martinTDM (18-03-18)
|
Hejka mam pytanie potrzebuje uszczelke do calego mechanizmu? Da rade cos takiego dokupic? Lub samemu z czegos zrobic? Chodzi mi dokladnie o uszczelke ktora przychodzi miedzy te dwie czesci
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...478d1e7ffc.jpg
Nie ma tam pod pokrywką żadnej uszczelki. Nie radzę tego szczelnie zamykać bo więcej szkody narobisz - po pewnym czasie całkiem ci silniczek stanie od syfu.
Wyczyść ten smar zmieszany z rdzą i nałóż nowy smar. Ta rdza w środku bierze się od wody, która dostaje się przez ten trzpień to on korodowieje i jest winowajcą (u mnie tak to wyglądało):
można kupić zestaw naprawczy czyli ten cały element.
dodatkowo w pokrywce metalowej, która masz zdjętą w tym plastikowym gnieździe masz oring. Warto go wymienić.
Ale jeśli masz wżery na tym elemencie co ja to oring w tym miejscu i tak nie uszczelni.
Ja miałem sprawny silniczek, ale dla świętego spokoju wyczyściłem wszystko i dobrze narzuciłem smaru. Inaczej też zrobiłem podłączenie wężyka od spryskiwaczy, bo ten plastikowy klips był bo był ... Teraz jest idealnie już jakiś czas, ostatnio sprawdzałem przy okazji naprawy mikrostyku klapy.
Superwszystko dziala. Ale wycieraczka od czasu do czasu włącza się sama od siebie... np. Przy wsadzwniu kluczyka do stacyjki czy w czasie jazdy. Co może być przyczyną?.. macie jakis pomysł?
A moze sie wlacza jak wrzucisz wsteczny? Tak akurat byc powinno, o ile opcja nie zostala dezaktywowana.
Przy wstecznym się nie włącza. po wsadzeniu kluczyka i przekręceniu zapłonu, po odpaleniu samochodu, oraz czasami w trakcie jazdy po kilka razy sama od siebie.
Uszkodzona wiązka w okolicach zawiasu lub sterownik silniczka.
Wysłane z S7
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)