w takim razie mam kupić jednak 9 pinowy? np taki? http://allegro.pl/audi-a3-8p-zamek-d...3.html#thumb/3
w takim razie mam kupić jednak 9 pinowy? np taki? http://allegro.pl/audi-a3-8p-zamek-d...3.html#thumb/3
|
Ten konkretnie (4E1) jest do 3D, do roku modelowego 05, od modelowego 06, do 3D i 5D jest 4F1. Żeby mieć pewność co masz u siebie, najlepiej zdjąć tapicerkę i zobaczyć jakiego koloru jest obudowa zamka, jak jest czarna to 4E1 jak jest biała to 4F1 (nie są to zamienne części).
Xenq (31-12-17)
Panowie, po zamknięciu pilotem samochodu mogę normalnie z zewnątrz otworzyć drzwi pasażera z przodu (normalnie klamką) tak jakby centralny nie zamykał tych drzwi. Dodam, że rozkręcałem ten zamek w celu wymiany mikrostyków, po złożeniu jest właśnie taki objaw. Ktoś coś podpowie?
Cześć.
U mnie problem jest taki:
- Nie uruchamia się centralny zamek (tylko otwieranie) w jednym z kluczyków. Otwieranie bagażnika działa. Zamykanie pojazdu działa. Przycisk otwierania też jest sprawny, bo kilka dni po serwisie (przegląd olejowy i kasowanie inspekcji) wszystko było w porządku.
- W drugim kluczyku wszystko działa prawidłowo.
- Otwieranie i zamykania za pomocą grotu też jest poprawne.
Czy jest jakaś sekwencja na kodowanie kluczyka, aby przycisk otwierał auto? Czy pozostaje wyłącznie VAG?
Moje auto to 8P0 z listopada 2003 r.
Witam wszystkich, na wstępie chcę zaznaczyć, że przestudiowałem posty na forum i żadne nie poruszyły tematu, który ja posiadam. Otóż kupiłem jakiś czas temu audi a3 2005 w wersji sportback i teraz zauważyłem, że raz na jakiś czas kiedy zamykam auto z pilota jednym kliknięciem nie domyka się para tylnych drzwi i można je otworzyć przy czym para przednich i bagażnik jest zamknięty po pierwszym kliknięciu. Aby je domknąć muszę wcisnąć przycisk zamykania drugi raz i wtedy wszystkie są poprawnie zamknięte. Czy ktoś z was miał już taki przypadek lub ma pomysł jak to naprawić żeby zawsze za pierwszym kliknięciem pilota wszystko zamykało się na raz? Rozważam wizytę u elektryka ewentualnie punktu, w którym zajmują się programowaniem kluczyków.
Witam.
Mam dość skomplikowany problem i muszę to jakoś rozwiązać na przyszłość bo dzisiaj zatrzasnąłem kluczyki w aucie i skończyło się na wybiciu szyby.
A więc od początku . W aucie nie działa mi otwieranie centralnego zamka z oryginalnych kluczyków, mogę je otworzyć tylko z dodatkowego pilota od niefabrycznego alarmu . Jakiś poprzedni właściciel wyciągnął wkładkę z zamka drzwi od strony kierowcy i wsadził zaślepkę. Ani w drzwiach pasażera ani w bagażniku nie ma wgl miejsca na wkładkę więc w żadne sposób mechanicznie nie mogę otworzyć auta kluczykiem.
Gdy drzwi zamknę pilotem to od środka nie da się ich otworzyć ,klamka nie reaguje, ani przycisk od otwierania drzwi też nie działa. Dopiero jak pilotem otworzę to mogę normalnie otwierać drzwi
Nie wien czy z drzwi jest wyciągnięta tylko wkladka czy cały zamek bo jeszcze tego nie rozbierałem ale czeka mnie wymiana szyby więc będzie okazja żeby tam zajrzeć
Teraz pytanie jak to ogarnąć na przyszłość żebym miał jakąś alternatywę w razie gdy padnie pilot od alarmu a mam tylko jeden.
Można jakoś dorobić wkładkę pod mój kluczyk ?
I czy ten dołożony alarm się rozkoduje gdy otworzę kluczykiem czy może będzie wył jak wejdę do auta ?
Witam,
przy zamykaniu i otwieraniu auta z pilota czy kluczyka to występuje u mnie taki problem, że gdy np.chcę zamknąć auto to auto się zamyka lecz w zamku drzwi kierwowcy zamek ten zamyka i nagle otwiera lub na odwót gdzy chcę otworzyć auto to zamek drzwi kierwowcy otwiera i odrazu zamyka. Co może być przyczyną ? czy to mechanizm zamka drzwi kierowcy? z góry dzięki za pomoc
Witam, mam szybkie pytanko o poprawność działania zamka centralnego.
Otóż w mojej A3 8p Sportback 2006, miałem ostatnio przygodę z zatrzaśniętymi kluczykami w aucie.
Przy odpalonym samochodzie wychodząc na szybko z samochodu nie otworzyłem "ręcznie" zamka centralnego na przycisku przy drzwiach i zostawiłem uruchomiony samochód z zatrzaśniętymi kluczykami w stacyjce nie posiadając zapasowego kluczyka - nauczony po awaryjnym otwieraniu samochodu dorobiłem sam kluczyk, by chociaż móc drzwi otworzyć w takiej sytuacji.
Stąd rodzi się moje pytanie czy tak ma działać centralny zamek? w pozostałych 3 drzwiach po każdym otworzeniu drzwi od środka centralny zamek puszcza i zamyka się ponownie dopiero po osiągnięciu 15km/h czy to normalne?
Pozdrawiam
Pewnie masz uszkodzone mikrostycznik w zamku drzwi i nie pokazuje że masz je otwarte dlatego sie automatycznie zaryglowały.
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
Jest na to jakieś wyjście? powiedzcie mi tylko jak to u was działa? tak jak to opisałem w pozostałych 3drzwiach? przecież nie może być tak że że jak z auta wyjdę to już do niego się nie dostanę.. Czy te mikro styczniki są do naprawy do kupienia co mam robić bo to jest mega utrudnienie i ciągła obawa że zapomnę ręcznie odblokować zamka i znowu będzie taka sytuacja.. a wiadomo że nie będę cały czas gdzieś przy sobie trzymał zapasowego kluczyka... A nie chciałbym wracać gdzieś z daleka do domu po zapasówkę...
- - - Aktualizacja postu - - -
Ps. z tego co udało mi się zauważyć to wszystko działa tak jak powinno tylko nie te drzwi kierowcy. lecz gdy otworze drzwi kierowcy oświetlenie w środku zapala się, buzzer po otworzeniu drzwi i zostawieniu świateł też informuje o nie wyłączonych światłach zamek też nie wariuje zawsze dzwi kierowcy otwieraja i zamykają sie tak jak powinny z pilota. Jeszcze spróbuję otworzyć samochód z pilota otworzyć i zamknąć drzwi kierowcy czy zamek to wykryje? czy też nie i zamknie samochód po 20s.. tak poza tematem czy te a3 maja w ogóle auto alarm?
ps.2 komputer przy otwartych drzwiach też pokazuje to na wyświetlaczu. Czy może to być nadal ten mikrostyk?
Ostatnio edytowany przez Niksonek - 10-11-19 o 22:26
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)