Strona 171 z 2047 PierwszyPierwszy ... 711211611691701711721731812212716711171 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1,701 do 1,710 z 20465

Temat: Wolny Amerykaniec

  1. #1701

    Data dołączenia
    Dec 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Węgrów/Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 APG
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    175 razy

    Domyślny

    Taaaa a ja karwa w balecie tańcuje

  2. #1702

    Mazowieckie

    konrad24244's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    3.2 BDB
    Pomógł
    525 razy
    Podziękował
    227 razy

    Domyślny

    Gratulacje, pokasz siem w tym ubranku 😎😎😎

    Wysłane z mojego Galaxy S8 + przy użyciu Tapatalka

  3. #1703
    chudy92's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    795 razy
    Podziękował
    516 razy

    Domyślny

    mikroskop nie poczebny, ja nie bende cie oglondał
    zrobisz co poczeba i nara kuhwiu

  4. #1704

    Data dołączenia
    Dec 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Węgrów/Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 APG
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    175 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez konrad24244 Pokaż post
    Gratulacje, pokasz siem w tym ubranku ������
    Chciałbyś zboku jeden


    Cytuj Oryginalnie napisane przez chudy92 Pokaż post
    mikroskop nie poczebny, ja nie bende cie oglondał
    zrobisz co poczeba i nara kuhwiu
    Zaklaskałbym Ci uszami gdybym umiał ale mało śmieszne to było

  5. #1705
    16vg60's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    AUDI R$4 B5 & S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    757 razy
    Podziękował
    679 razy

