Witam.
Więc, niedawno zakupiłem audi A3 1.8t silnik AUM seria 150km z myślą o modyfikacjach.
Zacząłem od oczywiście wymiany kompletnego rozrządu pasków oleju filtrów itd.
W aucie po zakupie założony był blow off niestety nie w tym miejscu co powinnien jednak po 15 min pracy udało mi się go przenieść w odpowiednie miejsce i wszystko działa syczy itd.
Zdecydowałem się na wyrwanie środka katalizatora i tak też zrobiłem. Katalizator pocięty środek wyciągnięty wszystko zaspawane i widać różnicę.
Po tych drobnych modyfikacjach przyszedł czas na mapę ECU. Zgłosiłem się do kolegi kolegi zgrywając oryginalną mapę ECU z samochodu wysłałem mu ją po czym poprosiłem o dużą moc, doładowanie około 1bar oraz wyłączenie sondy lambda co by błędu nie wyświetlało. Efekt co prawda jest jednak nie zadowalający mnie niestety. Auto przyśpiesza fajnie, ale nie sądzę, że jest to moc około 200km. Wczoraj zdecydowałem się zgrać logi (po raz pierwszy ) i chciałbym Was zapytać co o tym myślicie. Nie wiem czy zrobiłem je dobrze, skupiłem się tylko na doładowaniu turbo i z tego co wyczytałem u mnie max ciśnienie to około 0.65bara jeśli dobrze to odczytuję ? Proszę o analizę i odpowiedź , głównie chodzi mi o to doładowanie w tym momencie. Wydaję mi się, że mapa ECU nie jest zrobiona tak jak chciałem. Dodam też że nie zauważyłem nieszczelności w dolocie itd itd, jednak mogę się mylić.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Dodam jeszcze, że komputer ciągle pokazuję błąd DV 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - Intermittent
Tutaj wrzuciłem screeny z logów : http://vaglogi.pl/log-115_cUKTP6.html http://vaglogi.pl/log-115_2WZ83d.html
a tutaj całe logi do pobrania : https://ufile.io/9kgjp