pomoc i zainteresowanie
- - - Aktualizacja postu - - -
A mam jeszcze takie pytanie.. Po podłączeniu nowego licznika zauważyłem że po przekręceniu klucza na zapłon nie włącza sie radio... na jaeger włączało sie... wiecie może co muszę zrobić? gdzieś coś wyczytałem że trzeba "przepiąć pin" z niebieskiej wtyczki do szarej.. Wie ktoś coś na ten temat?
Witam,
Musze odczytać PIN z licznika. Posiadam: "Licznik bez FIS, z zegarkiem radiowym 8L0920900KX - Diesel, 260km/h". W/g VCDS: "8L0 920 900 K"
Który interfejs lepszy do tego licznika: TACHO czy COMMANDER ?
Podobno mój licznik to Jaeger Magneti Marell i odczyt popularnymi interfejsami nie jest możliwy. To prawda?
Dzięki za odpowiedź.
Ostatnio edytowany przez klimak007 - 09-07-17 o 09:07
Tylko Vag Tacho i to zależy w jakim stanie jest procesor licznika.
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)