    Domyślny

    "Pan Sławek – białostocczanin z urodzenia, a warszawiak z wyboru – ciężko pracował na zmianę samochodu. Najpierw miał Malucha, potem 125p, potem Astrę I z której był bardzo zadowolony, a od 2008 r. – Astrę II 1.7 DTI. Właściwie nie sprawiała mu problemów. Pan Sławek jest serwisantem wind i dobrze się zna na tym fachu, zarobki różne, ale nie narzeka. Zatem i przy samochodzie umie sobie to i owo naprawić.
    Pan Sławek zachorował w początku tego roku na BMW, odkąd znajomy przewiózł go E60. Poczuł, że to jest to, czego potrzebuje w życiu. Wielkiego, szybkiego kombi z bogatym wyposażeniem, które pozwoliłoby mu komfortowo jechać z dziećmi na weekend do Białegostoku, kombi w którym wygląda się groźnie, bogato i prestiżowo. Pan Sławek przeczytał wszystkie fora na temat BMW, poznał szczegółowo wady i zalety E60, kupił sobie Poradnik Kupującego Używane „Motoru” z obszernym opisem E60 i doszedł do wniosku, że da sobie radę z tym samochodem, jeśli tylko kupi odpowiedni, mało złachany egzemplarz. Oczywiście z każdej strony bombardowały go informacje „nie da się kupić tanio dobrego E60”, „egzemplarze sprowadzone to łachy”, „handlarze oszukująâ€, „to auto drogie w utrzymaniu”, ale pan Sławek, jako osoba zakochana, szybko je sobie racjonalizował. Nie da się kupić dobrego? E tam, ludzie nie szukają dostatecznie cierpliwie. Sprowadzone to łachy? No tak, te co wiszą w ogłoszeniach to tak, ale te co się świeżo pojawiają to czasem są ładne. Handlarze oszukują? Da się to zdemaskować, pojedzie się do warsztatu i mechanik wszystko wychwyci, w końcu za to mu się płaci. Drogie w utrzymaniu? Nie święci garnki lepią.
    I tak pan Sławek poszukiwał sobie E60 (sedana) lub E61 (kombi). Oglądał jedno, drugie, trzecie, jedenaste. To brzydkie. Tamto chyba rozbite było. W tym coś nie działa. Trochę się podłamywał, ale kochał E60 i nawet nie chciał myśleć o innym samochodzie. Czytał sobie na forum różne opinie o E60 i wiedział już, z czym pojedzie do warsztatu, jak wreszcie znajdzie swój wymarzony egzemplarz. Uznał bowiem, że o ile Astrę naprawiał sobie głównie sam (o Maluchu nie wspominając), to BMW odda w ręce specjalisty. No i wreszcie znalazł. Pojawiło się na otomoto gdzieś koło 23.00 jak pan Sławek miał już iść spać. Srebrne E61 520d w manualu. W manualu, to się nie zepsuje. Cudeńko. 236 tys. km, z Niemiec, pełna historia. Pan Sławek z trudem zasnął i do sprzedającego zadzwonił już o siódmej rano. Po auto musiał pojechać do Garwolina i był tam już ok. 10.00 ze szwagrem i kolegą. Nie będę Wam opisywał bliższych szczegółów, dość na tym, że pan Sławek wydał na E61 wszystkie swoje oszczędności i nawet nieszczególnie przeszkadzało mu, że z komputera wyszło cofnięcie licznika z 270 na 236 tys. km – „tyle to jeszcze można” – podsumował to drobne oszustwo pan Sławek, jedząc swoją ulubioną zupę – barszcz z buraków.
    Dwa tygodnie trwały formalności rejestracyjne. Dzień, w którym pan Sławek założył nowe blachy na swoje E60 (WA xxxxx) był najszczęśliwszym w jego życiu. Puszył się z dumy, zabrał rodzinę do centrum handlowego na lody, a następnego dnia pojechał do pracy specjalnie dłuższą drogą, żeby móc się nacieszyć tym wspaniałym samochodem.
    Minęły jednak dwa tygodnie i pan Sławek uznał, że wypadałoby zrobić jakiś serwis. Udał się do warsztatu, który polecali wszyscy forumowicze i tonem znawcy BMW zażądał usunięcia klapek z kolektora (przesłon zmieniających długość dolotu).
    - wie pan – rzekł do mechanika – te klapki to tylko problemy. Pan wstawi zaślepki i już.
    Mechanik zasępił się. „Rozumie pan, każdy układ czemuś służy. To że po wywaleniu klapek samochód jedzie, to nie znaczy, że to był dobry pomysłâ€ – tłumaczył mechanik i szef warsztatu w jednej osobie, który okazał się zadziwiająco mało rasowy.
    - eee tam. Pan wyrzuca i już. Nie ma klapek, nie ma awarii.
    - ale wtedy będzie panu słabo szedł z samego dołu, a nawet może poszarpywać.
    - a gdzie tam. Na forum nic o tym nie pisało. Pan usuwa.
    No cóż. Nasz klient, nasz per pan. Mechanik usunął.
    Pan Sławek szybko przyzwyczaił się do nieco mniej płynnego ruszania i lekkiego zduszania samochodu na wolnych obrotach. Po 4 miesiącach w ogóle już o tym nie pamiętał, tylko czasem się denerwował, że tak trochę nie idzie. Ale wszystko było dobrze, a co najważniejsze – myśli pana Sławka nie krążyły już obsesyjnie wokół klapki z kolektora zasysanej do cylindra i wywołującej mega spustoszenie. Dość nasłuchał się historii o tym, jak to jeden gość jechał 200 km/h, wdusił gaz i wessało mu klapki do cylindra. A za nowy kolektór z wymianą warsztat żądał 2500 zł! Poszaleli z tymi cenami. Jak to dobrze, że jest forum i internet, jak to dobrze że jestem taki mądry i to usunąłem, a ci durni inżynierowie z BMW to sami chyba nie wiedzą po co to wsadzili – tak pan Sławek opowiadał swoim znajomym, również tym, którzy wcale nie mieli ochoty tego słuchać.
