Przed - [OE] 1K0998262D - [BOSCH] 0 258 007 351
Za - [OE] 1K0998262Q - [BOSCH] 0 258 010 032
Przed - [OE] 1K0998262D - [BOSCH] 0 258 007 351
Za - [OE] 1K0998262Q - [BOSCH] 0 258 010 032
|
Jest taka jeszcze sonda za katem o
numerze 0258005079 nadaje się do 1.6 8v apf?
Teoretycznie, to tak. Obie są dwustanowe z tą samą wtyczką. 0258005079 montowana była w AHL, AKL gdzie występowała tylko jedna sonda wąskopasmowa przed katalizatorem.
Praktycznie - w 0258005079 przewód jest krótszy od tej w dedykowanej sodzie 0258010032 o 16 cm.
Gdzieś na tym forum doradzili że do apf-a montowali fabrycznie 06A906262AN
Stosowali do 2008. Przed katalizatorem - 06A906262AN, potem właśnie wprowadzili zamiennik - 1K0998262D.
Za katalizatorem - do 2010 o oznaczeniu - 06A906262AM, potem na 1K0998262Q.
Tu masz listę części do tego modelu - BOSCHa Jeśli chodzi o sondy lambda, to są dwie, które już podałem wcześniej i jeszcze jedna uniwersalna do sondy dwustanowej.
Czy opłaca się kupić sondę 4 letnią po 30-40 tys przebiegu?
Obok numeru katalogowego nowej sondy bosh są inne numery , czy mają one wpływ na działanie? Np. inna moc grzałki?
Ostatnio edytowany przez krzyho - 22-11-18 o 20:56
Czy można oczyścić sprawną sondę papierem ściernym z nagaru?
Po wymianie 2 sprawnych sond wyskoczył mi od razu błąd 16555 fuel trimm ;system to lean a przedtem tego nie było. Jaka przyczyna?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)