Mam nadzieję, że Hybryda jest dobra, tylko zrobił mnie w konia z korekta..
Mam nadzieję, że Hybryda jest dobra, tylko zrobił mnie w konia z korekta..
|
Czy dobrze to mozna okreslic po logach dynamicznych (i to tez w pewnym stopniu ) .
Ale biorac pod uwage ze to hybryda z potencjalem jak BRD to spokojnie powinno byc 200 ps i ponad 400 nm , gdyz ori pompki w BKD na tyle spokojnie starczaja .
No chyba ze albo to nie jest hybryda z potencjalem jak BRD albo nie bylo korekty , albo silnikowi cos dolega .
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 13-10-17 o 10:56
www.edc-tuning.pl
https://www.facebook.com/edctuning
Diagnostyka
Chiptuning
Drogowa Hamownia DYNOMET
Mała zmiana:
Turbo GTB2060Vklr by FMotors
DP 3" by G-Performance
FMIC By G-Performance
Soft by G-Performance
![]()
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 29-05-18 o 20:45
Moja biała strzała 3.2v6 https://www.a3-club.net/forum/showth...48#post1635648
Aż sprawdziłem swój wykres,
Względem mojego BKD na starym GTB 2260, przez niemal cały zakres obrotów masz niedobór około 60Nm
i to mierzone na seryjnym IC i.. seryjnym wydechu (oczywiście jakiś DP zamiast katalizatora był, ale na pewno nie 3")
Wstaje to jakoś opornie, nie mówiąc już o tym, że od 2200obr BigT już powinno hulać,
Co to za FMIC(chińczyk?), przecież miałeś dobry ori FMIC..
Teraz widzę, że i wcześniej słabo jakoś 169KM to na luzie bez hybrydy da się zrobić.
coś jest nie tak..
Trochę przeglądnąłem wykresów z modyfikacji BKD na turbinach GTB i faktycznie masz racje, wychodzi że na całym zakresie obrotów mam niedobór ok 60 NM, tuner twierdził, że po prostu turbo tak późno wstaje i nie da się nic z tym zrobić, a jednak Fiodor od którego kupiłem te turbo mówił, że jest to niemożliwe, że żadne turbo od niego nie wstaje tak późno i faktycznie u mnie słaby soft.. a jaki tam FMIC jest? nie wiem.. Auto będzie ponownie strojone i to mam nadzieję że już końcem lipca, nie myślałem, że kolega Leonem ARL 155hp (hamowany) od zera ucieknie mi i nie będę mógł go złapać. Szkoda tylko tych pieniędzy, które muszę wydać bo po podliczeniu wszystkiego mógłbym w Bartpol zrobić tą samą modyfikacje+ Firad 120, no ale teraz już za późno, czasu się nie cofnie..
Tutaj mamy pierwszy z brzegu wykres BKD z turbiną GTB2060vklr od Fiodora, strojone przez Jarol
![]()
Ostatnio edytowany przez Pytek - 25-06-18 o 14:38
chyba rzeczywiście, najprościej będzie pojechać do kogoś, kto natrzaskał takich modyfikacji dziesiątki. np Bartpol
Turbina źle przerobiona(?). oj nie wiem, w końcu 1/3 Polski jeździ na turbinach od Fiodora.
Mnie cały czas intryguje ten IC., Masz foto? bo do tych 240KM nie ma sensu nic zmieniać, serio.
(ew na IC z S3, jak w dobrej cenie - bo lepiej w upały i lepiej górą idzie)
ps. zanim zaczniesz szukać pompek 120, dowiedz się czemu wyszło jak wyszło..
Icek zrobiony bo celowałem w większą moc, ale plany się troszkę zmieniły. No na pewno zanim będę coś robił Najpierw sprawdzimy dlaczego jest taka a nie inaczej. Też wątpię że kreska to wina turbiny, no ale zobaczymy końcem lipca. Jedyne zdjęcie Icka jakie mam to takie, ale co to dokładnie za Icek to nie mam pojęcia..
![]()
Ostatnio edytowany przez Pytek - 23-06-18 o 10:14
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)