Strona 85 z 105 PierwszyPierwszy ... 3575838485868795 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 841 do 850 z 1044

Temat: Klimatyzacja w 8P - problemy, porady, serwis

  1. #841
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    tak powinno byc, nawet do OFF jak cisniesz gazem, to jest po to zeby nie bylo spadkow mocy przy obciazeniu
    11Nm przy takim upale tez moglo byc, zalezy od zapotrzebowania, potem na pewno spadlo, kolor auta, nagrzanie w srodku, temperatura itd

    teoretyczne wszystko ci bangla, nie wydaje mi sie zebys to rozwiazal przez gdybanie w internecie, trzeba kogos ogarnietego
    moze zawor ktorys...
    to juz sa leciwe auta...
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  2. #842
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    W BKD te informacje sa w grupie 63.

  3. #843

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wałbrzych
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Zastanawiam mnie wskazanie czujnika wysokiego ciśnienia nie ważne czy na dworze jest 17 stopni czy 26 czujnik zawsze wskazuje 25-26% i około 8-9 bar. To nie powinno wzrastać wraz z temp jaką ustawie w aucie ?

    więc stawiam na dwie rzeczy:
    elektrozawór w sprężarce (podobno poprzednik w nim coś mieszał)
    zawór rozprężny (nie domyka się)
    Ostatnio edytowany przez mat3usz - 04-05-18 o 07:43

  4. #844

    Data dołączenia
    Apr 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez basetk Pokaż post
    A3 8P Sportback 2008 BMN - Mam problem z klima tego rodzaju, że bardzo późno zaczyna dmuchać zimnym powietrzem po przejechaniu jakiś 15 km dopiero, wcześniej poprostu się nie załącza ciepłe powietrze leci. Była dwa razy serwisowana, nabijana bardzo minimalny ubytek był, pełen serwis był zrobiony i generalnie bardzo dobrze dmucha zimnym, ale za późno. Ktoś miał podobną przypadłość ?
    Mam ten sam problem, klima uruchamia się po 8-10 minutach jazdy, powiedzmy że jak się silnik nagrzeje. Ktoś coś? @basetk rozwiązałes jakoś problem?

    Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

  5. #845
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    u mnie jest podobnie jak już wcześniej wspomniałem.
    Samo wciśnięcie ac powoduje włączenie sprężarki (widać to w vcds) ale nie wieje chłodnym i nie załącza sie odrazu wentylator klimy.
    Zaczyna dmuchać zimnym po kilku km lub jak załączy się wentylator klimy.
    Ciekawie opisują działanie klimatyzacji w serwisowym opisie (vw/audi) dotyczącej klimy i tam właśnie jest opisane, że "wentylator klimy pracuje gdy włączony jest układ klimatyzacji. Wyjątek stanowi czujnik ciśnienia g65 wtedy opóźnione włączenie następuje przy określonym ciśnieniu."

    Więc jeśli sprężarka daje dobre ciśnienie, ilość czynnika jest w normie to uważam, że winny jest najprawdopodobniej zawór rozprężny to on powinien powodować szybsze otwarcie

  6. #846

    Data dołączenia
    Jan 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    Audi 2004
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cześć,

    Dzisiaj podczas wymiany oleju zauważyłem, że spod czujnika ciśnienia wycieka czynnik:



    Rok temu czujnik był wymieniany. Podobno czujnik można wymienić bez spuszczania czynnika i z tego co wiem to podczas wymiany czujnika czynnik nie był spuszczany. Jeśli tak to skąd ten wyciek i bomble? W Etce widać, że pod czujnikiem jest o-ring. Pytanie: Po co ten o-ring? Czy mogę ten o-ring wymienić bez spuszczania czynnika sam?

  7. #847

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Oring za zwyczaj służy do uszczelniania 😁, możesz go sam wymienić tak samo jak czujnik bez opróżniania układu, jest tam zaworek który blokuje wylot czynnika.

    Wysłane z S7

  8. Podziękowania dla Mobilek za pomoc w problemie

    General76 (26-05-18)

  9. #848

    Data dołączenia
    Jan 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    Audi 2004
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    OK. Zaworek. I wszystko jasne. Czyli wymiana o-ringa i powinno być OK. Dzięki.

  10. #849
    mcn21's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Waw
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Witam,

    Mam pytanko odnośnie działania klimatyzacji w A3 8P sportback 07, konkretnie chodzi o czujnik temperatury wewnętrznej. Mianowicie gdy zaczynam jazdę autem i ustawię sobie temp przykładowo na 22c wszystko fajnie klima koryguje temp wewnątrz do zadanej jednak z czasem zaczyna podawać coraz to zimniejsze powietrze. Wiec podnoszę temp zadaną np do 25c jednak po czasie znowu zaczyna wiać na zimno a po przejechaniu 100-150km żeby auto grzało wewnątrz muszę ustawić na klimie HI inaczej będzie już tylko chłodzić np przy nastawie 28c. Wygląda mi to na nieprawidłowy odczyt temp wewnątrz auta przez klime z tego co mi wiadomo wewnątrz klimy jest jakiś wiatraczek który podaje na czujnik temp wewnętrzną. Poprawcie mnie jak się mylę, proszę o sugestie jak podejść do problemu.

    W porównaniu z klimą w A4 tam zadana temperatura ciągle się utrzymuje nie ma sytuacji że po czasie zaczyna być zimno mimo ustawionego np 22c.

    Wina może leżeć tak jak kolega igurex wspomniał w jednym z postów w wentylatorze za klimatronikiem, postaram się do niego dostać i go wyczyścić
    Ostatnio edytowany przez mcn21 - 03-06-18 o 12:06

  11. #850

    Data dołączenia
    Jun 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW

    Domyślny

    Witam wszystkich.Mam problem z moją A3 8p 2.0 FSI. Dzisiaj wróciłem od mechanika i dalej nic nie wiem.Klima jest nabita i szczelna ale działa na pół gwizdka.Leci lekko zimne powietrze ale nie chłodne.Po podłączenie przez mechanika do komputera wyszło że nie pracuje wentylator od klimatyzacji ten mniejszy natomiast duży się kręci.Po podłączeniu do mojego auta sprawnych wentylatorów problem ten sam czyli duży pracuje mały nie co może być przyczyną ? Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Twierdzi że to sterownik ale nie zna się na elektryce.Dzień wcześniej wyskoczył mi komunikat coolant na komputerze.Po przejechaniu kilku kilometrów od pojawienia się komunikatu zatrzymałem się na parkingu.Po podniesieniu maski płyn w zbiorniku wyrównawczym bulgotał.Dolałem litr płynu chłodniczego i komunikat zniknął.Czy to ubytek spowodował zagotowanie ? Pomóżcie bo ręce opadają...

Strona 85 z 105 PierwszyPierwszy ... 3575838485868795 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •