Nie działa abs vag pokazuje błąd 01044
jest to 96r 1.6 AEH
Miałby ktoś podać login i kod do kodowania absu?
Kod to chyba powinien być 03504 a login ?
Patrze z tego [spoiler][/spoiler]
Nie działa abs vag pokazuje błąd 01044
jest to 96r 1.6 AEH
Miałby ktoś podać login i kod do kodowania absu?
Kod to chyba powinien być 03504 a login ?
Patrze z tego [spoiler][/spoiler]
|
stoję na problemie loginu żadne kody nie pomagają
Może ktoś w jakiś sposób pomóc ?
co nie wpisze kod to "login dropped"
Drodzy forumowicze potrzebuję waszej pomocy.
Padła mi pompa ABS lub sam sterownik. Komputer u elektromechanika wskazał, że pompa posiada taki numer: 1j0907379. I teraz do sedna- przeglądając allegro zauważyłem, że przewijają się różne wersje tzn. 1j0907379Q, G,E,A i nawet P. Jaka jest różnica między tymi wersjami? Czy wszystkie modele będą działać?
Dodam, że posiadam A3 8l 1.6 benzyna 1997 rok.
mam to samo zamiast szukać przyczyn niesprawnego abs padł pomysł na wymianę całej.
Stara pompa jest dokładnie jak kolega wyżej nawet auta prawie te same 8l 1.6 96r na allegro nie ma pompy bez żadnej końcówki.
Najlepiej jakby był jakiś miły majster co mógłby sprawdzić w ETKA jakie pompy podchodzą do naszych aut.
Dokładnie, byłbym wdzięczny za taką informację ponieważ na allegro jest duży rozstrzał numerów jeśli chodzi o te pompy.
Moduł ABS 1j0907379 został wycofany, zamiennie można użyć 1J0907375, też wycofana w 2012 aczkolwiek używkę można pewnie kupić lub zastepuje te obie o numerze 1J0907375N niby dostepna w ASO cena - 4483,65pln. Sa to numery samych modułow pompa jako calosc ma inny nr.
Witam Wszystkich
Zarejestrowałem się z nadzieją że będziecie w stanie mi pomóc z problemem ABS który jak mi się wydaje jest trochę inny niż wspomniane tutaj.
Nabyłem A3 8L z 97 roku niby wszystko jest ok, żadnych błędów na kompie poza jednym:
00283 - Czujnik prędkości koła lewy przód G47 35-00 sporadyczny.
Miałem nadzieję że to faktycznie będzie czujnik, ale niestety po wymianie nic się nie zmieniło. Jest tak że nic się nie pali, po czym zapala się kontrolka ABS i jakiś czas świeci, potem gaśnie i za jakiś czas się zapala ponownie. Po przejechaniu ok 20km po mieście to z 5 razy się zapaliła.
- Zmieniłem czujnik.
- Tarcza impulsowa przetarta papierem i wyczyszczona benzyną. Brak oznak uszkodzeń odstęp od czujnika "na oko" jednakowy, ale nie porównywałem z drugą stroną.
- Wiązka bez widocznych uszkodzeń, ale mierzona tylko na "igłę" przy kostce gdzie przewody są oddzielnie ze względu na ciężkie dojście do wtyczki przy sterowniku. Druga sprawa że dopiero dziś doczytałem że to piny 1 i 2 w tej wtyczce są do lewego przedniego koła więc to zobaczę jeszcze zapewne jutro.
- Akumulator w porządku jak i bezpieczniki i gniazda na nim.
- Sterownik nie pokazuje żadnych innych błędów więc nie wiem czy to może być jego wina tylko na tym czujniku? Nie chcę go otwierać jeśli to nie to, ale brak mi już innych pomysłów?
To chyba wszystko co sprawdzałem
Pomóżcie bo już jestem bez pomysłów....
Spróbuj podmienić sterownik, można je dosyć tanio dostać np na allegro, ewentualnie otwórz swój, sprawdź czy nie ma zimnych lutów.
odstep czujnika od tarczy impylsowej "na oko" ok znaczy ze zmienia się odległość???
ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???
piteroo21
Mam wersję J0 614 217A która do najtańszych nie należy. Ale chyba faktycznie nie pozostaje mi nic innego jak ja otworzyć i zobaczyć czy jej gorzej nie rozwalę.
Nie, odległość jest taka sama podczas obracania tarczy.
Dziś miałem jeszcze jeden błąd z tym samym numerem sygnał poza zakresem i nawet na postoju nie mogłem ich skasować
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)