    No ale przyszedł czas przeglądu i pan Sławek pojechał do tego samego mechanika. Wcześniej sprytnie zaopatrzył się w filtr oleju Filtron (po co przepłacać, one są wszystkie takie same) i olej Castrol do diesli. Mechanik wymienił olej, do wymiany zakwalifikował też klocki hamulcowe z przodu (pan Sławek kupił je sam – dobre, Valeo) i niestety poduszkę silnika. Poduszki te są wypełnione specjalnym płynem i z czasem ten płyn zaczyna z nich wyciekać. Nie ma co czekać aż wycieknie cały – trzeba wymienić. Tu pan Sławek wykazał się po raz kolejny ogarnięciem i znawstwem tematu – dowiedział się bowiem z forum, że te hydrauliczne to przesada i można wsadzić normalne, gumowe. Tylko że głupki napisali, że trzeba wymienić obydwie. Po co, pomyślał sobie pan Sławek, skoro jedna się wyrzygała? Nie róbmy scen, dobre części będziemy wyrzucać. Bez sensu. Wymieniamy jedną i po sprawie. Po naprawie samochód zaczął dygotać na wolnych obrotach, ale jak był ciepły, to trochę mu przechodziło. Szło się do tego przyzwyczaić. Pan Sławek i tak go kochał.
    Kochał go do momentu, kiedy 8 miesięcy później, czyli rok po zakupie, pan Sławek zaczął słyszeć grzechotanie, którego do tej pory nie słyszał, a biegi zaczęły wchodzić zauważalnie trudniej. Wiedział od razu, że poddało się dwumasowe koło zamachowe – takie umiejętności diagnostyczne to kaszka z bułeczką dla każdego uświadomionego właściciela BMW. Chwilowo jednak nie dysponował gotówką na naprawę, starał się więc po prostu jeździć ostrożnie i delikatnie, zmieniając biegi zawsze przy 2000-2500 obr./min. A kiedy zebrał trochę grosza – oddał auto do warsztatu, gdzie koło dwumasowe zostało wymontowane i wysłane do regeneracji. Nie ma bowiem zestawu Valeo ze sztywnym kołem do E60, a przynajmniej pan Sławek go nie znalazł. Do tego nowa tarcza sprzęgłowa i można śmigać dalej.
    Z tym śmiganiem nie do końca wyszło tak jak pan Sławek planował, ponieważ kilka tygodni typowo miejskiej eksploatacji spowodowało zatkanie DPF-u. Prawdopodobnie był to już drugi DPF w tym samochodzie – pierwszy wymieniono jeszcze w Niemczech. Pan Sławek długo nie musiał się zastanawiać – DPF to element służący tylko do tego, żeby go wyciąć i przy okazji zaczipować silnik z nędznych 163 KM na tłuste 190. Jak się bawić, to się bawić, filtr wyxxxxać, czipa wstawić – rzekł z przekonaniem pan Sławek, który w celu wykonania tej operacji udał się na znany w owym czasie w Warszawie zakład mieszczący się niedaleko Al. Krakowskiej. Pan Sławek zaczipował na bogato – na hamowni wyszły 192 KM! To jest BMW!
    Nadeszła wiosna, a wraz z nią roztopy. A wraz z roztopami dziury w drodze. I w taką dziurę wpadło E60 pana Sławka. Hurgot z przedniego koła podczas szybszej jazdy zdawał się układać w słowa „napraw mnie, cebulaku”. Pan Sławek pojechał znów do warsztatu, a z jego właścicielem zdążył się już trochę zaziomować. „Co teraz?” – zapytał spec. „Ano ani chybi przednie wahacze” – westchnął pan Sławek. „A jakie montujemy? Bo tu fabrycznie szły aluminiowe”. „E, to nie. Aluminiowe to drogie są. Normalne, stalowe. Przecież to bez różnicy” – pan Sławek głupi nie był, wiedział że i aluminium to metal, i stal to metal. Pojęcie „masy nieresorowanej” coś mu mówiło, ale przecież jego samochód żadnych resorów nie miał, tylko sprężyny, więc wszystko było w porządku. Naprawione, wymienione, alles fertig.
    No i jeszcze letnie opony. Tu pan Sławek zasięgnął opinii na znanym portalu motoryzacyjnym z ocenami i po długich rozmyślaniach nad szerokim wyborem opon (Sunny, West Lake, Wanli, Goodride), wybrał West Lake 225/50 R17. „Lepsze tańsze nowe jak drogie stare” – spuentował swój słuszny wybór pan Sławek.
    Po pół roku pan Sławek pojawia się w znanym nam warsztacie na wymianę oleju. I zaczyna się żalić mechanikowi.
    „Wie pan co… ja to nie wiem jak to jest. Znajomy mnie kiedyś przewiózł swoim E60 i się zakochałem. Takie było cudowne, płynęło po drodze, cichutkie, jakbym statkiem kosmicznym płynął. A to moje to jakieś felerne jest chyba. Dymi na czarno, szarpie z dołu, głośne jest, opony wyją, coś się tłucze, turkocze, wibruje, no i na dziurach dobija… w ogóle już teraz przyjemności nie czuję. A jeszcze żebym ja, proszę pana, je zaniedbywał. A ja stale wszystko serwisowałem i wymieniałem na czas. Kiepskie te BMW robią, powiem panu. Myślałem, że to lepsze będzie.”
    Zamiast kurtyny, na scenę spada tona cebuli, przygniatając pana Sławka i jego BMW.
    Koniec."
    AUDI R$4 B5
    GOLF MK4 R32 Oem
    S3 8L 360PS DSG SILVER
    SEAT LEON CUPRA 4 2.8VR6 KOMPRESSOR ABT 280ps 1of100
    Golf 2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front...
    EX s3
    S3 8L BAM 255Ps ABT IMOLA YELLOW
    S3 8L AMK 250Ps NOGARO BLUE
    S3 8L APY 260Ps

