w tym wątku również jest
w tym wątku również jest
|
Przeczytałem cały watek i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Dla przyszłych co będą szukać swap z 232 na 256 w osce to zaciski, jarzma, osłony, klocki(tu nadal niewiadomo bo niby pasują a jednak inne) i tarcze a jeśli bierzemy przeszczep z wersji 4x4 to podkładki(adaptery) 5mm? Reasumując gra nie warta świeczki chyba ze dorwiemy tanio swap, poprawcie jeśli się mylę.
Pozdro
W wersji 4x4 wszystko jest to samo oprócz jarzm jeżeli podkładki to dla Ciebie niedopuszczalna przeróbka zostaje aso i kupienie dwóch jarzm z seata cupry który miał ośkę z tyłu albo szukać gdzieś na necie te swapy tylko i wyłącznie się tym różnią no i może osłony od wody trochę były inne w 4x4 a ośka a tak to jest to samo generalnie załatwił bym sobie jeszcze inaczej na twoim miejscu tarcza 280mm i adapter i lepiej to wygada ale wtedy minimum fela 17" POZDRO
podkładki 6mm
śruby dłuższe o 6mm
osłony tarcz z ośki 256mm(mogą być od 232mm tylko trzeba rozklepać na równo)
zaciski z S3
tarcze 256mm
świeży płyn hamulcowy
WiktoreN (27-12-17)
Witam.
Zapewne tradycyjne pytanie ale wolę mieć pewnośc: pacjent to 1.8T polift AUM, tarcz przód ma 280mm tył 232, prawda?
W grę wchodzi zamiana na 312 przód - zwrotnice koniecznie mam rację? zaciski, tarcze klocki, jarzma oczywiście,że też
Druga kwestia czy stary przód 280 podejdzie na tył?
Dziękuję za informację: nawet w stylu tak, tak albo tak, nie podejdzie bo...
Setki razy było już że w AUM jest tarcza przód 288mm i jarzmo odkręcane czyli wymieniasz jarzma zaciski zostają wsadzasz tarcze 312mm i kolcki takie jak pod 288 i smiga co do tyłu cały komplet tam potrzebujesz tarcza 256 i zacisk wraz z jarzmem no i osłonę kotwiczną pod ośke
Co do swapu tyłu na 280mm to musisz mieć adapter pod takie coś i też wsadzasz bez problemu
PS: Pamiętaj żeby szukać jarzm pod ośkę nie z s3 gdzie był napęd quattro bo będziesz musiał dać tulejki oryginalne jarzma pod ośke nazwa z TRW BDA-525 i BDA-526 ale nie ma ich nigdzie nowych szukałem także używka nie malowane bo malowane są dostępne sztuka 190zł nazwa BDA-1146 i BDA-1147 takie zamawiam.
Poza tym też są zaciski malowane oryginalnie i takie tylko Anglia lub Niemcy też mam już takie. Numery BHN-295 i BHN-296 jak byś miał jakieś pytania pisz PW.
Ja już miałem dość swoich hamulców że wszystko wymieniam na nowe i dlatego zgłębiłem temat POZDRO
Pocieszny71 (11-03-18)
Ktoś zakładał kiedyś na przód tarczę z alfy 159 330mm?
Wyczytałem że można otwory poprzerabiać, ale czy to sprawdzone jest i bezpieczne???
Mam zaciski 4tłoki z alfy 159 i nie wie jaką tarcze założyć..
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)