zamień pierwsza świece miejscami z trzecią i zobacz czy błąd przeskoczy(u mnie w pierwszym A3 tak było i wymiana kompletu pomogła)
cewka sama w sobie może być uszkodzona i dopiero podmiana na sprawną może wykluczyć Twoją tezę
zamień pierwsza świece miejscami z trzecią i zobacz czy błąd przeskoczy(u mnie w pierwszym A3 tak było i wymiana kompletu pomogła)
cewka sama w sobie może być uszkodzona i dopiero podmiana na sprawną może wykluczyć Twoją tezę
|
Wykluczam świece bo do samej cewki wymieniałem świecę i przewód na próbę i nadal nie było iskry. Cewka chyba oryginalna. A ta cewka to nie jest jeden moduł cewki, który dostaje impuls i działa albo nie? Czy każda świeca ma swoją część?
- - - Updated - - -
Ktoś coś?
Cewka wymieniona ale nadal to samo. Dziś idzie na wymianę czujnik wału. Błąd jest tylko o missfire na 1 lub 4 cylindrze. Nie ma nic o czujniku.
Koledzy czy ten moduł 4D0905351 jest tylko w wersji przedliftowej ze starym sterownikiem M3.8.2 ?
Bo szukam go w angliku z nowym sterownikiem ME7.x.x i nie moge znalesc.
Odpowiadam sobie sam - nie, nie ma.
p.s. czasy forum wszelakich sie chyba konczą, na FB w grupie dostalem odpowiedz po minucie.
Ostatnio edytowany przez redwater - 07-02-18 o 20:15
A3 8L - 1,8T AGU+DET3+K03S+FMIC (230ps/320Nm) + A3 8L - 1,8T AUM (angol/dawca)
Witam, posiadam a3 8L rok 99 1,8 AGN problem polega na tym że nie pali na drugi cylinder ( czasami na pierwszy też) wymienione zostały świece kable cewka (NGK / BOSCH) oraz nowy sterownik silnika i bez zmian, myślałem że nowa cewka zła podmieniłem od działającego i nadal to samo, dodam że jak sie zagrzeje silnik to jest ok tzn pali na wszystkie ale iskra i tak jest słabsza na drugim niż na reszcie, czasmi na ciepłym też zacznie przebierać, ktoś miał taki problem ?
Pozdrawiam
Witam miałem podobny problem przyczyną była dość prosta krusząca się izolacja wiązki zasilającej cewki zapłonowe w aum
Witam mam problem z moją s3 jezdzi normalnie ale ostatnio podczas jazdy zaczęła chodzić na 3 cylindry. Problem się powtarza czasami zdarza się to podczas jazdy i często gdy chodzi na wolnych obrotach. Ostanim razem przejechałem 100 km i było wszystko ok zgasiłem i odpałiłem i problem znów wrócił. Po nocy gdy jest zimna zawsze chodzi na wszystkie. Vcds pokazuje że bład jest na trzecim cylindrze 16684 i 16687.
Ostatnio edytowany przez mz12345 - 03-06-19 o 15:03
Czesc,
moja a3 1.8T agu rocznik 2000, od jakiegos czasu zaczyna palic na 3 cylindry (przez kilka min, potem wszystko ok i tak w kolko, na poczatku na nagrzanym, teraz nie ma juz takiej zaleznosci), poznaje po utracie mocy i telepaniu silnika.
Dotychczas, wymienione:
- cewki
- swiece
- jakis pekniety przewod podcisnienia
- pompa paliwa
- filtr paliwa
komputer nic nie zglasza podobno, zadnych beldow.
Problem polega na tym, ze nie ma mi kto tego zdiagnozowac, a mechanicy ograniczaja sie glownie do wymiany tego co napisalem wyzej.
Dodatkowo wiek auta, sprawia, ze jestem zbywany na zasadzie 'czas sprzedac bo to juz 19lat', ale poniewaz nie chce sprzedawac auta w takim
stanie, zalezy mi na diagnozie i naprawie.
Czy znacie jakis mechanikow z 3miasta, ktorzy sie podejma trafnej diagnozy ?
Najlepiej Gdynia.
Jesli moge cos zrobic we wlasnym zakresie, zeby to lepiej zdiagnozowac to dajcie znac.
Pozdro.
Grzegorz
Witam, szukałem po forum ale nie widziałem żadnego podobnego posta/tematu. Otóż mam problem ze swoją A3, 3 cylindry działają jak miód ale jeden nie bangla. to co narazie sprawdziłem:
-Iska i świeca - działa i jest git, świeca mokra była z paliwa itd więc układ paliwowy wydaje mi się że sprawny.
-Kompresja - tu są schodki bo kompresji na tym cylindrze nie ma, sprawdziłem pierwszy i była gitara ale na tym zero
-Korek wlewu oleju - ma lekki biały nalot podobny przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą
-Poziom oleju - olej wyglądał w miarę okej, był trochę ciemny (ciśnienie też git)
na razie to tyle bo na zewnątrz -7 stopni i ciężko pracować w takiej pogodzie ze śniegiem.
I teraz nasuwa się pytanie, co może być z nią nietak? Na benzynie i na gazie działa praktycznie tak samo, jedyna różnica to że na gazie gaśnie po chwili a na benzynie cały czas działa i nie gaśnie.
Myślałem czy coś może by było z zaworami, ale to dopiero się chyba dowiem jak silnik się rozbierze. Miał ktoś z was podobne problemy? Jeśli tak to jak rozwiązaliście, z chęcią sobie poczytam i skorzystam z pomocy!
Pozdrawiam
Jeśli nie ma sprężania to pewnie zawór upalilo
Kręć wałem tak żeby tłok na drugim był w gmp, dmuchnij kompresorem przez owtwor po wykręconej świecy, przez jakiś korek gumowy żeby szczelnie podać powietrze do cyl.
Bedziesz wiedział gdzie wali w dolot czy wydech
Tak czy inaczej to pewnie głowica do zerwania
AUDI R$4 B5
GOLF MK4 R32 Oem
S3 8L 360PS DSG SILVER
SEAT LEON CUPRA 4 2.8VR6 KOMPRESSOR ABT 280ps 1of100
Golf 2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front...
EX s3
S3 8L BAM 255Ps ABT IMOLA YELLOW
S3 8L AMK 250Ps NOGARO BLUE
S3 8L APY 260Ps
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)