  6. #1706
    chudy92's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    795 razy
    Podziękował
    516 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez piqenbauer Pokaż post
    Zaklaskałbym Ci uszami gdybym umiał ale mało śmieszne to było
    też by mi nie było do śmiechu z takim kleszczem

    Cytuj Oryginalnie napisane przez 16vg60 Pokaż post
    Czytac jak wam sie nudzi.
    jak do ciebie zadzwonie to mi to przeczytasz?

  7. #1707
    16vg60's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    AUDI R$4 B5 & S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    757 razy
    Podziękował
    679 razy

    Domyślny

    Nieee ,znam to na pamiec
    AUDI R$4 B5
    GOLF MK4 R32 Oem
    S3 8L 360PS DSG SILVER
    SEAT LEON CUPRA 4 2.8VR6 KOMPRESSOR ABT 280ps 1of100
    Golf 2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front...
    EX s3
    S3 8L BAM 255Ps ABT IMOLA YELLOW
    S3 8L AMK 250Ps NOGARO BLUE
    S3 8L APY 260Ps

  8. #1708
    Grogi's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    236 razy
    Podziękował
    209 razy

    Domyślny

    Dalem rade do konca przeczytac. Tu na forumie tesz napefno moszna snaisc takich cebulakof a pusniej a czy to takie ujowe jest

  9. #1709
    Maćko_3city's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Trójmiasto
    Auto
    Pastuch w eLPGie
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    189 razy
    Podziękował
    182 razy

    Domyślny

    Jak się bawić, to się bawić, filtr wyxxxxać, czipa wstawić

    xD

    Piekna historia
    Naczelny Trytkochirurg

    Paszczur B4 DwaZero Classic Line
    Yamaha "Kunalis" WR250X
    Yamaha ''Lokomotywa'' XS1100 79'

  10. #1710
    heko's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    SJZ
    Auto
    Audi 2.0T
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    547 razy
    Podziękował
    670 razy

    Domyślny

    Na każdym forum się znajdzie kiju takich. Dobra opowiastka
    Nie mam fejsa ani androida!

Strona 171 z 2047 PierwszyPierwszy ... 711211611691701711721731812212716711171 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •