8V4253181AD to HB. Sedan ma dużo dłuższe końcówki. Na allegro jest teraz tylko jedna sztuka za 2 249zł, musisz wpisać wydech s3 sedan.
8V4253181AD to HB. Sedan ma dużo dłuższe końcówki. Na allegro jest teraz tylko jedna sztuka za 2 249zł, musisz wpisać wydech s3 sedan.
|
Ok, rozumiem.
Dzieki
DanSu
Panowie, dostałem własnie wycenę wydechu 2x2 od mg:
- układ typu catback na poczwórnych końcówkach pod zderzak z S3 w cenie 3500 zł
- downpipe z katalizatorem to koszt 2800 zł.
Końcówki 4x100mm srebrne w cenie.
- czarne ceramiczne w cenie 200 zł za szt.
- tytanowe w cenie 800 zł za szt.
- carbonowe w cenie 700 zł za szt.
Możesz też kupić wydech z hatchbacka, bez problemu powinni przedłużyć końcówki i koszta nieco mniejsze.
Ja robiłem Downpipe z katalizatorem w BAQ Garage w Jastrzębiu- Zdroju, wyszło mnie to ok 2000,-
Spróbuj zapytać o wydech, mają konkurencyjne ceny a jakość wykonania też jest na wysokim poziomie.
Dzięki za filmik, fajnie strzela. DSG fart przy każdej zmianie biegu czy przy większym obciążeniu? Przy oryginalnym wydechu, nawet z przelotowym środkowym tłumikiem i trybie manualnym ciężko o dobre pierdy DSG.
Farty puszcza przy większym obciążeniu ale podczas spokojnej jazdy i łagodnej zmianie biegów też ma ładny, słyszalny dzwięk.
Po zakupie auta praktycznie od razu kupiłem wydech z S3 i wyciąłem środkowy tłumik- niemiło byłem zaskoczony, że jest taki cichy, jak już wcześniej pisałem nie było praktycznie różnicy.
Dopiero kiedy założyłem downpipe osiągnąłem to czego każdy oczekuje, a po programie w Dynosofcie w Katowicach dostałem tzw. "popcorn" od górnego zakresu obrotów do 3000 rpm.
Tak z ciekawości, ile udało się wyciągnąć z tego silnika po downpipie i programie?
310 KM i chyba 450Nm. Chciałem bezpiecznie przekroczyć 300 KM i się udało, bez spinania się na większą moc.
Przed programem zmieniłem jeszcze świece z RS6.
Żeby jeszcze zwiększyć moc to już trzeba zmienić turbo i intercooler- w to już nie będę się bawił, wolę zmienić przednie hamulce bo te wydają mi się słabe.
Wow, świetny wynik. Wydaje mi się że pójdę w tym kierunku, ale aktualna moc 238 KM (zdrowa seria) póki co wystarcza. Te nowe silniki 2.0 tfsi i 2.5 tfsi mają niesamowity potencjał.
Jestem po wymianie układu wydechowego na ten z S3 (catback) i jestem zdania, że warto było. Został na stałe "otwarty" - klapy zostały zaspawane w pozycji otwartej. Strzały słyszalne przy zmianach powyżej 3k rpm, mocniejsze i takie soczyste powyżej 4k RPM. Średnica rur w A3 8V 3drzwi 1.8T quattro oryginalnego wydechu była 60mm, z S3 ma 65mm - więc mechanik ogarnął mi redukcję z kwasówki. W 2.0T z USA nie potrzeba bo średnica oryginalnie jest 65mm. Wszystko pasowało 1:1. Standardowy wydech był cichutki, niesłyszalny, ten znacznie poprawił doznania dźwiękowe, dodał charakteru. O wyglądzie nie wspomnę bo miałem zwykły zderzak z czarną blendą, ten z S3 z chromowaną listwą wymiata. U mnie nie ma takiego mocnego "popcornu" jak się gazuje, ale to pewnie zasługa tego, że wymieniłem tylko catback (środkowy i końcowy)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)