Witam, wie ktoś jaki jest bezpieczny max KM na zwyklej k04 w ccza?
Witam, wie ktoś jaki jest bezpieczny max KM na zwyklej k04 w ccza?
|
Zdecydowanie jest w stanie przepuścić taką moc.
BTW pare przykładów co można zrobić na Stage 2/3/4/4+
Audi S3 8P 2.0TFSI CDLA DSG 313KM/ 434NM STAGE 2
waga 1600kg
Audi S3 8P 2.0TFSI CDLA 360KM / 449Nm STAGE 3
1600kg
Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ DSG 390KM / 487Nm STAGE 4
1700kg
VW GOLF 6R 2.0TFSI CRZA EFR7163 DQ500 test lc STAGE 4+
cos ponizej 1600kg, trzeba zważyć
Wie ktoś czy kolektor wydechowy od k03 pasuje do k04?
Witam, ktoś może ma jakieś info na temat silnika BWA ? Co wypadałoby zrobić zaraz po zakupie ?
Pozdrówki
Witam potrzebuję rady mam audi s3 8p 2011 CDLA 265KM DSG w planie Milltek Cat-Back Resonated (SSXAU19HJS Sports Cat Downpipe (SSXAU200), intercooler Wagner, Dolot TTs chciałbym osiągnąć około 350KM czy jest to możliwe bez zmiany turbo? jeśli tak co jeszcze muszę jeszcze coś modyfikować?
Seryjne k04 spokojnie ogarnie 350 koni![]()
2.0TFSI+S-Tronic+quattro
https://www.a3-club.net/forum/showth...57#post1597557
a po co autotech na 350KM? jedynie zawór rs4 trzeba kupić
Witam, zwracam się do was pytaniem, a mianowicie chodzi mi o tłoki do 2.0 tfsi BHZ. Czy jest możliwość dobrania kutych tłoków do seryjnego cylindra? Sprawa wygląda tak, że jeden tłok wygląda nie najlepiej, po długich poszukiwaniach serii jestem zmuszony zakuć jednostkę. Chyba, że ktoś z forumowiczów będzie w stanie pomoc ogarnąć mi jeden tłok za co będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
Panowie potrzebuję dowiedzieć się czy to prawda że moj poliftowy silnik w s3 2.0 kod CDLA ma pompe paliwa wysokiego ciśnienia już wydajniejszą niż te starsze i do zwiekszania mocy podobno nie trzeba jej zmieniać ? wyczytałem kiedyś coś takiego na zagranicznym forum i chciałem to zweryfikować bo pompa nie jest tania wie ktoś może coś na ten temat?
Ostatnio edytowany przez spinacz47 - 02-06-19 o 17:49
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)